Pakkismiitti Kuopioon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZweCCo
  • Aloitettu Aloitettu
Ketään ei missään nimessä naureta pois. Itsekin olen kunnon amatsoni mutta en häpeä, meen jumpassa aina eturiviin ja jos joku tuijottaa niin oma on ongelmansa! Mulla on just tasan yhtä suuri oikeus liikuntaan kuin puolet pienemmillä kanssasiskoilla.
Muutossa minusta on kyllä kovasti apua ;)

Itse olen aina pitänyt tavoitteena että treenissä alkaa oksettaa tai itkettää, viimeistään edes seuraavana aamuna kun yrittää nousta sängystä ylös. Puijon rappusille ääniä täältä siis.

Täällä kanssa yksi oksuitku-reenien ystävä ilmoittautuu messiin, sitä ennen piiskaan lihasta Gym 99:llä. Armeijassahan sitä jo opittiin, että siinä vaiheessa kun laatta lentää, on kakskyt prossaa voimista vielä käyttämättä.

Jos jotain mittiä joskus niin mie voin yrittää tulla..ellei ole treeni pahimoilleen samaan aikaan :D

Jos nyt alkas virittelee taasen keskustelua miitistä nii saisko parin vuoden sisään semmosen aikaseks? Tahtoo kuivua hommat kasaan enne ku pääsee ees vauhtiin :)

Kyllähän tuota olis aika saada kalakukkolan väki liikkeelle, kun mukavasti nuo kesäiset aktiviteetitkin olis tarjolla. Pakkistiimillä esim. lentopalloa ja olen mukana treeneistä tai duuneista huolimatta!

Tässä kyllä käy vielä niin että oon Keski-Suomessa kesän, mutta kyllähän sitä sieltä tänne ajelee tarpeen vaatiessa :P Alkaa mielenterveys vaatia samanhenkistä seuraa, tai no seuraa ylipäätään, ku tässä oon urakalla erakoitunu syksystä lähtien :D

Ja multa löytyy lentopallokin jos semmoselle on tarvetta, käyttötaitoa ei sitten niinkään ole.

Mitteepä sitä tässä sitten vielä mietitään, jos pallokin kerta löytyy! Korostetaan nyt sitten vielä, että jos hymyä ei irtoo pelin aikana, niin pelataan liian vakavasti eli jos taso on Kajsna ja raejuustonen... kaikki on hyvin. :)

Mutta mulla taitaa olla etumatkaa ku miesten maajoukkueen valmennuksesta tuli yks jäbölssi opettaa mulle miten syötetään oikein pari vuotta sitte!

Ei menny siis kunkkusakit ihan tasan nyt, mutta jos laitat tiedot ja taidot jakoon, niin saadaan kasaan pakkistiimi joka osaa syöttää! Muuten taitaa lentopallotaidot sijoittua tuonne ravintopuolelle. :D

Ton jälkeen en varmaan ookkaan syöttäny, eikä sillonkaa menny kummosesti eli edelliset haaveet saa haudata :D Mutta ainahan sen pallon jotenki saa verkon yli!

Sään salliessa rantalentis ehdotettu ja Head coach Kajsna lupaa viedä syötöt uudelle tasolle ja jos ei peli onnistu... Voidaan rakennella hiekkakakkuja ja pohtia hiekan ravintoarvoja. Ilmotuksia rohkeasti vain ja saadaan pelit pystyyn mahdollisimman nopeasti ja katsotaan lajivalikoimaa tarvittaessa uudestaan.

Jos teillä on omat kuulat, niin mä voin tulla vetää kahvakuulatreenin. Tästä on jo päivitetty HC-versio, jossa tehdään kuulan kanssa muun muassa burpeeta.

Heissan! Onkohan Kuopion suunnilla vielä aktiivisia pakkislaisia? Itse tosiaankin just kuopiolaistuneena olisin kiinnostunut sekä treeniseurasta että mahdollisesta isommasta miitistä! Muutenkin vinkkejä otetaan vastaan sen suhteen missä ihmiset täällä pyörii :)

Tervehdys. Itsekin tässä treeniseuraa olen haeskellut kun kavereista ei taida olla lähtijäksi. Tosin olen treenaillut vasta 2 vuotta enemmän tai vähemmän leikkimielellä ja ihan hyvän olon vuoksi. Omalla "yksityisellä" salilla reenailen, poikkeuksena joskun Kotkankallio tai Niiralan jäähalli tai tuplajään kuntosali. Laita postia jos kiinnostaa..:)

Kunhan tästä syyskuun toisella viikolla pääsen kotiutumaan takaisin Kuopioon niin Kuopio-hallille saa myös tulla mukaan treenaamaan! Tuonnehan ei saa mitään kuukausikorttia, mutta isomman satsin sarjakortti on ihan inhimillisen hintainen. Toki messujen yms. tapahtumien aikana pääsy kuntosalille on kokonaan evätty, mutta muuten meikäläinen kyllä tykkää jumppailla hallilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom