Pakkislaisten ruokahaasteet

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun mielestä Jessen pitäis lopettaa tuo ruoan puristaminen. Sitä lentää aina yli ja sit menee turhaa aikaa lopuksi ku syö niitä murusia.

Kisoissa ei tarvi muruja syödä, joten sen vuoksi hyvä opetella jo käsillä etukäteen ruokaa tuhoamaan. Videolla taas haluan syödä jämätkin, vaikka ei kisoissa olisikaan tarvetta. :) Eli YouTuben kommenttiosio on tarkempi ku kisan tuomarit ja toisaalta turhaan sitä ruokaa jätän treeneissä syömättä. Kisoissa oikeasti merkitsee myös se miten osaat "sotkea". Esimerkiksi tulevassa Tacon syöntikisassa tulee sotkua kaikilla TODELLA paljon. Mulla on jossain tallessa viime vuodelta kuvaa lavasta kisan jälkeen ja kyllä sitä sotkua oli reilusti.

Haha :D todellakin anoppien unelma.

Mun mielestä Jessen pitäis lopettaa tuo ruoan puristaminen...

Et ole tainnut kovin paljon syöntikisoja katsonut, jos tuollaista ehdottelet. Tuo on teknisesti ottaen juuri se tyyli, jota useimmat kovat syömärit käyttävät.
Silloin kun yritetään syödä nopeeta, niin ruokatavoilla heitetään vesilintua ja syötävä asia tehdään niin helposti luukusta alas meneväksi kuin mahdollista.

Katoppa huviksesi esim. jotain ravintolahaasteita, joihin sisältyy ranskalaisia. Ei ne niitä ranskalaisa yksitellen popsi, saatika mihinkään ketsuppiin dippaa :LOL:

Et ole tainnut kovin paljon syöntikisoja katsonut, jos tuollaista ehdottelet. Tuo on teknisesti ottaen juuri se tyyli, jota useimmat kovat syömärit käyttävät.
Silloin kun yritetään syödä nopeeta, niin ruokatavoilla heitetään vesilintua ja syötävä asia tehdään niin helposti luukusta alas meneväksi kuin mahdollista.

Katoppa huviksesi esim. jotain ravintolahaasteita, joihin sisältyy ranskalaisia. Ei ne niitä ranskalaisa yksitellen popsi, saatika mihinkään ketsuppiin dippaa :LOL:
Jos siun tarkotus on kuvata tubeen video jossa yrität syödä kaiken viimeistä murua myöten, niin tuo tekniikka ei ole hyvä niinkuin se on nähtävissä videolta. Sama ku yrittäis juoda litran vettä mutta puolet läikkyy yli ja sit pillillä imet niitä loppuja lattialta.

Jos siun tarkotus on kuvata tubeen video jossa yrität syödä kaiken viimeistä murua myöten, niin tuo tekniikka ei ole hyvä niinkuin se on nähtävissä videolta. Sama ku yrittäis juoda litran vettä mutta puolet läikkyy yli ja sit pillillä imet niitä loppuja lattialta.

Puhutko nyt tosta pizza haasteesta?

Onnittelut Jesselle maailmanmestaruudesta tänään Lahdessa! (Lihamuki)

No nää on näitä saappaanheiton MM:n kaltasia skaboja. Tuskin kovinkaa moni tulee ulkomailta suomeen asti skabaamaan jonku lihamukin MM skaboihin

Paree tulla, ei enää jääkiekkoa tai futista tms.. lihamukin MM ftw! Samaten mainittu saappaanheitto.

Tulevia olympialajeja :)

Perunallako nuo IS:n toimittajat kuvaa? Jessen omaa videota odotellessa.

Aika poikasten puuhastelulta näytti tuo muiden kilpailijoiden mussutus. Olympiaani kuolevaisten joukossa!

Kisoissa ei tarvi muruja syödä, joten sen vuoksi hyvä opetella jo käsillä etukäteen ruokaa tuhoamaan. Videolla taas haluan syödä jämätkin, vaikka ei kisoissa olisikaan tarvetta. :) Eli YouTuben kommenttiosio on tarkempi ku kisan tuomarit ja toisaalta turhaan sitä ruokaa jätän treeneissä syömättä. Kisoissa oikeasti merkitsee myös se miten osaat "sotkea". Esimerkiksi tulevassa Tacon syöntikisassa tulee sotkua kaikilla TODELLA paljon. Mulla on jossain tallessa viime vuodelta kuvaa lavasta kisan jälkeen ja kyllä sitä sotkua oli reilusti.

Haha :D todellakin anoppien unelma.

Tarkennan ja toistan siis vielä. Vaikka kuvaan tuon videon tubeen, niin en mä yritä syödä sillä tavalla miten se "tubesäännöillä" olisi nopeinta, vaan miten se kisoissa olisi. Toki siitä tulee extrasekunteja, kun poimin jämät, mutta pään sisällä se aika loppui mulle kun aloitin jämien poiminnan. Sekuntikello pyörii massojen mielyttämiseksi pidempään. :) Toivottavasti auttoi selventämään asiaa.

Joo kyllä sieltä video tulee. Tosiaan ei mikään paras valaistus ollut ja äänentasot heitteli reilusti juontajalla ja yleisöllä. Parissa otteessa siis ääni särkyi, koska en kesken kisan ollut mikkiä säätämässä. Saappaanheiton MM-kisathan on oikeasti olleet suht kansainvälisiä, joten ei nyt sitä hienoa lajia pilkata! Hauskat kisat oli, ja yleisö oli ainakin päissään sekä paikka ihan täynnä. Kyllä mä aika hyvin kartalla siitä miten paljon painoarvoa tälläisellä tittelillä on

@Mywor
Tuohon sun minuuttihaasteeseen ehdottaisin banaaneja. Muistaakseni ainakin Furious Petellä oli tästä joku suoritus kanavallaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom