Pakkislaisten ruokahaasteet

Ei varsinaisesti kuulu tähän ketjuun, mutta laitetaan silti kun tuli otettua tänään vähän normaalia tuhdimpi lounas.
Viime aikoina on alkanut taas ruoka maistumaan aika hyvin ja tuntuu ettei mikään annos pidä nälkää poissa kovinkaan kauaa.
Ainaisen riisin ja kanan mussuttamisen sijaan käytiin kaverin kanssa tänään ihan ravintolassa lounaalla. Itse otin 800g possun fileetä kermakastikkeessa ja kermaperunat siihen kylkeen. Yllätyin miten vaivattomasti tämä satsi upposi ja miten helposti pystyi santsaamaan salaattia ja hedelmäsalaattia annoksen jälkeen. Neljän tunnin päästä tästä kävin tekemässä jalkatreenin. Sen olisi kyllä voinut jättää myöhemmäksikin..

katso liitettä 145101
Perus 35v raksamiehen lounas.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ohhoh, melkoinen yllätys osui silmiin, kun avasin tänään Youtuben etusivun! :eek:
Ei vissiin taida olla ihan pikkujuttu saada videotaan tuolle positiolle ja ihmettelen suuresti, jos ei kanava tämän myötä tule lähipäivinä saamaan vähän reilummin tuulta purjeisiin :)

Tsekatkaa muuten katselumääriä.

jesse1.JPG

Erinomaista työtä @Mywor

Viimeksi muokattu:
Ohhoh, melkoinen yllätys osui silmiin, kun avasin tänään Youtuben etusivun! :eek:
Ei vissiin taida olla ihan pikkujuttu saada videotaan tuolle positiolle ja ihmettelen suuresti, jos ei kanava tämän myötä tule lähipäivinä saamaan vähän reilummin tuulta purjeisiin :)

Tsekatkaa muuten katselumääriä.

katso liitettä 145218

Erinomaista työtä @Mywor

Kiitoksia, tosiaan tuli tuo itsekkin huomattua eilen yöstä ja ihan tyytyväinen kyllä olen :)

Joka kerta vaan pitää 1% parantaa videoita, ei tästä montaa kuukautta ole kun tilaajia oli alle 200. Tavoite oli 10 000 tilaajaa rikki tänä vuonna, mutta eiköhän tuo ole pikkaisen enemmän vuoden lopussa

Jepjep, ihan perus some101 että kokoajan silmät ja korvat auki ja asap tarttuu aina uusimpiin trendi-ilmiöihin. Loistava esimerkki tässä.

Kiitoksia, tosiaan tuli tuo itsekkin huomattua eilen yöstä ja ihan tyytyväinen kyllä olen :)

Joka kerta vaan pitää 1% parantaa videoita, ei tästä montaa kuukautta ole kun tilaajia oli alle 200. Tavoite oli 10 000 tilaajaa rikki tänä vuonna, mutta eiköhän tuo ole pikkaisen enemmän vuoden lopussa

Sietää ollakin, koska kyllä tämä tosiaan lupaa erittäin hyvää kanavan suosion kannalta. Saattanee joku videoista piakkoin löytää ittensä jopa iltalehden viihde puolelta jos hyvä säkä käy :D
Nyt vaan tosiaan kovaa panostusta erityisesti tuohon editointipuoleen. Sitä olen tässä vähän ihmetellyt, että mikset siirrä tuota setuppiasi keittiön puolelle tuon hämyisen olohuoneen sijaan. Mun mielestä tuollainen luonnonvalo toisi kummasti lisää eloa tunnelmaan. Tämän lisäksi kaipailisin vähän enemmän vaihtelua kuvakulmien osalta + ehdottomasti enemmän close-uppeja safkoista :)

ps. En ole kylläkään näitä ihan viimeisimpiä filmejä vielä katsonut, joten en ole varma, oletko nämä jo ottanut työn alle :)
Isosti tsemppiä jäbälle. Tästä se nousukiito alkaa, sano mun sanoneen ;)

Oli kyllä hävyttämän helpon näköinen suoritus Jesseltä tuohon hieman kasvateltuun Sydäriin. :D

Hyvä kun homma on kasvussa. Tulee nykyään melkeinpä enemmän itsekin seurattua kilpasyömäreiden kuin bodareiden videoita niin hyvä kun meillä on yksi kova kotimainenkin joukossa. :)

Sietää ollakin, koska kyllä tämä tosiaan lupaa erittäin hyvää kanavan suosion kannalta. Saattanee joku videoista piakkoin löytää ittensä jopa iltalehden viihde puolelta jos hyvä säkä käy :D
Nyt vaan tosiaan kovaa panostusta erityisesti tuohon editointipuoleen. Sitä olen tässä vähän ihmetellyt, että mikset siirrä tuota setuppiasi keittiön puolelle tuon hämyisen olohuoneen sijaan. Mun mielestä tuollainen luonnonvalo toisi kummasti lisää eloa tunnelmaan. Tämän lisäksi kaipailisin vähän enemmän vaihtelua kuvakulmien osalta + ehdottomasti enemmän close-uppeja safkoista :)

ps. En ole kylläkään näitä ihan viimeisimpiä filmejä vielä katsonut, joten en ole varma, oletko nämä jo ottanut työn alle :)
Isosti tsemppiä jäbälle. Tästä se nousukiito alkaa, sano mun sanoneen ;)

Ei solussa oikein keittiössä ole paikkaa missä kuvata kuvausvalot tuli justiinsa tuomaan valoa kansalle tosin. Mitä taas kuvakulmiin tulee niin jatkossa olisi tarkoitus lisätä, koska nyt siihen on mahdollisuus kahden kameran ansiosta.

Mäkkäri-hommista olis viewsien kannalta ollut vielä parempi tehdä euron juustoilla maksimit. Jonnet ois jakanut innoissaan ja osanneet verrata ja suhteuttaa suorituksen kovuutta paremmin!

Tuota hampurilaismenua sen verran pyydetty, että sen valitsin. Kehitytään nyt vielä vähän aikaa ennen kuin kokeillaan juustohampurilaisia uudestaan. Kyllä se lähempänä 40 pitää olla ensi kerralla

Tuo Brianin päivä setti tosiaan tekisi mieli tehdä ja siihen pari sivua sitten "ainekset" kyselinkin..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom