- Ikä
- 42
Voi vittu, kun on vappu.:urjo: Tässä threadissa ei kuitenkaan ole kyse pelkästään vapusta, josta on jo oma thread. En usko olevani ainoa, jonka harmituskäyrä lähtee nousuun jo hyvissä ajoin ennen jokaista "pakko_pitää_hauskaajuhlaa". Itse osaan pitää hauskaa aina halutessani. Nämä kalenteriin merkityt ryyppäjäiset ei vaan toimi mulla. Niitä on kalenterissa ihan liian monta. On vappu, koulujen loppujaiset, juhannus (hieman erilainen), koulujen alku, 5 joulukuuta ja uusivuosi. Kun joku näistä sattuu kohdalle, niin on pakko pitää hauskaa. Jos on ollut hauskaa, niin juhla on mennyt huonosti, koska olisi pitänyt olla tosi hauskaa. Hauskanpidon varmistamiseksi on suunnitelmien karkoittaminen aloitettava hyvissä ajoin. Missä on bileet? Ketä sinne tulee? Mitä ne kaverit tekee? Saako sieltä yösijaa? Jne. No mites se hauskanpito sitten? Hyvällä säkällä kotibileet voi onnistua. Entäs viihteelle lähtö? Kaikkiin paikkoihin piiiiiiiitkät jonot, korotetut pääsymaksut ja törkeä tungos, takaisin tulo bussissa on ahdasta ja meluisaa, takseja ei saa. Sitten pitää hymyillä koska oli mukava kaikilla_on_hauskaajuhla ja on lähes mahdotonta, että jollain ei olisi hauskaa. Kelatkaa nyt: eihän vappuna voi olla tylsää. Jos on tylsää, niin on pakko olla joku hylkiö tai vähintäänkin helvetin kömpelö sosiaalisilta taidoiltaan. :joulu5:
No miten välttää nämä "kaikilla_pitää_olla_kivaajuhlat"? Se on todella hankalaa. Jos päsee ulkomaille, mökille, tms, niin hyvä. Itse asun nuorisoasunnoissa ja jo rauhallisen perjantai -tai lauantai-illan viettäminen on harvinaista.:curs: Rauhallinen vappu on yhtä todennäköistä kuin meteoriitin osuminen päähän. Asia, joka saa harmituksen nousemaan vielä korkeammalle, on normaalin viikkorytmin pirstaloituminen. Kaupat kiinni, ruuhkaiset julkiset kulkuvälineet oudoilla aikatauluilla ja voi v*ttu, jos hyvä perusviikonloppu jää pois.:curs:
Vittu kun vituttaa!!111 Onneksi sain melkein koko vapuksi duunia, mutta en tietenkään illaksi. Perkele. Mites muilla pakollisten ryyppyjuhlien vihaajilla? Kertokaa jipoistanne selviytyä ja avautukaa tänne. Saatana.
No miten välttää nämä "kaikilla_pitää_olla_kivaajuhlat"? Se on todella hankalaa. Jos päsee ulkomaille, mökille, tms, niin hyvä. Itse asun nuorisoasunnoissa ja jo rauhallisen perjantai -tai lauantai-illan viettäminen on harvinaista.:curs: Rauhallinen vappu on yhtä todennäköistä kuin meteoriitin osuminen päähän. Asia, joka saa harmituksen nousemaan vielä korkeammalle, on normaalin viikkorytmin pirstaloituminen. Kaupat kiinni, ruuhkaiset julkiset kulkuvälineet oudoilla aikatauluilla ja voi v*ttu, jos hyvä perusviikonloppu jää pois.:curs:
Vittu kun vituttaa!!111 Onneksi sain melkein koko vapuksi duunia, mutta en tietenkään illaksi. Perkele. Mites muilla pakollisten ryyppyjuhlien vihaajilla? Kertokaa jipoistanne selviytyä ja avautukaa tänne. Saatana.