Pakkislaisten palautusjuomat

Meta title: 💥🥤 Pakkislaisten palautusjuoma 💥

Meta description: Keskustelua täydellisestä palautusjuomasta: proteiinit, hiilarit, kreatiini ja lisukkeet maksimoimaan lihaskasvu ja treenistä palautuminen.

Omskakas sanoi:
Jos samalla vaivalla saa tehtyä itselleen optimaalisen palautusjuoman, en näe syytä miksei siitä voisi ottaa kaikkea hyötyä irti.

Niinpä ja on vähän kätevämpi tapa ottaa ne hiilarit ja protskut treenin jälkeen. Mulla ei ainakaan tulis mieleenkään salin pukkarissa ruvetä mitään leipää mutustamaan, se banaani nyt vois just ja just mennäkin, mutta pidän kyllä malton palautusjuomassa. Eikä se hintakaan palautusjuomassa kalliimpi oo kun laatusapuskassa, saattaa olla paljon halvempaakin se palautusjuoma. Hinnasta riippuen tottakai.

timba79 sanoi:
Niinpä ja on vähän kätevämpi tapa ottaa ne hiilarit ja protskut treenin jälkeen. Mulla ei ainakaan tulis mieleenkään salin pukkarissa ruvetä mitään leipää mutustamaan, se banaani nyt vois just ja just mennäkin, mutta pidän kyllä malton palautusjuomassa. Eikä se hintakaan palautusjuomassa kalliimpi oo kun laatusapuskassa, saattaa olla paljon halvempaakin se palautusjuoma. Hinnasta riippuen tottakai.

Joo no minä en jaksa ylipäänsä siellä pukkarissa alkaa vetää mitään kurkusta alas; siirryn kaikessa rauhassa kotiin ja vasta siellä katselen sitä palautumisateriaa... Ei se niin muutaman minuutin päälle ole, mutta kuten sanoin aikaisemmin -> :thumbs:

punttipiru sanoi:
Joo no minä en jaksa ylipäänsä siellä pukkarissa alkaa vetää mitään kurkusta alas; siirryn kaikessa rauhassa kotiin ja vasta siellä katselen sitä palautumisateriaa... Ei se niin muutaman minuutin päälle ole, mutta kuten sanoin aikaisemmin -> :thumbs:

No niin no, minä kun käyn yleensä salilla suihkussa ja sitten hiljakseen pyöräilen kotiin (niin ettei tuu hiki) niin tulee yleensä otettuu se palautusjuoma jo pukkarissa...

Ehkä vähän :offtopic: mutta tuli nyt sekoitettua noista Fast:n Green Line tuotteista tuo palautusjuoma (ensimmäistä kertaa palautusjumaa tekemässä) ja seuraavanlainen setti tuli:

600g Malto6 (maustamaton)
600g Dextro (maustamaton)
900g Hera80 (vanlijan makuinen)

Proteiinipitoisuus pikaisten laskujen jälkeen on ~32,5g/100g.

+ 5g kreaa aina palautusjuomaan. Nyt tosin menossa tuo viiden päivän tankkaus joten 4x5g/päivä.

Mausta en tiedä vielä mitään, mutta treenin jälkeen tuota olisi tarkoitus aina 1,5dl ottaa sekoitettuna 4-5dl:aan vettä. Miltä kuulostaa?

Ennen käytin Hera85-Malto6-Dektroosi -yhdistelmää suhteessa 2:6-3:6-1:6 joka oli muuten varsin jees mutta Hera85 on palautusjuomaan ehkä hieman turhan hidas. Sitten siirryin SF Massanlisääja 2:seen johon olen ollut varsin tyytyväinen. Nyt on ollut vähän aikaa lisääjät lopussa, joten olen tehnyt mielenkiintoisia sovellutuksia kuten muun muassa sekoitellut raakoja kananmunia kaapin pohjalla lojuneisiin maltoihin ja dekstrooseihin... :D

andor sanoi:
1) Ostan valmiin palautusjuoman niin kuin aina ennenkin
+helppous(ei tarvi säätää niin paljoa)
+hyvä maku
-KALLISTA
Muscle+ (ent. Viking Power) pussi 1.3kg
sisältää kreatiinia
protskut ja hiilarit suhteest 50:50
yks paukku noin 2.2e
50g jauhoo ennen reenii ja jälkee reenin 50g
sit 1.5h pääst kunnon ruoka-ateria

Heraproteiinia
Maltoa
Kreatiinia
1-2 raakaa munaa

Määriä en tarkkaan katso. Maun vuoksi saatan laittaa ripauksen sokeria sekaan.
Glutamiinista en itse oo saanut mitään hyötyä. testasin sitä kyllä usean kuukauden ajan isoja määriä, mutta tuntui olevan turha kuluttaa rahaa siihen. Heran glutamiinipitoisuus on kuitenkin korkea.
Suositun Fastin hera 80:n hinta-laatusuhde on mielestäni surkea. Suurempia proteiinipitoisuuksia ja reilusti alhaisempia rasvamääriä sisältäviä halvempia vaihtoehtoja löytyy runsaasti. Esim. omalta saliltani ostama 1800g:n purkki Propower whey ultrasuodatettua heraproteiinia maksaa 29e, proteiinipitoisuus 81g ja rasvapitoisuus 4,5g. Maku ja sekoittuvuuskin tuntuisi olevan parempi kuin hera 80:n, jossa proteiinipitoisuus 76g ja rasvaa muistaakseni peräti 11g sadassa grammassa.
Fastin whey 3 lienee hyvää tavaraa, mutta jos ei ole poikkeuksellisen varakas, niin hinta mielestäni törkeä.

Mun palautusjuoma:
40g Pure Whey vaniljaa
40g Evolutionin maltoa
5g Fastin kreatiinia

Proteiinia tulee n. 28g, hiilaria 38g. Hyvin kai se on toiminu. Annoksen hintaa en oo koskaan jaksanut laskea :)

Nykyään palautusjuomana toimii tämä setti:

Prolab Pure Whey 1 mitta (32g)
Evolution Ultra Whey 1 mitta
Evolution glutamiini 1 tl
Kreatiini 1 tl

Richard75 sanoi:
Nykyään palautusjuomana toimii tämä setti:

Vähän samoilla linjoilla, elikäs:
34 g hifiä (Ion92/muu isolaatti)
30 g Ultra Whey
1 g C-vitamiini

Maistuu hyvälle ja tuntuu toimivan.

heraproteiinia 50g, maltoa 50g, kreatiinia 5g.
Hyvin on tuntunut toimivan nämä määrät ainakin mulla. :thumbs:

Oma sörsseli:

Fastin whey 3 :40 grammaa
Maltodekstriini: 10 grammaa
Dekstroosi: 10 grammaa
Kreatiini: 5grammaa
glutamiini: 5grammaa

Tunti palautumis juoman jälkeen tosi hiilihydraattipitoinen ateria.
Ja hyvin potkii!!

Muscle-cym:iä Pari mittaa + Banaani + vitamiinit +kreatiini. Toimii mulla ainakin aik hyvin.

Sit tietysti pari tuntia treenin jälkeen älytön setti ruokaa. :thumbs:

Ihan perussettiä, eli 0,5ltr veteen 1-2desiä joko Fastin Whey3 tai muscle+

Back
Ylös Bottom