Pakkislaisten ruokahaasteet

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miksi pitää juoda noin paljon vettä päälle? Eikös se vesi turhaan täytä vatsalaukkua jos tarkoitus on saada mahdollisimman paljon ruokaa mahtumaan? Tuli vaan mieleen kun itse normi ruuan kanssa ei pahemmin tule nesteitä nautittua.

Miksi pitää juoda noin paljon vettä päälle? Eikös se vesi turhaan täytä vatsalaukkua jos tarkoitus on saada mahdollisimman paljon ruokaa mahtumaan? Tuli vaan mieleen kun itse normi ruuan kanssa ei pahemmin tule nesteitä nautittua.

Vesi auttaa syömään nopeammin ja veden avulla saat ruokaa alas, vaikka kroppa sanoisi ettei mene enempää.

Ok, tuli vaan mieleen että pärjäisikö vähemmällä juomisella, mutta eihän yhtä Saarioisten maksalaatikkoa voi ehkä ihan verrata tuohon suoritukseen. :)

Näkeekö tota burgerin mm jostain??jossei nii mistä tulokset sitku tulee?=)

Virallisia aikoja
1. Molly 1min 25 sek
2. Pat 1min 42 sek
3. Dan 1min 46 sek
4. Bob 1min 48 sek

Ekat neljä on virallisia aikoja ja loput perustuu keskusteluihin kilpailijoiden kanssa. Tänä vuonna ei tosiaan myöskään ollut ranskalaisia hampurilaisen kanssa. Tiesin, että Molly voittaa, mutta vittu 20% ero Pat .

5. Brandon 2min 18 sek
6. Wayne
7. Leah
8. Adam
9. Nick
10. Erik
10. Jon
11. Alex

Nate ei päässyt osallistumaan ikävä kyllä.

Pitää joku jälkipuinnit video tehdä jahka saan lisää infoa. Ei nuo videot niin paljoa ihmisiä kiinnosta, mutta hauska kisoista on höpöttää. Beardille mukava voitto Erikistä ottaen huomioon "draaman" mitä Erik aiheutti väittämättä sen 100k haastetta feikiksi, koska sillä ei ollut kilpasyömiskisoja alla.

Tässä nyt on kaikki mitä tällä hetkellä asiasta tiedän.

Mun on vaikea selittää miksi, mutta joku tuossa Erikin persoonassa tökkii pahasti. Vaikuttaa todella vastenmielisesltä ja myös epärehelliseltä tyypiltä. Olen lähes varma, että se kusettaa noissa valtavia määriä sokeripitoisia syömisiä sisältävissä haasteissaan. Epäilyksiäni vahvisti se, kun feilasi sen jäätelöannoksen, jonka Jesse sai vedettyä. Siinäkin oli hirveät selittelyt sitten jälkikäteen. Ei ole kaverin vetoisuus sitä mitä antaa ymmärtää.

https://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=174867311&pagenumber=1

Tuolla on nimimerkki sdmk:lta hivenen omituinen tarina Erikistä. Vaikea sanoa pitääkö paikkansa.

Ps. Oletan siis että Mywor puhui tuossa Erik the Electricistä, eikä jostain muusta Erikistä.

Oisko tietoa, että mahtaisko Kajaanin suunnalta löytyä mitään isoja annoksia testattavaks tai ees jättipitsoja? Mitään american dineria tai pancho villaahan siellä ei oo, enkä jättipitsojakaan ainakaan menujen perusteella taho löytää?

hmm... itselläni on bulimareksia niin sukupizza ois haasteena vitsi - oon ajatellut pitäskö käydä vetään se että säästyis tavalliseen sessioon kuluvat rahat. vatsalaukku on vuosien ajan venynyt ihan mielettömiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom