Pakkismiitti Kuopioon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZweCCo
  • Aloitettu Aloitettu
Minkälainen on KUNNON pakkismiitti?

Lol, eihän tuostaKAAN tullut mitään. Joskus pitäis salille saada joku miitti ja sit sieltä suunnistaa johonki päin :D

Kuhan tästä kuun loppupuolella muutan Kuapioon niin ehkä sitä vois jossain miitissäkin tulla käväseen, jos sellanen sattus oleen. Sanokaas, mistäpäin nuo esim. Rajalan ja Kotkankallioiden salien avaimet/kortit saa käydä ostaan? Hintahan oli se jotain 40€ vuosi? Vai puolivuotta? Siis opiskelijalta? Ja mikä käy todistukseksi opiskelusta yliopistolla, pitääkö olla peräti KYY:n kortti? Ja mihin kaikkialle noilla samoilla avaimilla/kortilla itseasiassa pääsee? Rajala, Kotkis, Studentia?

Kuhan tästä kuun loppupuolella muutan Kuapioon niin ehkä sitä vois jossain miitissäkin tulla käväseen, jos sellanen sattus oleen. Sanokaas, mistäpäin nuo esim. Rajalan ja Kotkankallioiden salien avaimet/kortit saa käydä ostaan? Hintahan oli se jotain 40€ vuosi? Vai puolivuotta? Siis opiskelijalta? Ja mikä käy todistukseksi opiskelusta yliopistolla, pitääkö olla peräti KYY:n kortti? Ja mihin kaikkialle noilla samoilla avaimilla/kortilla itseasiassa pääsee? Rajala, Kotkis, Studentia?

Pakollisen kortin ja avaimen voit ostaa vapaa-ajankeskuksesta, osoite Tulliportinkatu 37 E. Avain maksaa 30€ ja kortti 43€ vuodeksi opiskelijalle. Ota valokuva mukaan kun menet ostamaan. Nuo salit (Rajala, Kotkis) ei sitten todellakaan ole mitään puunattuja ämmäsaleja täynnä viimeisintä TechnoGym-skeidaa, joten toivottavasti et sellaista odota :). Ostettaessa on mukana oltava opiskelijakortti, jossa voimassaoleva lukukausitarra - ei välttämättä KYY:n kortti, vaan mikä tahansa virallinen opiskelijakortti. Siis se sininen luottokortin kokoinen lätkyrä, joka käy esim. VR:lle ja matkahuoltoon.

Juu kyllä olen ainakin Rajalan ja Studentian käynyt tsekkaan. Studentia nyt on mitä on, mutta Rajala oli pikaisella silmäilyllä täydellinen. Saas nähdä milloin opiskelijakortti tipahtaa postiluukusta...

No mitäs minä sit olen kun pehmein ja lihavin on jo viety? :D Varmaan ainakin ainoa nainen Kuopijjosta joka tänne kirjottelee..

Suositut

Back
Ylös Bottom