GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Pakkispaita naisille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emmah
  • Aloitettu Aloitettu
Ironbutt sanoi:
Mulle kävis musta vartaloa mukaileva paita myös. Riittävän tilava hartioista ja haban kohdalta vaan. Ikävä jos puristaa.
Häh? Mukavahan se on jos paita puristaa oikeista paikoista :D Surkeempi olo tulee jos hihat lerputtaa ja olkapäiden saumat osuvat oikeille kohdille hehehe.

Tosiaan tuommonen piugeempi paita olis hieno juttu. Henk koht kyllä tyytyisin pelkkään P-logoon tai pakkotoistopainatukseen, Punttimimmipainatus vähän kömpelö ja turha.. :rolleyes:

Haluu kans! Foxy Ladyn sanoin (melkein):"Heti kun yks päivä jää väliin, työ mimmit puuhaatte heti tällästä selän takana."

Kaula-aukolla ei niin väliä, kunhan ei liian leveä tai ahdas. Mieluummin hihaton, mutta jos enemmistö kannattaa hihallista, saa luvan sopia miullekin. Väri musta, joo. Logoista ja painatuksista päättäkööt viisaammat. Mitä tulee piukeuteen, ainahan voi ostaa isomman koon, jos habasta puristaa. Henk. koht. vihaan :curs: hihasta puristavia paitoja. Hinta puolestaan on vallan inhimillinen.

Mike sanoi:
Onkos noissa naisten paidoissa eri kokoja vai meneekö teille kaikille sama koko? Varmaan menee?

Jos tää paita on normaalia venymätöntä " t - paitakangasta ", ni mulle ainakin koko M ( tai jopa L, mallista riippuen ). Kittanaa, venymätöntä paitaa on inha pitää päällä.

Ei sillä, että se olkapäistä tai habasta kiristäis, mutta mahan kohdalta voi ottaa kiinni :lol2:

Jos tilausta aattelee niin esim. 50 kpl jakaumalla:
10 kpl S-kokoa
30 kpl M-kokoa
10 kpl L-kokoa

Menee varmaan aika nappiin. Paitsi jos ne on superisoja tai hirmupieniä - paitojen myyjä voi varmaan neuvoa noissa.

Ainakin kun meidän killalle tilattiin paitoja, niin Fruit of the Loomin lady fit-koot oli reiluja: jouduin omasta M-kokoisestani kaventamaan n. 3cm molemmista sivusaumoista, että sain ihan tyköistuvan paidan. Musta sellainen löysä lady fit ei kuitenkaan näytä kovin hyvältä. Tiukka sen olla pitää :)

Eli mulle kans S-koko. Niitä vois ehkä tilata kuitenki myös 20kpl, eikä vaan kymmentä.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
S-koko mullekin, jos kerta mallit ovat reiluja.

Mike sanoi:
Eikös jokaiselle mene tuo S koko? Ette te nyt mitään jokinorsuja ole.

Ai meinaaks, että jos on isompi ku S niin on jokinorsu :D lål.. nojoo mulle ainaki S.

Mä kyllä uskaltaudun tilaamaan M-koon. Kavennan vaikka sitte jos on tarvista. Sellasessa paidassa on hiton inhottava olla, mikä kiristää esim. selastä, kun vähän yrittää liikuttaa käsiä johonkin suuntaan.

Mainitsin vaimolleni tämmöisestä paidasta niin hänkin olisi valmis tilaamaan S koon. Taidamme kumminkin odottaa, että noita miesten paitoja tulee L kokoa niin saan minäkin samalla itselleni. Kumminkin käy niin, että kun noita miesten paitoja tulee niin sitten on nuo naisten paidat loppunut eli Murphyn laki toimii varmasti :)

vilma-liina sanoi:
Mä kyllä uskaltaudun tilaamaan M-koon. Kavennan vaikka sitte jos on tarvista. Sellasessa paidassa on hiton inhottava olla, mikä kiristää esim. selastä, kun vähän yrittää liikuttaa käsiä johonkin suuntaan.
Samoin. Jos ne ovat reiluja, niin ehkä M passaa. Saanko vaihtaa, jos osoittautuu heti päälle pukiessa liian ahtaaksi? Viittaan siihen, mitä edellä sanoin: vihaan jne. Viimeksi ostamani pakkispaita on nykyisellään just istuva hartioista, selästä, kainaloista ja habasta. Koko on M.

Katsotaan. Voin tilata L-kokoakin. Varatkaa pieni määrä niitäkin. Jos materiaali olisi joustavaa, silloin menisi yksi koko kaikille. Mutta me mimmitkin olemme erilaisia kropaltamme ja mieltymyksiltämme.

tänneja!

:hyper: HIENOA!

Tänne kans yks pakkis-punttimimmit-paita, musta S-koko (moon niin pieni). Ja v-kaulus olis aivan loistavan baklawa! Ei tuota saisi hihattomana? Itse ehkä mieluummmin kuitenkin hihattomassa treenaan (jos vaikka alkais ne lihaksetkin näkyä :D). Mutta jossei ni ni ei sit, mut ei se mitään.

Oli miten oli, ja tuli miten tuli. Ní yksi paita tänne, ja sassiin ! \o/

-edit- niin tosiaan www.pakkotoisto.com pitää näkyä ja punttimimmit ehottomasti! Ihan sama loppuviimein millä koolla ja missä... Väri tietty musta.

Suositut

Back
Ylös Bottom