Pakkismiitti Kuopioon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZweCCo
  • Aloitettu Aloitettu
Tuntomerkit: kynäniska, tumma tukka, reenaa salin pienimmil painoil, tekniikat päin vittua, vanhat 70 luvun adidakset, saman ikänen tupperwara juomapullo, jokapäivä penkkiä ja hauista ja muutenki vittumainen jätkä.

Tuu vaa morjestaa :)

Miks annoit mun tuntomerkit :itku:

Ite tulee uimahallilla veivattua. Firma maksaa ticketit, joten ei viitsi vaihtaa vaikka monipuolisempia saleja olisi kyllä.

Plussana tietysti mahdollisuus uida ja ennenkaikkea kylmävesiallas :evil:

Tuo uimahallin sali on kyllä uskomattoman perseestä. Ainut posi tulee leuanveto tangosta, joka on todella hyvä. Kässärit loppuu 21kg:hen, penkki on täysi susi, ylä- ja alataljaa ei voi edes sanoin kuvailla.

Ainiin, pointtina oli että vaihda nyt hyvä ihminen lipariin! :)

e: Oon käyny nyt muutaman kerran tossa kuntokeskus petosella, kun lippumäki kiinni. Ihan mukava salihan tuo on, josta löytyy kaikki perus meiningit.

Tuurissaan saattaa miut ja kisskissin bongata gymiltä, ei myö kyllä oikeasti reenata, juodaan ja syödään vaan.

Tuo uimahallin sali on kyllä uskomattoman perseestä. Ainut posi tulee leuanveto tangosta, joka on todella hyvä. Kässärit loppuu 21kg:hen, penkki on täysi susi, ylä- ja alataljaa ei voi edes sanoin kuvailla.

Ainiin, pointtina oli että vaihda nyt hyvä ihminen lipariin! :)

e: Oon käyny nyt muutaman kerran tossa kuntokeskus petosella, kun lippumäki kiinni. Ihan mukava salihan tuo on, josta löytyy kaikki perus meiningit.

Keskustasta aika matka sinne. Ja edelleen Liparista puuttuu kylmävesiallas :evil:

Mutta muuten olen pitkälti samaa mieltä keskustan varusteiden tasosta. Enemmän tosin nykyään tulee omaksi iloksi ja oman kunnon ylläpidoksi pumppailtua.

Vois tosin heinäkuussa käydä Liparilla kun keskusta on kiinni. Muutaman kerran siellä viime kesänä kävinkin.

San olitko äsken treenaamas? :D Äsken oli ainaki joku tumma tukkanen jolla adidaksen kengät jne :D

Ai tänää en ollu ku eilen :D
Maanantaina klo 20-21 voit spotata mut tekemäst kynispenkkiä ja habaa. Mahollisest harmaat betterbodies housut tai havajishortsit iha vaa mitne lämmin on. Nii ja ehkä kovin mulletti takatukka ni se on meitsi. Tuu vaa nykii hihast jos uskallat, puren. :curs:

Tänään on miitti vanhassa satamassa! Jos näätte jonkun jonka kaula on ohuempi kun pilli sun kossu batteris niin huuda "BUSTEDI SAATANA"

Tänään on miitti vanhassa satamassa! Jos näätte jonkun jonka kaula on ohuempi kun pilli sun kossu batteris niin huuda "BUSTEDI SAATANA"

Kato tällähän tapahtuu. No oliko siel muita ko Bustedi?

Pakkismiittiä vaan Kuopion rokkikukkoon :D

Nooh ei sitä roomaakaan päivässä rakennettu.... (Voisin melkein heittää, että jos kunnon pakkismiitti saadaan aikaiseksi kuopioon niin syön hatullisen caccaa)

Nooh ei sitä roomaakaan päivässä rakennettu.... (Voisin melkein heittää, että jos kunnon pakkismiitti saadaan aikaiseksi kuopioon niin syön hatullisen caccaa)

No tästä Rockcockimiitistä tehdään sitten totta vaikka pakolla. On pakko nähdä kun John syö hatullisen caccaa..mitä se sitten onkaan. By the way Pitkä John, MINÄ valitsen hatun;).

Suositut

Back
Ylös Bottom