GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Pakkispaita naisille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emmah
  • Aloitettu Aloitettu
Meneepä vaikeaksi.. oonko missannu jtn vai miksi niitä ei voi tilata niitä kokoja mitä joainen haluaa...? jos S-kokonen tilaa M:n ja ei ole mahdollisuutta kaventaa niin ei houkuta.. ja jos M-kokonen tilaa S:n nii voi olla liian pieni.. phuuh

Suni sanoi:
Meneepä vaikeaksi.. oonko missannu jtn vai miksi niitä ei voi tilata niitä kokoja mitä joainen haluaa...? jos S-kokonen tilaa M:n ja ei ole mahdollisuutta kaventaa niin ei houkuta.. ja jos M-kokonen tilaa S:n nii voi olla liian pieni.. phuuh

Allright, otetaanko sitovat tilaukset, emme halua että meille jää sitten naisten paitoja tänne roikkumaan kun joku S ostanut huutaa täällä että "aivan liian pieni, hukkaan meni rahat"?

Mike sanoi:
Allright, otetaanko sitovat tilaukset, emme halua että meille jää sitten naisten paitoja tänne roikkumaan kun joku S ostanut huutaa täällä että "aivan liian pieni, hukkaan meni rahat"?

Voisitko anta ajotain infoa paidasta, kuten että milalista materiaalia se on, mikä malli, ja vaikka että miten leveä noin on vaikkapa M-koko? Sen jälkeen osaisimme tehdät sitovat tilaukset sopivasta koosta...?? Mulla ainakin paitakoko voi olla mallista riippuen mitä tahansa väliltä XS-M, joten vähän hankalaa mitään tietämättä sitoutua ottamaan jotain tietyn kokoista...

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Hippu sanoi:
Voisitko anta ajotain infoa paidasta, kuten että milalista materiaalia se on, mikä malli, ja vaikka että miten leveä noin on vaikkapa M-koko? Sen jälkeen osaisimme tehdät sitovat tilaukset sopivasta koosta...?? Mulla ainakin paitakoko voi olla mallista riippuen mitä tahansa väliltä XS-M, joten vähän hankalaa mitään tietämättä sitoutua ottamaan jotain tietyn kokoista...

Tässähän tämä ongelma on naisten kanssa pläräämisessä. Miehet sanoo "paitoja kehiin, sama se mikä pillurätti se on, kuhan päälle menee". Naisten kanssa keskustellaan jo leikkauksista ja siitä onko logo 3cm vai 3,5cm kokoinen. Soitan maanantaina painoon ja katotaan mitä ne siellä sanoo, kaippa osaavat antaa jotain mittoja.

hmm.. Tuskin tässä on niinkään kyse tuosta ulkonäöstä. Opiskelijabudjetilla kun on, niin ainakin mä haluaisin tietää vähän tuotteesta ennenkun tilaa sitä... Kuten Hippu sanoi ainakin naisten mallien koot voi vaihdella todella paljon. Kiva kuitenkin kun Mike on hommaamassa naistenpaitoja.

Tässä on vähän tietoa tuollaisesta Fruit of the Loomin v-aukkoisesta lady fit-paidasta:
Naisten V-aukkoinen T-paita
- Paksu puuvilla/elastaani kangas, joka pitää paidan paremmin kuosissaan
- Muotoon ommeltu malli, jossa sivusaumat
- Päärmätty kaula-aukko
- Kaksoistikkaus helmassa ja hihansuissa

Kuvakin löytyy osoitteesta Naisten V-aukkoinen T-paita
http://www.snelko.nl/fototextiel/f-lladyfitvneckt_200.jpg
Lisää noita löytyy kun pistää googlen kuvahakuun hakusanan "fruit of the loom lady fit".

Mulla itselläni on tuollainen musta, johon painatettiin sydämen kohdalle logo ja selkään iso teksti. Tosi hyvänä on paita pysynyt vaikka olen pessyt sen tosi monta kertaa! Itse tilasin M:n, joka on mulle ainakin löysä (olen kooltani 168cm/64kg, mitat ylävartalosta on rinnan ympärys 92cm, vyötärön kapein kohta 68cm ja napa 72cm.. hartioista nyt en osaa sanoa mitään kun ei oo tullu mitattua :) ). Kavensin sitten paitaa, ja nyt se on ihan hyvä.

Mike, ihan fiksua tehdä sitovat tilaukset, ei tuu sitten ongelmaa että sulle jää iso kasa Pakkis lady-fit paitoja :D

EDIT: Mittailin tuossa vielä tuota omaa paitaani.. oon kaventanu sitä niin amatöörimäisesti että pystyin vielä mittaamaan minkä levyinen se oli ennen kavennusta (en koskaan leikannut kaventamiani osia pois :D..peukalo keskellä kämmentä). Saumasta saumaan kapeimmalta kohdalta näytti olevan 42cm, eli ympärysmitta jonkun 82cm. Helmassa leveys 46cm eli ympärysmitta 92cm. Ja pituutta paidalla on 52cm mitattuna kaula-aukon reunasta helmaan.

Älkää nyt sitten ampuko jos nämä ei ihan 100% pidä paikkaansa :)

Helie sanoi:
Jaahas, tuo M vaikuttaa niin reilunkokoiselta, että otan sittenkin S -koon.

En mene takuuseen että tässä uudessa paitapainossa on Fruit of the loomia, mutta Ironbutti on tämän uuden painon paitoja käyttänyt ja sanoi että ovat ok.

Jep. Meikämimmi pidäyttäytyy edelleen mustassa S-koossa ;). Yksi paituli tänne, ainakin... Jos budjetti kestää ni sitten kaksikin... Noo, we'll see

Suositut

Back
Ylös Bottom