Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitäs.Mac pro joulukuussa, pitäisköhän laittaa?
Muutenkin show pyöri paremmin kuin Nokian viimeinen aikaisemmin päivällä. Tosin syytkin on ehkä selvät, Elop lavalla ei herätä mitään suuria tunteita varsinkaan näiden viimeaikaisten tapahtumien johdosta.
Eiks se ollut 2999 se basic hinta? Tulisko tonni lisää prossujen myötä.Pitäs.
Mitähän maksaa toi maksimisetti, basic 6-core on $3,999.
- 12-core processing
- Dual AMD FirePro GPUs with up to 6GB of GDDR5 VRAM each
- 64GB 1866MHz DDR3 ECC memory
- PCIe-based flash storage 1TB
2x 6-core 3.5Ghz Xeon ja 12GB VRAM + 64GB DDR3 ECC
Toi PCIe flash on varmaan aika sairas. Se on kuitenkin varmasti vähintään yhtä nopea kuin tämä: OCZ 960GB RevoDrive 3 X2 PCI-E SSD, 1500/1300 MB/s | 1598.00e - Jimms.fi
Onhan toi pelkkä kotelokin jo niin cool.
Hyvin vaikea sanoa, tietääkseni Mac Pro 2013 Xeon prossuista ei ole vielä mitään benchmarkkeja. Silti vaikea kuvitella että uusi 6-core voittaisi vanhemmat 2x 6-core.Mä tarttisin teran verran asennuslevyksi, sitten tarttis vielä yhden 128gigan ssd:n photarille ja loput sais olla normaalia. Kuvat on edelleen ulkoisella G-Speedin raid-pakalla. Melkein oikeesti laitan ton uuden proon tulemaan ens vuoden alussa, vaikka tää viimeisin 12-core on vasta reippaan vuoden mulla ollut. Haluaako joku ostaa tän 40 gigan masiinan? :D
Saas nähdä meenkö tehoissa alaspäin jos en ota 12-corea sitten uuteen Proohon. On kuitenkin melkoinen jyrä tämä nykyinen viimeisimmän sukupolven Pro.
Photoshop CC: If you put Photoshop panels (including the Tools panel) on a secondary monitor and then switch applications, those panels may snap back to the primary monitor when you switch back to Photoshop. To avoid this, open System Preferences, click Mission Control, and turn off Displays Have Separate Spaces. Mavericks ships with that option on, so if you want to use Photoshop on multiple monitors you should turn off that option.
Mavericksiin päivityksen jälkeen SATA:n neuvoteltu linkkinopeus putosi kolmesta 1.5:en. Ei toiminut aiemmin käyttämäni virta pois-akku pois-virtanappia muutama sekunti-akku ja virta takaisin -tekniikka. 2008 lopun unibody alumiininen MacBook kyseessä ja vanhan kovon tilalle vaihdettu SSD.
Vinkkejä?
Ihan ok, en ole huomannut mitään ihmeellistä, pientä ulkonäkömuutosta jne. Olen laittanut 8 Gb ramia ja tuon SSD:n, mutta nyt tosiaan keljuttaa, kun linkkinopeus on pudonnut, niin ei saa täyttä hyötyä siitä irti.Miten on muuten maverick pyöriny tolla koneella? Iteltä löytyy vastaava macbook 2 gigan prossulla, 2 gigaa ramia ja ilman ssd-kovoa, eli perus karvahattu-malli.
Mulla ei Mavericks lähde ees lataa...kommenteista päätellen parempi niin.