- Ikä
- 34
Mun mielestä Jessen pitäis lopettaa tuo ruoan puristaminen. Sitä lentää aina yli ja sit menee turhaa aikaa lopuksi ku syö niitä murusia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun mielestä Jessen pitäis lopettaa tuo ruoan puristaminen. Sitä lentää aina yli ja sit menee turhaa aikaa lopuksi ku syö niitä murusia.
Haha :D todellakin anoppien unelma.
Mun mielestä Jessen pitäis lopettaa tuo ruoan puristaminen...
Jos siun tarkotus on kuvata tubeen video jossa yrität syödä kaiken viimeistä murua myöten, niin tuo tekniikka ei ole hyvä niinkuin se on nähtävissä videolta. Sama ku yrittäis juoda litran vettä mutta puolet läikkyy yli ja sit pillillä imet niitä loppuja lattialta.Et ole tainnut kovin paljon syöntikisoja katsonut, jos tuollaista ehdottelet. Tuo on teknisesti ottaen juuri se tyyli, jota useimmat kovat syömärit käyttävät.
Silloin kun yritetään syödä nopeeta, niin ruokatavoilla heitetään vesilintua ja syötävä asia tehdään niin helposti luukusta alas meneväksi kuin mahdollista.
Katoppa huviksesi esim. jotain ravintolahaasteita, joihin sisältyy ranskalaisia. Ei ne niitä ranskalaisa yksitellen popsi, saatika mihinkään ketsuppiin dippaa
Jos siun tarkotus on kuvata tubeen video jossa yrität syödä kaiken viimeistä murua myöten, niin tuo tekniikka ei ole hyvä niinkuin se on nähtävissä videolta. Sama ku yrittäis juoda litran vettä mutta puolet läikkyy yli ja sit pillillä imet niitä loppuja lattialta.
Siitä ja pringles haasteesta. Eihän noilla oo sit mitään tekemistä oikean syömiskisan kanssa kun siellä voi ruokaa heittää menemän.Puhutko nyt tosta pizza haasteesta?
Hyvä, jatka samaan malliin. Loistavia neuvoja.Siitä ja pringles haasteesta. Eihän noilla oo sit mitään tekemistä oikean syömiskisan kanssa kun siellä voi ruokaa heittää menemän.
Onnittelut Jesselle maailmanmestaruudesta tänään Lahessa! (Lihamuki)
Siitä ja pringles haasteesta. Eihän noilla oo sit mitään tekemistä oikean syömiskisan kanssa kun siellä voi ruokaa heittää menemän.
Onnittelut Jesselle maailmanmestaruudesta tänään Lahdessa! (Lihamuki)
Maailmanmestaruudesta? Oliko kyseessä ihan kansainvälinen kisa?
Puolasta taisi olla kaveri mukana ...Maailmanmestaruudesta? Oliko kyseessä ihan kansainvälinen kisa?
No nää on näitä saappaanheiton MM:n kaltasia skaboja. Tuskin kovinkaa moni tulee ulkomailta suomeen asti skabaamaan jonku lihamukin MM skaboihin
Jos siun tarkotus on kuvata tubeen video jossa yrität syödä kaiken viimeistä murua myöten, niin tuo tekniikka ei ole hyvä niinkuin se on nähtävissä videolta. Sama ku yrittäis juoda litran vettä mutta puolet läikkyy yli ja sit pillillä imet niitä loppuja lattialta.
Kisoissa ei tarvi muruja syödä, joten sen vuoksi hyvä opetella jo käsillä etukäteen ruokaa tuhoamaan. Videolla taas haluan syödä jämätkin, vaikka ei kisoissa olisikaan tarvetta. Eli YouTuben kommenttiosio on tarkempi ku kisan tuomarit ja toisaalta turhaan sitä ruokaa jätän treeneissä syömättä. Kisoissa oikeasti merkitsee myös se miten osaat "sotkea". Esimerkiksi tulevassa Tacon syöntikisassa tulee sotkua kaikilla TODELLA paljon. Mulla on jossain tallessa viime vuodelta kuvaa lavasta kisan jälkeen ja kyllä sitä sotkua oli reilusti.
Haha :D todellakin anoppien unelma.