Minä en oo Kuopiosta, mutta kirjottelen kuitenkin. Oon puolikuopiolainen, kun asun niin lähellä ja oon minä toki muutaman vuoden sielläkin asustellu. Kämppäkin löytyy vielä sieltä :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No mitäs minä sit olen kun pehmein ja lihavin on jo viety? :D Varmaan ainakin ainoa nainen Kuopijjosta joka tänne kirjottelee..
Suosittelen ainakin katsastamaan ns. opiskelijapaikat, hinta on nimittäin kohtalaisen huokea. Samalla kortilla pääsee kotkankallion ja rajalan väestönsuojiin sekä studentian kuntosalille. Opiskelijoille kortin vuosihinta on 50e ja puoli vuotta 30e.Täälläkin edessä muutto Kuopioon. Minnehän sitä kannattaisi mennä treenailemaan? Olen kahden vaiheilla noiden opiskelijasalien ja Gymin välillä.
Kotkallahan sitä. ;D Siellä on Kuopion kovimmat karjut, ainakin jos Her-Manne on paikalla ;)Nyt kun nimenhuuto on saatu käyntiin, voitaisiin kysellä että missä kukakin treenaa. :D
Itse hikoilen kotkankalliolla.
Jatkan vielä tätä kyselyä... Toi Rajalan väestönsuoja näkyy olevan kaikkein lähimpänä kämppää. Treenaako tuolla muita kuin painonnostajia? Löytyykö vapaiden painojen lisäksi muuta kalustusta? Niin ja sitten sain tällasen hullun idean että mitä jos kokeilisin painonnostoa... ja mietin vaan että uskallanko mennä mukaan vai olisinko ainoa nainen? Siis ei sillä että se on mikään ongelma että siellä on lähinnä miehiä mutta kai mä tuntisin oloni rennommaksi jos siellä olisi muutama nainenkin mukana.
Pari vuotta sitten tuli käytyä kotkiksella ja rajalassa. Muuton myötä karttulaan on Kuopion salit jääneet vähemmälle.