Pakkismiitti Kuopioon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZweCCo
  • Aloitettu Aloitettu
Minä en oo Kuopiosta, mutta kirjottelen kuitenkin. Oon puolikuopiolainen, kun asun niin lähellä ja oon minä toki muutaman vuoden sielläkin asustellu. Kämppäkin löytyy vielä sieltä :D

Täälläkin edessä muutto Kuopioon. Minnehän sitä kannattaisi mennä treenailemaan? Olen kahden vaiheilla noiden opiskelijasalien ja Gymin välillä.

Gym99 :rock::puntti: Ehdottomasti Kuopion paras sali :thumbs:

Täälläkin edessä muutto Kuopioon. Minnehän sitä kannattaisi mennä treenailemaan? Olen kahden vaiheilla noiden opiskelijasalien ja Gymin välillä.
Suosittelen ainakin katsastamaan ns. opiskelijapaikat, hinta on nimittäin kohtalaisen huokea. Samalla kortilla pääsee kotkankallion ja rajalan väestönsuojiin sekä studentian kuntosalille. Opiskelijoille kortin vuosihinta on 50e ja puoli vuotta 30e.

Tuosta esimerkiksi kotkankalliosta hieman tarkemmin: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=75155

Nyt kun nimenhuuto on saatu käyntiin, voitaisiin kysellä että missä kukakin treenaa. :D

Itse hikoilen kotkankalliolla.
Kotkallahan sitä. ;D Siellä on Kuopion kovimmat karjut, ainakin jos Her-Manne on paikalla ;)

Jatkan vielä tätä kyselyä... Toi Rajalan väestönsuoja näkyy olevan kaikkein lähimpänä kämppää. Treenaako tuolla muita kuin painonnostajia? Löytyykö vapaiden painojen lisäksi muuta kalustusta? Niin ja sitten sain tällasen hullun idean että mitä jos kokeilisin painonnostoa... ja mietin vaan että uskallanko mennä mukaan vai olisinko ainoa nainen? Siis ei sillä että se on mikään ongelma että siellä on lähinnä miehiä mutta kai mä tuntisin oloni rennommaksi jos siellä olisi muutama nainenkin mukana. :)

Jatkan vielä tätä kyselyä... Toi Rajalan väestönsuoja näkyy olevan kaikkein lähimpänä kämppää. Treenaako tuolla muita kuin painonnostajia? Löytyykö vapaiden painojen lisäksi muuta kalustusta? Niin ja sitten sain tällasen hullun idean että mitä jos kokeilisin painonnostoa... ja mietin vaan että uskallanko mennä mukaan vai olisinko ainoa nainen? Siis ei sillä että se on mikään ongelma että siellä on lähinnä miehiä mutta kai mä tuntisin oloni rennommaksi jos siellä olisi muutama nainenkin mukana. :)

Ainakin pari vuotta sitten siellä treenaili ainakin voimanostoa jokunen nainen. Vehkeitä löytyy ihan mukavasti, eli smith, hack-kyykkylaitteet, taljat yms. Kaikki perusvehkeet löytyi ainakin silloin. Salin nykyisestä kunnosta ei tietoa. Pitänee tehdä pieni tutkimusmatka siihen suuntaan tulevina viikkoina...
E: Ja suosittelen lämpimästi kokeilemaan painonnostoa, hieno ja mielenkiintoinen laji (olemattomalla kokemuksella sanottuna) :)

Tämähän on vallan kätevää huudella yleisellä puolella nyt, kun ei tunnu vippipuolen karhut pitävän punkun- ja lasagneten täytteisistä illoista.:itku:

Pari vuotta sitten tuli käytyä kotkiksella ja rajalassa. Muuton myötä karttulaan on Kuopion salit jääneet vähemmälle.

Pari vuotta sitten tuli käytyä kotkiksella ja rajalassa. Muuton myötä karttulaan on Kuopion salit jääneet vähemmälle.

Otan osaa Karttulaan muuton johdosta :D Asuin siellä ite aivan liian monta vuotta...

Studentian salille kannattaa eksyä, jos omaa voimaa yhtä paljon kuin minä..eli about anorektisen tytön verran.

Ite haluaisin punkkua ja lassaknee |:

Onkos ketään menossa rokkailemaan tänä viikonloppuna?? Itse ajattelin jos auto liikahtas varkaudesta sinnepäin ku saan kämpän kaverilta lainaan.

Nyt sitten pyyhitään ne ehrmannin jämät suun pieliltä ja lähdetään viikonloppuna iloisen pinkille karpalolonkerolle jookosta? Eikä siitä kivitetä, jos sattuu harha-askelia ottamaan tanssilattiankin suuntaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom