Pakkispaita naisille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emmah
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Hinta on ok, kiitokset vaan Mikelle, jos saadaan järjestyyn! :thumbs: Toisaalta olis kiva, jos paidassa P:n lisäksi lukisi myös Pakkotoisto.com esim. selässä tyyliin:

Pakkotoisto.com
- Punttimimmit -

Vaikea ehkä vähän havainnollistaa kokoa suhteessa paitaan ja luotan tässä asiassa taiteellisempien ihmisten kykyihin ;)

Hip hei! Täällä myöskin kiinnostusta, hyville treenipaidoille on aina tarvetta. Samalla tässä voisin esittäytyä, olen taustalla kummitellut jo jonkin aikaa, mutta nyt vasta eka posti :), ainakin näin virallisesti. Tosta painatuksesta vielä, ois kyl kiva, jos siihen tosiaan sais ton punttimimmi painatuksen johonkin kohtaan.

I'm in. Tilaan myös paidan. Hinta todella kohtuullinen. Tämän mimmin toivomus on että paidan painatukset olisivat mahdollisimman yksinkertaiset. En halua pukea päälleni "mainospaitaa", jossa joka hihassa ja helmassa on joku painatus.

P-painatus sydämen kohdalla ok ja selkään www.pakkotoisto.com -punttimimmit- sopii aivan loistavasti minulle!

Mike sanoi:
Paidat on sitten jatkossa about 14,95e, eli moniko vielä haluaa?

Mä oon messissä kanssa jos saadaan naisten mallinen paita! Musta olis värinä tosi jees.

nim. Vaatehuoneessa Pakkis t-paita kokoa S, mallia "ei hyvä, käyttämättä jäi"

Joojoojoo, mulle kanssa semmonen!!! Mustana ja v-aukolla kuulostaa erittäin mainiolta! Ja Punttimimmit-maininnalla tietenkin...

Mike sanoi:
Milloin se muuttuu mainospaidaksi?

silloin kun siinä on enemmän kuin kaksi painatusta! Eikös tästä threadistä saada sellainen yhteenveto, että sydämen päälle punainen P ja selkään pakkotoisto ja punttimimmit teksti...ei millään hevosen kokoisilla kirjaimilla!

Yhtyykö muut mimmit myös tähän ajatukseen?

Koska saatais paidat?

Musta hinta kuulostaa kohtuulliselle ja jos tosiaan saisi kirjekuoressa niin ois hyvä. Pakkislogo eteen ja selkään teksti pakkotoisto.com -punttimimmit- kuulostaa mainiolle! Olen mukana.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
fitnesspimu sanoi:
Eikös tästä threadistä saada sellainen yhteenveto, että sydämen päälle punainen P ja selkään pakkotoisto ja punttimimmit teksti...ei millään hevosen kokoisilla kirjaimilla!

Yhtyykö muut mimmit myös tähän ajatukseen?

Kyllä, ainakin tämä mimmi. Tuo teksti ei sitten edes kissan kokoisilla :) Mieluiten pienellä printillä (teksti kuten emmah esitti) niskaan, sillä en todellakaan halua mitään paitaa tyyliin kanariansaaret. :D

Siis mukana ollaan edelleen paitatilauksessa.

lyz sanoi:
Tai "Pakkotoisto" selässä isolla, edessä vaikka sydämen kohdalla pelkkä P-kirjain (mahdollisesti myös pienellä teksti "kärpäsestä härkäseksi") ja hihassa sitten www-osoite?

Joo, tää olis hyvä!!
Minäkin voisin tilata jos joku tämäntapainen olisi saatavissa... iso teksti mieluummin selkäpuolelle, ja toi "kärpäsestä härkäseksi" on hyvä.
Äänestän myös v-aukkoisen fit-mallin puolesta :)

Mike sanoi:
Paidat on sitten jatkossa about 14,95e, eli moniko vielä haluaa?

Joo - joko siis päätettiin millainen paidasta tulee?
Jos laatu on pätkääkään hyvä niin tuo hintahan on varsin kohtuullinen...

Tämä äänestää pienen tekstin puolesta...

Ja voihan niitä sitten vaikka vuoden päästä teettää uudestaan.
Tokihan näitä käytetään ja pestään ja kulutetaan, että vuoden päästä nämä ovat jo puhki... ;)

Joo, tilaan ehdottomasti jos MUSTA naisten malli saadaan!

Logoihin ja teksteihin en ota kantaa, tärkeintä on tuo paidan väri ja malli.

NONIIN, heti kun jättää pari päivää palstan lukua väliin niin johan teillä on uudet metkut mielessä. Kyllä minäkin mieluusti tällaiseen paitaan viehkon vartaloni kietoisin :lol2: ... Älkää vaan jättäkö mua ilman!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom