Pakkispaita naisille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emmah
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Täällä myös kannatetaan.. ja hyvästä materiaalista on aina valmis maksamaankin pikkasen enemmän kuin mistään kertakäyttöpaidasta. Hienoa, tää pelasti päiväni :thumbs:

Minäkin voisin ottaa!! Todella hyvä että viimein saadaan, kun niiin kauan ollaan kinuttu. Kunnia Emmahille joka pisti tämän pystyyn :worship:

Ja tietysti Mikelle joka meitä niin auliisti palvelee :)

Mike sanoi:
Jos teemme useampaa logoa siihen tai useaa urlia, niin se nostaa aina hintaa. Itse tekisin yksinkertaisesti sydämen kohdalle Pakkotoiston logo ja selkään - Punttimimmit -

Miten ois jos taakse tulis samalla tavalla Pakkotoisto.com kuin "miesten" paidassakin on, ja sen alle -Punttimimmit-? Musta ainakin ois kiva jos Pakkiksen nimi näkyis myös :)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Jesh!

Täällä myös yksi mimmi jolle piukka pakkispaita kelpais tosi hyvin!
Se ois kyllä hyvä, että olis edessä se pieni p-logo, ja takana ihan pakkotoisto.com. Mulle se punttimimmit-teksti ei oo niin välttämätön, vaikka ei kyllä haittaakaan.

Materiaali just mielellään sellasta joustavaa, ja jos vaan mahdollista, niin sellanen että ois vyötäröltä piukka, ja tarpeeks harteille tilaa... :D Silleen niinku meillä mimmeillä on kroppakin ;)
Hinta kuulostaa ihan passelilta. Ei mitenkään liikaa...

Mä haluan ehdottomasti kanssa! Fruit of the loom:lla on ainakin mun mielestä ihan toimiva Lady-Fit malli t-paitana. Hartioissa on mukavasti tilaa ja on venyvää mallia. Toi punttimimmit painatus on ihan Loistava idea!!

Ei tuo hinta pahalta vaikuta, eli mukana edelleen! ;)

Kysymys Mikelle:
Onkos muuten mahdollista harkita paitojen postittelua esim. kirjepostissa? Siten olen ainakin kaikkialta muualta postitse tilatut t-paidat saanut, miesten xxl-kokokin on postiluukusta tupsahtanut a4-kirjekuoressa tai sellaisessa pussintapaisessa, ja on mennyt normaalilla kirjemaksulla, eli postiennakkoa edullisemmin. Tilaukset on maksettu etukäteen näissä tapauksissa. Ehdottelen vaan, kun on pakko penniä venyttää... :nolo: Säästyneillä pennosilla voi sitten ostaa raejuustoa! :)

Mulle kävis musta vartaloa mukaileva paita myös. Riittävän tilava hartioista ja haban kohdalta vaan. Ikävä jos puristaa.

Pakkislogo "P" vois olla mun puolesta siellä paidan alaosassa vasemmalla vaikka brodeerattuna. Teksti Pakkotoisto.com voisi olla hihassa brodeerattuna.

Brodeeraus on helppo ja edullinen tapa merkitä tuotteita, mutta se ei käy laajojen pintojen tekemiseen - ei voida esim. brodeerata selkään www.pakkotoisto.com -tekstiä kun se rypistää kankaan.

Brodeerauksen sijaan voidaan sitten käyttää tuota nykyisistä paidoista tuttua painatusta, jolloin saadaan isommat kuvat + teksti.

Painatusta ja brodeerausta ei kannata käyttää samaan aikaan. Tulee vähän sekava lopputulos.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom