Paranee samoissa aikayksiköissä missä tullut ja mitä vaivannut.
Eli näillä näkymin loppuelämän kestäviä vaivoja, ottaen huomioon kuinka kauan palstalaiset ovat r...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paranee samoissa aikayksiköissä missä tullut ja mitä vaivannut.
Perjantaisin sielläkin varmaan:
cromecast
Hihat + vetoremmit + pidemmät sarjat lähtee nyt käyttöön. Harkitaan noita kaikkein radikaaleimpia ratkaisuja sitten ihan viimeisessä hädässä...Oma vastaukseni siis: kompressiohihat+vetoremmit
Mitä olen redditistä lukenut niin ongelma pitäisi korjaantua vielä, jos Teillä on siis, onko se nyt chromecast ultra vai mikä on nimeltään?olisiko tänään ohjelmassa cromecastin korvaavan tuotteen ostamassakäynti vai lähtitikö piipahtamaan tampereessa?
Mitä olen redditistä lukenut niin ongelma pitäisi korjaantua vielä, jos Teillä on siis, onko se nyt chromecast ultra vai mikä on nimeltään?
Mitä olen redditistä lukenut niin ongelma pitäisi korjaantua vielä, jos Teillä on siis, onko se nyt chromecast ultra vai mikä on nimeltään?
siksi en haluaisikkaan
Koita löytää torista tms myynnistä jo poistunut chromecast with google tv, vielä näppärämpi kuin vanha kun voi ohjata kaukokäyttölaitteella ilman puhelinta tms.enkä etes tiedä mikä malli se on, on ollut niin kaukan ja toiminut äärinmäisen luotettavasti
siksi en haluaisikkaan ostaa mitään kiinankuraa tilalle, kun oletuksena on että eivät todennäköosesti pelaa ollenkaan yhtä hineosti kun tuo
Koita löytää torista tms myynnistä jo poistunut chromecast with google tv, vielä näppärämpi kuin vanha kun voi ohjata kaukokäyttölaitteella ilman puhelinta tms.
Se edellinen versio käytössä. 5/5Harkitsen tätä chromecastin korvaajaa, että saisi kaken (sic) helppoon pausettamiseen kusitaukojen ajaksi.
![]()
Google TV Streamer (4K) -mediatoistin 149,99
Tee mistä tahansa televisiosta 4K UHD -älytelevisio Google TV Streamer (4k) -suoratoistolaitteen ja Google TV Streamer Voice Remote -äänikaukosäätimen avulla. Liitä laite helposti HDMI-portin kautta ja muodosta yhteys Wi-Fi- tai Bluetooth-yhteydellä, niin voit nauttia elokuvista, musiikista tai...www.verkkokauppa.com