Pakkislaisten palautusjuomat

Meta title: 💥🥤 Pakkislaisten palautusjuoma 💥

Meta description: Keskustelua täydellisestä palautusjuomasta: proteiinit, hiilarit, kreatiini ja lisukkeet maksimoimaan lihaskasvu ja treenistä palautuminen.

Hyväksi koettu palautusjuoma:

Desi Ion 92-roteiinia
Desi Ultra whey-roteiinia
Kaksi desiä maltoa
Yksi mitallinen kreatiinia
Mausteita oman mielen mukaan, mansikka-kaakaojauhetta tms.
Sekoitan juoman useimmiten veteen. Joskus David-fiiliksessä sekoitan maitoon tai play-kaakaojuomaan.

Kaikki tuotteet ovat Evolutionin. (Maksettu mainos).

Reenin aikana juon Isotonicin urheilujuomaa (0,7 l per harjoitus) ja puoli litraa 7up-lightiä tai vettä.

Arvostan sellaisia lisäravinnejauheita, joita ei tarvitse sekoittaa moottorisahalla.

Minulla käytössä ollut koko kevään tälläinen yksinkertainen perussysteemi eli

Heti välittömästi treenin jälkeen
-60g heraa
-5g vitamax

Noin 30 minuuttia treenin jälkeen
-60g heraa
-40g dekstroosia
-40g maltodekstriiniä
-5g kreatiinia

Yhteensä 95g proteiinia ja noin 80g hiilihydraattia

Hintaa yhteensä alle 2 euroa.

Toimivuus vähän niin ja näin, vähän tuntuisi paremmalta kuin tuoremehu+tonnikala yhdistelmä.

Mulla ei kyllä ihan optimaalinen, mutta so not.

Kaakaojauhetta 1 teelusikallinen maun vuoksi
Hera 85 n.1,5dl
malto6 n.0,7dl
Kreatiinia reilu 5g

Kotona sitten jonkua ajan päästä hedelmiä tai vaikka vaaleaa leipää

Aattelin ostaa seuraavaksi Bullssia. :kuola:

Itse ajattelin syökästä nuo N-larget ensin pois ja kokeilla sitten tällaista settiä:
Pure Wheytä yksi 2.25kg ämpäri
900g Maltodextrineä pussi
900g Dextrosea pussi

Nuo sekaisin ja sopiva määrä aina yhteen annokseen. Onko Dextrosea liikaa tai jotain muuta muutettavaa. Btw, tuollainen combo olisi myös aika halpakin.

pollo sanoi:
Itse ajattelin syökästä nuo N-larget ensin pois ja kokeilla sitten tällaista settiä:
Pure Wheytä yksi 2.25kg ämpäri
900g Maltodextrineä pussi
900g Dextrosea pussi

Nuo sekaisin ja sopiva määrä aina yhteen annokseen. Onko Dextrosea liikaa tai jotain muuta muutettavaa. Btw, tuollainen combo olisi myös aika halpakin.

Itse laittaisin vain dextroosin ja puren sekaisin, puressa on vähän hiilaria messissä, joten 1,8kg hiilareita olisi jo liikaa tuohon soppaan.

Mike sanoi:
Itse laittaisin vain dextroosin ja puren sekaisin, puressa on vähän hiilaria messissä, joten 1,8kg hiilareita olisi jo liikaa tuohon soppaan.

Njuu.. Ajattelin vaan, että 2.2kg + 1.8kg = ~4kg ja suhde olisi ~1:1.

Nyt ruotsin ylppärivihko työn alle ja sit :zzzz:

Pollo, tosiaan Pure wheyssä on 70% proteiiniä ja 19% hiilareita, jolloin se suhde menisi kaikki sekoittamalla n. 1,5kg protsku ja 2,2kg hiilareita.

Oma palautusjuoma on:
35g Ion92:sta
1-2 ruokalusikallista panimosokeria
1 kukkurallinen teelusikallinen kaakaota
5g kreatiiniä

Phase3 käytössä nyt. Myös muscle+ vaikutti hyvältä, ellei olisi ollut siitä "viallisesta" erästä joka tuntui kurkussa aivan sahanpurulta(ei pakkikselta ostettua). Valmiissa miinuksena hinta, plussina hyvä maku ja helppous.

huumor sanoi:
esim. kaakaojauhe tai funlight..

Mutta siis, kun ennen minulla ei ole palkkareita ollut.
Saako tuosta kestettävän makuisen, jos pistän vaikka hiukan väkevää mehukattia :rock: siihen, muuttaako hera+malto paljon sen makua ?

ebeni sanoi:
Mutta siis, kun ennen minulla ei ole palkkareita ollut.
Saako tuosta kestettävän makuisen, jos pistän vaikka hiukan väkevää mehukattia :rock: siihen, muuttaako hera+malto paljon sen makua ?
eiköhän se vähän muuta mutta eihän sitä maun takia juodakaan.. ;)

Itselle ainakin maustamaton Fastin hera-malto-krea -sekotus uppoaa todella helposti, välillä jopa nautin siitä :D Nyt ostin ekan mansikanmakuisen hera-pussukan ja tykkään tosi paljon :kuola:

huumor sanoi:
eiköhän se vähän muuta mutta eihän sitä maun takia juodakaan.. ;)
Sitten kun aikansa on vetänyt välilihan makuisia jauhoja, niin alkaa kummasti maistumaan paremman makuinen. Ei sitä ruokaakaan maun takia vedetä, silti syön ennemmin hyvänmakuista kuin pahan.

Hehe taas tämä keskustelu tästä että ei sitä maun takia juodakkaan.
Veikkaan että osa itkee sen takia että maulla ei ole väliä koska ei ole varaa parempaa tai sitten ei halua maksaa vaan. :D
Tai sitten sillä ei vaan ole väliä :)

Tässä meikäläisen sotkut:

-n.50g ABB:n pure pro:a, n.50g maltoa 10g glutamiinia, 10g creatiinia ja ennen reeniä hardcoren creastackia, potkii niin perkeleesti, kannattaa kokeilla. :rock:

Tällä hetkellä käytössä:

Prime Whey 50g (0.6e)
Malto 50g (0.15e)
Kreatiini 7g (0.15e)
Kaakao 10g (0.2e)

=Palkkari = (0.92e)

Back
Ylös Bottom