Pakkislaisten ruokahaasteet

Vastaat ilmisesti osittain mulle? Oon sen verran tottunu läskeilijä, että en usko kympin tuottavan ongelmia, joten kyllä sitä 15k+ lähen hakemaan sitten kun kokeilen. Ja pääasiassa kyllä jäätelö-keksi-suklaa -linjalla. Puhtaammalla ruualla kyllä varmasti tekee tiukkaa, mistään dieettisapuskoista puhumattakaan.
Laitahan sitten kuvamateriaalia jossain forumissa, joko päiväkirjatyyppistä päivittelyä kuvien kera tänne aina aterioittain tai tubeen pätkää!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuvassa miltä haasteen piti näyttää vs todellisuus

Ensimmäinen henkilö olin joka kyseisen haasteen soolona suoritti. Esimerkiksi Erik The Electric kävi tuota vähän aikaa sitten yrittämässä. Eikä mulla ainakaan pienempi ollut Aivan vitun iso ja en tosiaankaan uskonut, että onnistuu. Kunto on kuitenkin tällä hetkellä hyvä

View: https://www.instagram.com/p/BhYNgOxgk4N/

Liitteet

• 1431443413035.jpeg
    1431443413035.jpeg
    20,6 KB · Katsottu: 457
Kuvassa miltä haasteen piti näyttää vs todellisuus

Ensimmäinen henkilö olin joka kyseisen haasteen soolona suoritti. Esimerkiksi Erik The Electric kävi tuota vähän aikaa sitten yrittämässä. Eikä mulla ainakaan pienempi ollut Aivan vitun iso ja en tosiaankaan uskonut, että onnistuu. Kunto on kuitenkin tällä hetkellä hyvä

View: https://www.instagram.com/p/BhYNgOxgk4N/

Todella kova suoritus. Sullehan nuo makeat haasteet ei helpoimmasta päästä ole olleet. Tuosta varmaan video tulee kanavallesi vielä?

Nyt täytyy kyllä entistä enemmän ihmetellä Ericin touhuja. Omilla videoillaanhan se vetää aivan hillittömiä määriä sokeripitoisia ruokia. Oliko yli 13 kiloa muroja, ja sitten se 200 suklaakuppia. Olen aina epäillyt, että siinä voi vähän fiilunkia olla editointien osalta. Se, että ei tuohon haasteeseen pystynyt, lisää epäilyjä. Toki tuossa on aikaraja, ja ehkä Eric on ns. dieselsyöjä, eli ajan kanssa saa upotettua suuria määriä. Mutta silti, tuon haasteen pitäisi olla kaukana hänen maksimikapasiteetistaan, ja 30min olisi luullut riittävän.

Huhhuh on se kone. Saatto olla pikkaset Brain Freezet päällä :).

Ite toivon myös sitä että kestät terveenä, on varmasti järkyttävän raskaita elimistölle tommoset haasteet.

Mites muuten Jesse sun normaalipäivät, jolloin ei oo ruokahaasteita tai treeniä ruokapuolella. Onko jatkuva nälkä ''normaali'' kaloreilla? Vatsaa tuskin ainakaan näinä päivinä saat, vai kuinka?

Mites muuten Jesse sun normaalipäivät, jolloin ei oo ruokahaasteita tai treeniä ruokapuolella. Onko jatkuva nälkä ''normaali'' kaloreilla? Vatsaa tuskin ainakaan näinä päivinä saat, vai kuinka?
Tämä on hyvä kysymys, johohn itsekin kuulisin mielelläni Jesseltä vastauksen. Eli kun vatsalaukku on treenattu noinkin venyväksi, niin vaikuttaako se siten, että ei normipäivinä tule kylläiseksi, vaikka kaloreita saakin kulutukseen nähden riittävästi, ja verensokeri pysyy tasaisena?

Kylläisyyden tunteen syntyminenhän on monimutkainen aivokemiallinen prosessi, jossa kuitenkin viimekädessä merkittävin tekijä on nähdäkseni verensokerin nousu. Mutta aiheuttaako se kuitenkin jonkinlaista jatkuvaa näläntunnetta, kun treenaamalla venytetty varsalaukku jää kauas täydestä normaalin aterian jälkeen?

Mulla on sellanen mielikuva, että tolla on niin kova pää, ettei tollanen nälkä kauheena tunnu. Muistelisin, et pääsääntösesti menee normaalit päivät rajuilla miinuksilla. Syö kerran koulussa ja sit lähinnä vetelee kahvia?

Proteiini sheikkereitä ja kahvia. Näin Jesse mulle vastas kun aiemmin kysyin
Mulla on sellanen mielikuva, että tolla on niin kova pää, ettei tollanen nälkä kauheena tunnu. Muistelisin, et pääsääntösesti menee normaalit päivät rajuilla miinuksilla. Syö kerran koulussa ja sit lähinnä vetelee kahvia?
Onko sulla @Mywor tyyliin tämmönen ruokavalio parin päivän ajan sen jälkeen, ku oot vetäny jonku ruokahaasteen ?

Breakfast
Protein shake (100 calories), cup of coffee, multivitamins

Three Hours Later Breakfast
Protein shake, carrots

Lunch
Protein shake, apples

Three Hours Later Lunch
Protein shake, handful of almonds

Dinner
Protein shake, slices of bread

Before Bed
Casein protein, almonds

Tuo on kopioitu jostain Matt Stonien haastattelusta 3 vuoden takaa.

Kahvia enemmän ja harvempi ruokailurytmi. Sama ajatus varmasti kuitenkin, saada ravintoaineita tarpeeksi ja mahd. vähän kaloreita.

Kahvin juontia pitäisi kyllä mun vähentää tai vaihtaa edes johonkin missä on vähemmän kofeiinia.

Olin yllättynyt ettei grillinpitäjä pyrkinyt maksimoimaan Jessen mainosarvoa tarjoamalla ilmaista ateriaa Jessen ajan alittajille.

Miten tämä mies ei tuollaiselta syönniltä ole sinivalaskuosissa? Välillä tuntuu itellä, että pelkkä unen näkeminen hampurilaisesta ja diakuva mansikasta nostaa jo painoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom