Pakkislaisten ruokahaasteet

Vähän ku se hydraulic press channel. Rallienglannilla pitsaa puristimeen (eli suuhun).

Kyllä mä sanoisin kans, että suomalaisuus on valttia tässä. En toki voi puhua, ku omasta puolesta, mutta siks mä näitä katon. Helpompi samastua, ku kieli ja tuotteet on samoja. Ei oikeen aina saa samaa kosketuspintaa noihin ulkomaisiin syöntijuttuihin, ku ei välttämättä oo mitään käsitystä jonkun jenkkiläisen burgerimestan annosten koosta ja ruuan laadusta.

Herätyksestä nukkumaanmenoon se päivän syöntihaaste ehdottomasti. Myday-tyyppinen pätkä ehdottomasti eli vähän jotain reeniä ja vaikka koulusta pätkää messiin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiinnostaisi enemmän se 24h haaste jos sillä säännöllä on ennätystulokset tehty. Onkos jossain jotain, edes epävirallista, rankingia näistä?

Mä en pidä mahdottomana saavuttaa +100 000 tilaajaa joskus, joka olisi kuitenkin jo sellainen määrä että vain matt stonie, beard vs food, erik ja mikäli furious peten laskee niin menisi edelle.

On muuten tuo Matt Stonien 3,4 miljoonaa tilaajaa aika jäätävä lukema kun pistää viivalle 200k sarjassa painivien Beardin ja Erikin kanssa.

Mielestäni 24h haaste olisi myös vertailukelpoisempi muiden kanssa vaikka normaali päivä olisi toki luonnollisempi rytmi.

Tuolta Kuurnankulman sivuilta löytyi tuon isomman haasteen suorittaneista tuo kaveri, jonka haastevidoita muistan joskus nähneeni. Eli Ville Helminen. Vetänyt tuon 1800g pihvihaasteen lisukkeineen 27 minuuttiin, ja nököttää listan ykkösenä 16min Jesseä nopeampana. Tuollaisen sitkeän lihan syöminen noin nopeasti on kova suoritus. Käyköhän tuo sälli minkä verran kisaamassa? Kyllä siinä voisi jossain vaiheessa haastaja olla Jessellekin, jos syömiseen panostaa, kapasiteettia ja nopeutta näyttää olevan. Yhdellä videolla vetää 4kg rahkaa, joka ei sekään ihan pystymetsästä onnistu keneltäkään.

Meksikon vallankumous tuli tänään upotettua. Valmistauduttua tuli ~18 tunnin paastolla ja viisi tuntia ennen join pari litraa vettä. Kyllähän tolla nälkä lähti, mutta ei mitään älytöntä ähkyä tullut. Huijasin toki bataattiranskalaisilla...

Söin tänään Hesburgerin kaikki eri hampurilaiset ja kanatortillan. Katoin Hesen sivuilta, että hampurilaismenussa on 11 tuotetta. Marssin sitten lähimpään Heseen, ja katsoin että ”hampurilaiset”-osiossa on 11 tuotetta, ja tilasin ne kaikki. Ihmettelin kyllä, että miksi tortilla on hampurilaisosiossa. Vasta kun aloin tarkistamaan syönnin jälkeen sivuilta kaloreita, niin huomasin, että gluteeniton hampurilainen puuttui sieltä ravintolan menusta. No onneksi toi kanatortilla oli tuossa setissä vähän kuin korvaamassa gluteenittoman puutetta.
Oli kyllä aika kova setti. Tuli aika pitkä video, mutta lopussa kylläisyys on käsin kosketeltavaa...

View: https://youtu.be/IBKiTXL0_Ww

Jesse perhana on ylittänyt kymppitonnin rajapyykin!
Onneksi olkoon!!! :)

Melkoista haipakkaa on kanavan suosio kasvanut!

jesse1.JPG

Meksikon vallankumous tuli tänään upotettua. Valmistauduttua tuli ~18 tunnin paastolla ja viisi tuntia ennen join pari litraa vettä. Kyllähän tolla nälkä lähti, mutta ei mitään älytöntä ähkyä tullut. Huijasin toki bataattiranskalaisilla...
Söitkö siis sen isoimman, eli kahdeksan pihvin version?

Kyllä. 960 grammaa lihaa+pekonit.
Ok, kova suoritus. Itse kävin kesällä Porvoon Rafaelissa yrittämässä Rafael`s specialia, jossa lihaa oli eri muodoissaan yhteensä 1300g. Ei ollut lähelläkään suorittaminen, lihaa sain sellaiset 800-900g vedettyä. Tarjolla ollut entrecote oli sitkeää, ja syöminen hidasta. Lautasella oli myös kuivan puisevaa kanaa, joka myöskin oli haastavaa syötävää. Olen miettinyt, uppoaisiko tuollainen hampurilaisen jauhelihapihvi kuinka paljon helpommin, eli saisiko sitä selkeästi enemmän syötyä. Joskus olen perus 400g lihaa sisältävän hampurilaisen syönyt, ja se tuntui vielä helpolta. Mutta mutta, tuo Meksikon vallankumous kahdeksalla pihvillä voisi olla hyvä testi seuraavaksi. Pitää ennen joulua käydä kokeilemassa.

[QUOTE="Agustin, post: 5368600, member: 120366"Olen miettinyt, uppoaisiko tuollainen hampurilaisen jauhelihapihvi kuinka paljon helpommin, eli saisiko sitä selkeästi enemmän syötyä. Joskus olen perus 400g lihaa sisältävän hampurilaisen syönyt, ja se tuntui vielä helpolta. Mutta mutta, tuo Meksikon vallankumous kahdeksalla pihvillä voisi olla hyvä testi seuraavaksi. Pitää ennen joulua käydä kokeilemassa.[/QUOTE]

Onhan siinä ero kuin yöllä ja päivällä jos vertaa täydellisen kuivaksi koppuraksi kypsennettyä naudanlihapihviä/kanafilettä vs joku sellainen mehevän mehukas, rasvaa tihkuva jauheibiffi joka murenee melkein pureksimatta 'drool' x 100 :kuola:

^ Katselin itse asiassa eilen uusintana Matt Stonien 25 big mäkkiä haasteen ja ihan sattumalta ( :whistle: )tuli mieleen, että paljonkohan Jesse mahtaisi kyetä popsimaan.
Mulla on tässä vaiheessa vahva aavistus, että sä oot jo kovempi mättäjä kuin Partapotso, joka nielaisi 17 kpl ja jos pitäisi jotain villiä veikkausta heittää, niin sanoisin, että palttirallaa 20 menis. Mahdollisesti jopa pari ylikin tuon määrän.:ruoska:

Tarkennettakoon vielä niille jotka ei ole nähneet ko. videota että 25 Big Macia siis 22 minuuttiin. Mielestäni melko oleellinen seikka.

Tarkennettakoon vielä niille jotka ei ole nähneet ko. videota että 25 Big Macia siis 22 minuuttiin. Mielestäni melko oleellinen seikka.

Hyvä lisäys, on tuo nimittäin sen verran härski aika.
Ja senkin voisi myös mainita, että tuohan ei missään nimessä ollut Mathewn "maksimisuoritus". Tai no tällainen kuva allekirjoittaneelle ainakin jäi videon loppuosan perusteella, jossa kulauttaa vielä mukillisen kokista ikään kuin antaen olettaa, ättä ei tunnu missään :LOL:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom