Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
@Mywor :in 4.8kg roheiinirahkan innoittamana tuli itse kokeiltua 2kg Ehrmania, aikaa meni 3min 23sek. Nyt vielä melkein 3tuntia myöhemmin keho suht kylmissään. Kuinkas Jessen keho reagoi noissa haasteissa, joissa jotain jääkaappikylmää mätetään helvetisti?
http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201803160103552_v0.shtml
26-vuotias Pynnönen on tällä hetkellä Suomen ainoa systemaattisesti harjoitteleva kilpasyömäri.
Jesse Pynnönen on jo muutaman vuoden ajan harrastanut kilpasyömistä. Poikkeuksellinen laji ei ole pelkästään ruoalla mässäilyä, vaan laji vaatii hurjasti treeniä.
26-vuotias Pynnönen on tällä hetkellä Suomen ainoa systemaattisesti harjoitteleva kilpasyömäri.
- Minulla on varmasti Suomen suurin vatsalaukun kapasiteetti. Suomessa ei kisoissa ole ollut vielä kunnon haastetta, Pynnönen kertoo.
Onko sulla @Mywor tyyliin tämmönen ruokavalio parin päivän ajan sen jälkeen, ku oot vetäny jonku ruokahaasteen ?
Breakfast
Protein shake (100 calories), cup of coffee, multivitamins
Three Hours Later Breakfast
Protein shake, carrots
Lunch
Protein shake, apples
Three Hours Later Lunch
Protein shake, handful of almonds
Dinner
Protein shake, slices of bread
Before Bed
Casein protein, almonds
Tuo on kopioitu jostain Matt Stonien haastattelusta 3 vuoden takaa.
Kahvia enemmän ja harvempi ruokailurytmi. Sama ajatus varmasti kuitenkin, saada ravintoaineita tarpeeksi ja mahd. vähän kaloreita.
Kahvin juontia pitäisi kyllä mun vähentää tai vaihtaa edes johonkin missä on vähemmän kofeiinia.
Prodet kohdilleen.
@Mywor : Kuinkahan paljon maailman kovimmat pystyvät suklaata tai muuta täysin sokeripitoista syömään? Cincotti taisi reilua kolmea kiloa Kitkatia yrittää, mutta vähän vajaaksi jäi. Taisi kuitenkin mainita, olevansa melko kokematon sokeripitoisissa haasteissa. Eli kuinka paljon lienee maailmanennätys suklaansyönnissä, ja järjestetäänkö sellaisia kilpailuja?
Edit: Erik the electric taitaa olla aika kova sokerihaasteissa. Voisikohan hänkään päästä lähelle tuon Tobleronen tuhoamista..
Ajatuksesi on muuten hyvä, mutta itse laittaisin syöntikisan pystyyn dinosauruksia vastaan.Mites Mywor haasteena ja show'na; Syöntikilpailu vs. Karhu ???
Kobayashin tyyliin, mutta saisko tänne Suomeen masinoitua vastaavaa? Kuusamon suurpetokeskuksessa on "kesyjä" karhuja. Toi tulee ekana mieleen, missä voi onnistua Suomessa.
Puhut noilla videoillasi kapasiteetista. Mikähän on karhun kapasiteetti? Jos taviksella oli pari litraa, Kobayashilla 12 litraa, niin 300kg:n karhulla varmaan aika helvetin paljon enemmän. Eli kilpailua määrästä ei karhua vastaan voi otella, mutta nopeuskisa onnistuisi
Aika alfa, jos karhun voittaisi :D