On kyllä typerintä paskaa mitä hetkeen tullut nähtyä. Kulutus vaan tappiin ja kymmeniä kiloja safkaa roskiin, harmi ettei ole keskisormihymiötä forumilla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kai se nyt jonkin arvoinen suoritus on. Näin taviksena jos vertaan itseeni, niin väitän etten pysty syömään edes 10 000 kcal päivässä vaikka lasken kaikki nesteet ja rasvat mukaan. Tietysti litran rypsiöljyä juomalla päästään jo hyvin lähelle, mutta se on huijaamista eikä kovin järkevää muutenkaan.Sitten pari kyssäriä. Jos esim alottaisin kalorihaastteella, niin onko 20 000 kcal kuvaamisen tai ylipäätään minkään arvoinen suoritus.
Kyllä siinä jonkinlaista pohjaa pitää olla jos 20 000 meinaa huitaista. Ihan kylmiltään ei mene, se on 99% varma.
Kyllä aika rajusti on painettu lapin lisää juttuihin jos se 20 000kcal ei ole mitään. On sitä aika moni kokeillu ja se on toi 10 000kcal jo useimmille se iso kynnys saatika se 20K. Lienee siinä kai ollut joku sellainen että ne tulisi syödä eikä juoda, mutta miten tuon nyt sitten kukin määrittelee. Kokeile nyt vaikka aluks se 10K ja stte n 15K ja toki 20K heti vaan jos menee eikä siihen yt kannata rajoittaa itseään mitenkään että otat sen sillä millä menee.Moro.
En nyt oikeasta kilpasyömisestä tiedä (no miksei vaikka sitäkin), mutta kiinnostaisi alkaa ikään kuin kokeilemaan omia rahkeita. Voisin myös mahdollisesti videoida näitä. Lisätietona heti alkuun, että olen toistaiseksi Atlantin toisella puolella
Suomessa on varmasti nälkäistä sakkia ja isoja miehiä, joten en todellakaan usko että tässä on alkuun rahkeita mihinkään ihmeisiin. Kuitenkin historiaa löytyy (ylen)syömisestä jonkin verran, ja oletan että vanhat mahalaukun venytykset on saatavissa takaisin verrattain nopeasti. 4-5 vuotta olen koittanut pienentää annoskokoja ja ylläpitää normaalien ihmisten ruokailutottumuksia, mutta nyt tuli sellanen olo että jos koittaisin erilaista lähestymistä tähän elämään. Jos se jopa näkyisi sitten positiivisesti. Eli ottanee hetken päästä siihen omalle perustasolle, josta sitten vasta eteenpäin. Mutta mihinkäs tässä kiire.
Ensimmäinen vesitankkaus ilman janoa 1,8l 45 sekuntiin, ei ongelmia. Onko toi vesitankkaus muuten ihan ok aamulla tyhjään mahaan?
Sitten pari kyssäriä. Jos esim alottaisin kalorihaastteella, niin onko 20 000 kcal kuvaamisen tai ylipäätään minkään arvoinen suoritus. Kommenttia tuli, että sokerilla ja rasvalla tehtynä se ei ole mitään, toiselta suunnalta taas epäilyä siitä pystynkö siihen. Ja jos sen tekisin, niin onko siinä jotain herrasmiessääntöjä vai voiko tosiaan kiskoa keksejä ja jäätelöä? En nyt sano että välttämättä niin tekisin, mutta teoriassa. Entä nesteet? Mywor taisi laskea maidon kalorit mukaan muroja syödessä?
Uskon vakaasti, että voisin jo nyt vetästä ton 20 000 kaloria jos tekisin sen valitsemillani rasvaisilla ja sokerisilla tuotteilla. Se on sitten tosiaa se toinen juttu, että olisiko se edes mainitsemisen arvoinen suoritus.
Onko ideoita muihin perushaasteisiin alottelijalle?
Kuulostaako 10 000 kalorilla suklaahippukeksien syöminen, sanotaanko nyt vaikka siinä perinteisessä tunnissa, haasteelta? Sen jos vetäsee lonaaksi, niin samoilla vauhdeilla voinee sitten tehdä 20 000 kalorin haasteen samana päivänä.
Toki asiat siitä selviää harjoittelemalla ja kokeilemalla, mutta kuhan koitan vähän avata keskustelua
Kaikki kommentit ja muut mitä nyt kukakin haluaa kertoa ovat tervetulleita, eiköhän tänne foorumille viestejä mahdu.
Lisätietona vielä, että olen toistaiseksi Atlantin toisella puolella vielä kuukauden verran, joten mitään perus suomihaasteita ei pysty. Budjettikin tässä vähän mietinnässä, mutta toisaalta harrastukset maksaa.
Tässä nyt ensimmäiset mietteet asian tiimoilta.
Aprillia !Moro.
Lisätietona heti alkuun, että olen toistaiseksi Atlantin toisella puolella
Lisätietona vielä, että olen toistaiseksi Atlantin toisella puolella vielä kuukauden verran, joten mitään perus suomihaasteita ei pysty. Budjettikin tässä vähän mietinnässä, mutta toisaalta harrastukset maksaa.
Tässä nyt ensimmäiset mietteet asian tiimoilta.
Ei, kyllä mä oikeesti olen YhdysvalloissaAprillia !
Voi olla että mullakin vähän suuruudenhulluus iskiKyllä siinä jonkinlaista pohjaa pitää olla jos 20 000 meinaa huitaista. Ihan kylmiltään ei mene, se on 99% varma.
Tokihan ton vois nimenomaan alottaa sillä, että lähtee ylittämään kymppitonnia ja menee niin ylös kun jaksaa.Kyllä aika rajusti on painettu lapin lisää juttuihin jos se 20 000kcal ei ole mitään. On sitä aika moni kokeillu ja se on toi 10 000kcal jo useimmille se iso kynnys saatika se 20K. Lienee siinä kai ollut joku sellainen että ne tulisi syödä eikä juoda, mutta miten tuon nyt sitten kukin määrittelee. Kokeile nyt vaikka aluks se 10K ja stte n 15K ja toki 20K heti vaan jos menee eikä siihen yt kannata rajoittaa itseään mitenkään että otat sen sillä millä menee.
Tokihan ton vois nimenomaan alottaa sillä, että lähtee ylittämään kymppitonnia ja menee niin ylös kun jaksaa.
Mä oon tosiaan myös tankannu "puhtaalla" ruualla ja siihen sisältyi päivään: 330g valkuasta, 250g riisihiutaletta, 100g mustikoita, 200g kanaa, 200g 8% paistijauheliha, 2040g jasmin riisiä, 200g seitiä, 140g (1prk) tonnikaa vedessä ja kasvikset päälle. Tosta tuli 9223kcal, 1840g hh, 334g prot ja 57g rasvaa. KEtsuppeja ja sen semmoisia en ees jaksa laskea noihin. Noi meni sillä ohjeella että syön nälän pois, mutten väkisin.Enemmänhän se on kapasiteettitekijä jos ei ole treenannut. Muistan kun edellisen kerran yritin 15 000 kcal. Tosiaan siinä 12 000 kcal pintaan oli mennyt ja alkoi päivä loppumaan niin kävin hakemassa kaupasta tarvikkeet ja tein pirtelön. Ajattelin, että sillähän on helppo ottaa loput. Otin pari siemausta ja homma oli siinä. Oli kirjaimellisesti fiilis, että olen kaulaa myöten täynnä. Ei pystynyt upottamaan edes nestemäisenä.
Edellisen kerran kun pidin tankkauspäivää niin silloin kyllä tuli puolihuolimattomasti syötyä tuo 12K ja tuntui, että olisi voinut upottaa vielä lisääkin, mutta ei kiinnostanut ahtaa silloin.
Kyllä nää puheet vaan innostaa kokeilemaan enemmän ja enemmän.Näkemykseni mukaan 15k on sellainen joka menee joko todella lahjakkaalta tai sitten jonkun verran harjoitelleelta. 20k vaatii jo molempia.
Se seinä on näissä todella karu. Kun se tulee vastaan niin sieltä ei nousta edes tuntien tauon jälkeen.
Tiedän tunteen, pirtelö on oikeastaan kyllä imo yksi pahimpia siinä olotilassa koittaa saada alas :D. Oli kirjaimellisesti fiilis, että olen kaulaa myöten täynnä
Aika paljon ns.puhdasta ruokaa mukana. Ilmeisesti nyt juomat on ihan ok laskea mukaan tohon? Ps.mitä on kahvi 1600g? Vai joitko siis mustaa kahvia 1,6 litraa?Mä vedin kylmiltäni joskus 7 vuotta siyten ton +15 000kcal ja vieläkin muistan kuinka paskaa se oli. Tuolls vippipuolella on ketjukin siitä, mutta voin heittää tähän ei-vipeille listan mitä itellä meni tohon. Ei näytä paperilla kovin kummoselta setiltä, mut vaati kyllä luonnetta, kun mitään reeniä ei ollut. .
Kyllä mä oon sitä mieltä, että ne on syömiset ja juomiset ihan eri kilpailuja sitte. Otsikkokin jo sanoo, että ruokahaasteet ja toinen tredi jossa on kilpaSYÖMINEN otsikkona. Ja sit toinen kysymys et miltä se sun ruokavalio näyttää jos toi oli sitä "puhdasta" ruokaa :DAika paljon ns.puhdasta ruokaa mukana. Ilmeisesti nyt juomat on ihan ok laskea mukaan tohon? Ps.mitä on kahvi 1600g? Vai joitko siis mustaa kahvia 1,6 litraa?
Hitto, ne olikin sun sapuskat ne puhtaat :D mybadKyllä mä oon sitä mieltä, että ne on syömiset ja juomiset ihan eri kilpailuja sitte. Otsikkokin jo sanoo, että ruokahaasteet ja toinen tredi jossa on kilpaSYÖMINEN otsikkona. Ja sit toinen kysymys et miltä se sun ruokavalio näyttää jos toi oli sitä "puhdasta" ruokaa :D
Mä oon tosiaan myös tankannu "puhtaalla" ruualla ja siihen sisältyi päivään: 330g valkuasta, 250g riisihiutaletta, 100g mustikoita, 200g kanaa, 200g 8% paistijauheliha, 2040g jasmin riisiä, 200g seitiä, 140g (1prk) tonnikaa vedessä ja kasvikset päälle. Tosta tuli 9223kcal, 1840g hh, 334g prot ja 57g rasvaa. KEtsuppeja ja sen semmoisia en ees jaksa laskea noihin. Noi meni sillä ohjeella että syön nälän pois, mutten väkisin.