Toimii.
Edes manuskalla en osannut käyttää, unixissa riittää esim > nice -10 [PID#], mutta macin nice esitti tyhmää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toimii.
Koodi:renice -n 10 <PID>
Permission denied.
sudo renice -n 10 <PID>
Tuo on toki ihan bullshittiä.Macceihinhän ei pitäisi näitä tietääkseni tulla?
Onkos mahdollista että joku aivan muu softa tekee tommosta, eli joka olisi tullut jonkin ohjelman mukana? Eli onko applications alla jotain erikoista softaa. Eli ns. "crapware", jotka ovat kuulemma jo myös Macin puolelle rantautuneet.
Tämän perusteella vaihto saattaa onnistua: http://blog.macsales.com/38440-ssd-in-late-2016-entry-level-macbook-pro-removable, mutta kannattaa odotella vaihtokittiä ohjeineen ennen ostoa. Melkoista kikkailua näyttäisi vaativan. Edellisen generaation laitteissa on SD portti, johon saa kätevästi adapterin kanssa muutaman sadan gigan microSD-kortin toiseksi massamuistiksi. Lisätilaa saa siten paljon halvemmalla.Kyllä mä oon ootellut uutta macbook prota ajatuksissa päivittää vanha ja ihan ookoohan tuo oli. Kunnes katsoin hinnan. Saako noihin vielä itse vaihdettua kovalevyn? Halvin malli vois mennä muuten, mutta 512 alkaa olla ihan pakollinen, tai sitten tarvii kotiinkin alkaa viritellä jo fileservereitä.
Toivottavasti jo seuraavat iPaditkin tulevat USB-C:llä, niin sen jälkeen ensimmäistä kertaa historiassa puhelin, tabletti ja läppäri lataisivat samasta liittimestä, joka siirtää myös äänen ja videon.Hyvin onnistuu uuden iPonyn liittäminen uuteen macbookkiin? Kyllähän sitä looneytunesia aina silloin tällöin tarvitsee, kun päivitys sekoittaa koko puhelimen ja pitää palautetella :D
"Apple = Dongle Mess
3.5mm headphone jack gone. Apple: "Nope, Dongle"
Traditional usb. Apple: "Nope, Dongle"
SD Card slot: Apple: "Nope, Dongle"
HDMI port: Apple: "Nope, Dongle"
Function keys. Apple: "Nope, Touch"
Apple, Holy FUCK. I’m not trying to carry 5+ dongles everywhere."
Time Capsule on joka tapauksessa hyvä olla jo pelkästään varmuuskopioinnin vuoksi.Kyllä mä oon ootellut uutta macbook prota ajatuksissa päivittää vanha ja ihan ookoohan tuo oli. Kunnes katsoin hinnan. Saako noihin vielä itse vaihdettua kovalevyn? Halvin malli vois mennä muuten, mutta 512 alkaa olla ihan pakollinen, tai sitten tarvii kotiinkin alkaa viritellä jo fileservereitä.
Oikeastaan voisi kyllä harkita windowssiin siirtymistä. Surface tai Dell XPS, onko muita suositeltavia?