PakkoMac, omenamiesten oma ketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei tarvi laitta, jos toi pitää paikkansa:

"There will be no Blu-ray player, because Steve Jobs believes the format is a "bag of hurt.""

Odottelin tuohon MacMiniin tulevan BR-aseman, niin ei tarvis erillistä soitinta hankkia.
No, eiköhän ne teräväpiirtoleffatkin kohta saa iTunes Storesta myös ilman AppleTV:tä. TV-sarjat HD:na tulee jo kivasti pelkällä iTunesilla. Vielä kivempi toki olis, jos uuteen Miniin tulis AppleTV:n Front Row. :kuola:

Eihän iTunes Storen 720p toki Blu-Ray:ta vastaa, mutta helppoudessa ja mukavuudessa voittaa lähes 6-0.

Ja Steve sanoi lausunnossaan myös, että Blu-Rayta ei tule toistaiseksi. Mutta voihan se olla, että Apple skippaa kyseisen (viimeisen fyysisen) formaatin kokonaan...

Ja Steve sanoi lausunnossaan myös, että Blu-Rayta ei tule toistaiseksi. Mutta voihan se olla, että Apple skippaa kyseisen (viimeisen fyysisen) formaatin kokonaan...
Kyllä minä olen sitä mieltä että Apple vetää tässä HD-taistossa pisimmän korren. Ilman fyysistä mediaa tämä viimeinen formaattisota voitetaan, laatu on riittävä lähes jokaiselle, voin tinkiä itsekin 1080p -> 720p koska omistan vain 52" FullHD television josta noiden välillä ei eroa näe. Suurin osa kuluttajista (=enemmistö, jonka mukaan markkinat määräytyvät) käsittääkseni omistaa pienemmän telkkarin, eikä heitä kiinnosta muutaman pikselin ero kuvassa kun kuva näyttää samalta kuitenkin.

Mulla o semmone näppituntuma että Mini ja AppleTV yhdistyvät jotenki. Melkein identtisiä bokseja kuitenkin..

Mulla o semmone näppituntuma että Mini ja AppleTV yhdistyvät jotenki. Melkein identtisiä bokseja kuitenkin..
Ei yhdisty. Applen tapaisesti noiden yhdistämiseen voisi myydä jonkinsortin välikappaleen, joka maksaa vaikkapa 199e.

Steve on hyvä puhumaan paskaa, ei se itse suunnittele yhtään mitään. Apple ei yhtä Jobsia kaipaa.

Steve on hyvä puhumaan paskaa, ei se itse suunnittele yhtään mitään. Apple ei yhtä Jobsia kaipaa.

Applen pörssikurssi kaipaa. Jos Jobsin uutisoitaisiin sairastuneen ja jättävän työnsä tippuisi Applen kurssi reippaasti. Uutinen lokakuulta http://money.cnn.com/2008/10/03/technology/apple/
Koneiden suunnitteluunhan Jobsilla ei ole mitään vaikutusta, mutta Apple on henkilöitynyt turhan vahvasti vain yhteen mieheen.

1628059_2_400_app3.jpg

Eikö se ollut jo selvä, ettei Apple ole suunnittelemassa tätä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom