"Pakko_pitää_hauskaajuhlat" - Ketä v****taa?

Ikä
42
Voi vittu, kun on vappu.:urjo: Tässä threadissa ei kuitenkaan ole kyse pelkästään vapusta, josta on jo oma thread. En usko olevani ainoa, jonka harmituskäyrä lähtee nousuun jo hyvissä ajoin ennen jokaista "pakko_pitää_hauskaajuhlaa". Itse osaan pitää hauskaa aina halutessani. Nämä kalenteriin merkityt ryyppäjäiset ei vaan toimi mulla. Niitä on kalenterissa ihan liian monta. On vappu, koulujen loppujaiset, juhannus (hieman erilainen), koulujen alku, 5 joulukuuta ja uusivuosi. Kun joku näistä sattuu kohdalle, niin on pakko pitää hauskaa. Jos on ollut hauskaa, niin juhla on mennyt huonosti, koska olisi pitänyt olla tosi hauskaa. Hauskanpidon varmistamiseksi on suunnitelmien karkoittaminen aloitettava hyvissä ajoin. Missä on bileet? Ketä sinne tulee? Mitä ne kaverit tekee? Saako sieltä yösijaa? Jne. No mites se hauskanpito sitten? Hyvällä säkällä kotibileet voi onnistua. Entäs viihteelle lähtö? Kaikkiin paikkoihin piiiiiiiitkät jonot, korotetut pääsymaksut ja törkeä tungos, takaisin tulo bussissa on ahdasta ja meluisaa, takseja ei saa. Sitten pitää hymyillä koska oli mukava kaikilla_on_hauskaajuhla ja on lähes mahdotonta, että jollain ei olisi hauskaa. Kelatkaa nyt: eihän vappuna voi olla tylsää.:hyper: Jos on tylsää, niin on pakko olla joku hylkiö tai vähintäänkin helvetin kömpelö sosiaalisilta taidoiltaan. :joulu5:

No miten välttää nämä "kaikilla_pitää_olla_kivaajuhlat"? Se on todella hankalaa. Jos päsee ulkomaille, mökille, tms, niin hyvä. Itse asun nuorisoasunnoissa ja jo rauhallisen perjantai -tai lauantai-illan viettäminen on harvinaista.:curs: Rauhallinen vappu on yhtä todennäköistä kuin meteoriitin osuminen päähän. Asia, joka saa harmituksen nousemaan vielä korkeammalle, on normaalin viikkorytmin pirstaloituminen. Kaupat kiinni, ruuhkaiset julkiset kulkuvälineet oudoilla aikatauluilla ja voi v*ttu, jos hyvä perusviikonloppu jää pois.:curs:

Vittu kun vituttaa!!111 Onneksi sain melkein koko vapuksi duunia, mutta en tietenkään illaksi. Perkele. Mites muilla pakollisten ryyppyjuhlien vihaajilla? Kertokaa jipoistanne selviytyä ja avautukaa tänne. :) Saatana.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo toi on kyl niin älyttömän vitusta toi et on just noita pakollisia ryyppäjäisiä. VITTU oikeesti nyt ku ihan kunnol ajattelee ni vituttaa ihan vitust! Ois siistimpää kuin sais ite päättää koska on näitä "pakko pitää hauskaa"- juhlia on jos niitä nyt ylipäätään tarvii olla.

Tämän vuoksi poistun kaupungista mökille tyttöystävän kanssa. Ja alkoholia maksimissaan saunaoluen verran.
Perkeleen kalenterihumalat!!

Ihan mielenkiinnosta: mitä tapahtuu viides joulukuuta?

esni sanoi:
Itsenäisyyspäivän aatto.

esni sanoi:

Seuraavana päivänä 6.12 --> itsenäisyyspäivä --> pyhä --> ylimääräinen vapaa.... Edellisen illan ryyppäämisellä tosin tuskin on mitään tekemistä itsenäisyyden juhlimisen kanssa.

-edit- Kun ei ehdi, niin ei ehdi.

esni sanoi:
Yleensä pikkujoulut ajoitetaan vapaapäivän aatolle. Jos ei ole pikkujoulua, niin sitten ryypätään muuten vain, koska siihen on mahdollisuus. Silloin on pakko olla hauskaa.:hyper: :hyper: :hyper:

Onko olemassa "itsenäisyyspäivän aatto"? :D

Enpä ole koskaan juhlinut itsenäisyyspäivän aattoa. Kai ne dokauspäivät lisääntyy vuosi vuodelta.

itselläkään ei vappu ole enää se sama festivaali kuin nuorempana (yläaste/lukio). Nykysin juhannus näistä pakollisista juhlista enää sykähdyttää.

Mitä helvettiä! Antakaa niiden imeä jotka haluavat, eihän teidän ole pakko ottaa kuppia jos ei siltä tunnu. Sama vaikka kalenterissa ois joka päivälle pyhä, ne ottaa ketkä haluaa ja muut tekevät muuta. turha sitä nyt täällä on itkeä jos ei huikka maistu, aina voi pysyä kotonaan. Tuskin sinne ketään sisälle tulee juhlimaan.

Itseäkin ärsyttää noi pakkojuhlimiset, eilenkin kaveri kysyi että "mitä sä teet juhannuksena?!"..eihän siihen oo ku pari kuukautta :david: Voisi olla himas lajittelemassa sukkia.

ei varsinaisesti vituta kun ei jaksa kiinnostaa...mutta aika pitkälti aloituspostin kanssa samalla linjoilla.eipä nykyään oikeen nappaa mitkään "juhlapäivät"...

esni sanoi:
Onko olemassa "itsenäisyyspäivän aatto"? :D
Ei virallisesti, olipahan vain mielestäni kätevämpi ilmaisu kuin "itsenäisyyspäivää edeltävä päivä." Ja kuten jo mainittiinkin niin se on hyvin yleinen pikkujoulujen järjestämispäivämäärä.
esni sanoi:
Enpä ole koskaan juhlinut itsenäisyyspäivän aattoa. Kai ne dokauspäivät lisääntyy vuosi vuodelta.
Pyhinä on kaupat ja Alkot kiinni, ei tarvi (useimpien) mennä töihin, joten se (pyhäpäivä) on erinomainen krapulanpotemispäivä. Jos esim. Väinönpäivä olisi juhlapyhä, niin 16. helmikuuta (Väinönpäivän aatto) olisi potentiaalinen ryyppypäivä.:)

Ja kyllä, dokauspäivät lisääntyvät vuosi vuodelta.

En ole koskaan ymmärtänyt näitten "pakollisten" ryyppy-hauskaa-juhlien perään. Sitä saa taas kuulla ärsyttäviä kysymyksiä "minne menet/teet vappuna?"... -mitä täh? ei juhlimista, mitä juhlimista siinä on? Heti varmaan leimataan tylsäksi/tiukkapipoiseksi ihmiseksi:jahas: . Ei minua kiinnosta tollaset.

Juhannus taitaa olla ainut jota voisi "juhlistaa" mutta sekin mielummin hyvän ruuan+seuran ja kuutamouintien kera:rolleyes: .

Riceila sanoi:
...Antakaa niiden imeä jotka haluavat, eihän teidän ole pakko ottaa kuppia jos ei siltä tunnu...aina voi pysyä kotonaan. Tuskin sinne ketään sisälle tulee juhlimaan...

Et vissiin asu kaupungin vuokrakerrostalossa ? Tai yleensä kerrostalossa...mua ainakin vitutti aikoinaan suunnattomasti, ku eka muksu oli syntyny ja parit naapurit katsoi asiakseen pitää juhliessaan möykkää koko taloyhtiön edestä :curs:

Okei okei, voihan ne juhlia/möykätä muulloinkin...mutta se vituttaa, kun voi kalenterista katsoa ne päivät, jolloin ei tartte käydä nukkumaan ennen viittä aamulla, tjsp...sit JOS erehdyt sanomaan asiasta, niin oot yks vitun nipo paskapää yms. "kivaa" :jahas:

Kunhan saan operaatio Mökin joskus tässä elämässä päätökseen, niin pakenen sinne vaikka yksin, jos perhe haluaa viettää ns. kaupunkijuhlaa !

Honey sanoi:
En ole koskaan ymmärtänyt näitten "pakollisten" ryyppy-hauskaa-juhlien perään. Sitä saa taas kuulla ärsyttäviä kysymyksiä "minne menet/teet vappuna?"... -mitä täh? ei juhlimista, mitä juhlimista siinä on? Heti varmaan leimataan tylsäksi/tiukkapipoiseksi ihmiseksi:jahas: . Ei minua kiinnosta tollaset.

Juhannus taitaa olla ainut jota voisi "juhlistaa" mutta sekin mielummin hyvän ruuan+seuran ja kuutamouintien kera:rolleyes: .

Muuten melkein kun mun suusta, mutta uida en juurikaan osaa;)
Tommoset "vittu viinaa saatana, ja neliveto päälle,örhh örhh"-meiniki ei huvita. Tommonen olisi mukavaa, että tosiaan hyvät kamut+ruokaa, jonku verran(ei liikaa viinaa) ja semmonen rento meno.
EIKÄ VARSINKAAN KIIRE MIHINKÄÄN:5:

vappu menee hyvin salilla, ei varmana ole ruuhkaa. sama homma juhannuksen kanssa, viimeiset 6 juhannusta vesilinjalla. ei vaan enää innosta, muutenkin se vitutus on jotain niin suurta seuraavana päivänä jos on juonut ja se olotila joten en sitä halua. mielummin hyvää sapuskaa ja löhöilyä kun saa kerrankin ottaa rennosti. silti hyvää vappua jengille ja vetäkää sitä viinaa jos mieli tekee!

kopsis sanoi:
Et vissiin asu kaupungin vuokrakerrostalossa ? Tai yleensä kerrostalossa...mua ainakin vitutti aikoinaan suunnattomasti, ku eka muksu oli syntyny ja parit naapurit katsoi asiakseen pitää juhliessaan möykkää koko taloyhtiön edestä :curs:

Okei okei, voihan ne juhlia/möykätä muulloinkin...mutta se vituttaa, kun voi kalenterista katsoa ne päivät, jolloin ei tartte käydä nukkumaan ennen viittä aamulla, tjsp...sit JOS erehdyt sanomaan asiasta, niin oot yks vitun nipo paskapää yms. "kivaa" :jahas:

Kunhan saan operaatio Mökin joskus tässä elämässä päätökseen, niin pakenen sinne vaikka yksin, jos perhe haluaa viettää ns. kaupunkijuhlaa !

asun vuokrakerrostalossa olen myös asunut opiskelija-asunnossa sekä kaupungin vuokra-asunnossa. Ei minua ole häirinnyt, koska olen ajatellut että jos kerrostaloon muuttaa niin ihmiset saavat silti elää elämäänsä. Varsinkin jos juhliminen on satunnaista, jokapäiväiset huutamiset ehkä alkaisi kyrpimään. En sano kenellekkään mitään sillä joskus omastakin asunnosta saattaa kuulua melua.

Mites kun muksu synty? Nekin tykkää huutaa öisin, päivisin, aamusin ja iltasin jne... Edelleen samaa mieltä ekan postaukseni kanssa.

Mä olen lähes aina boikotoinut kaikkia "virallisia" ryyppäjäisjuhlia ja lisäksi kaikenlaisia ainejärjestöjen ynnä muiden järjestämiä "hauskoja" teemapippaloita. Yleensäkin kaikenlainen pakollinen teemailu, jonka pohjimmaisena tarkoituksena on vetää kännit ja sekaantua lähimpään lähimmäiseen, ärsyttää. Ton kaiken mä voin tehdä ihan itekseni tai harvojen valittujen seurassa silloin kuin itseäni huvittaa.
Meneekö ihmiset oikeasti vappuna baariin? Ei voi ymmärtää...En muutenkaan liiemmin välitä suurimmasta osasta baareista johtuen siitä, että suurin osa niissä käyvistä ihmisistä on järjestään idiootteja, ja vappuna sekä väen määrä että idioottimaisuus vähintäänki tuplaantuu. Yäh, tulee ahtaanpaikankammo pelkästä ajatuksesta.
Ja tosiaan, ei muakaan haittaa, jos muut ihmiset tekevät toisin kuin minä, mua haittaa juurikin se, että heidän toisintekemisensä vaikuttaa mun elämään negatiivisesti esim. metelöimisenä ja paikkojen sotkemisena ja niin, yleisenä idioottimaisuutena, jota jokaisen ihmisen tulisi välttää mahdollisuuksiensa mukaan, tai vähintäänkin rajata itsensä pois muiden ihmisten vaikutusalueelta mikäli haluaa idioottimaisuutta harjoittaa.

Niin että HAUSKAA VAPPUA VAAN KAIKILLE!!!:jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom