Pakkislaisten palautusjuomat

Meta title: 💥🥤 Pakkislaisten palautusjuoma 💥

Meta description: Keskustelua täydellisestä palautusjuomasta: proteiinit, hiilarit, kreatiini ja lisukkeet maksimoimaan lihaskasvu ja treenistä palautuminen.

Originally posted by Mike
Pitää tosta IA:sta mainita, että se on pelkkää proteiinia, siinä ei ole hiilareita. Se on kallista hydrolysaattia joten annos on vain 34g kerralla, se riittää 25 treeniin.
34 g / 25 treeniä = 1,36 g / treeni. Mahtaa olla aika stydiä tavaraa? :david:

Ite sekoittelen sf:n kamoista juomat.Maistuu saatanalle mutta on aika edullista.Toisaalta eihän viinaakaan maun takia juoda :D

Mikelle ja muillekin, jotka haluaa palautua. Huomasin Immediate Actionin annostuksessa hassun jutun: Annos on 34g eli kaksi kukkurallista annosmittaa. No ihan mielenkiinnosta mittasin grammavaa'alla yhden tasaisen annosmitallisen ja se painoi 26g:confused: . Eli tästä voi sitten päätellä, että kaksi kukkurallista annosmittaa painaa melkein 60g. Silloinhan reilulla yhdellä mitallisella saa jo tuon 34g, eli yhdellä purkilla palautuu vielä monesta treenistä:kippis1: . Mike nyt varmaan voikin jatkaa tota 60g annosta, kun kuitenkin massaa on kuin nipulla puuhelmillä koristeltuja kukonpoikia:thumbs:

En ymmärrä. Joskus juttelin UFS:n myyjän kanssa IA:n annostuksesta ja se kertoi, että siinä on vähän heittoa, mutta en olis uskonu, että kuitenkaan noin paljon. Ties kuinka kauan oon syöny ihan täydellä annoksella. Dumb ass:wall:

Originally posted by Herbaliser
En ymmärrä. Joskus juttelin UFS:n myyjän kanssa IA:n annostuksesta ja se kertoi, että siinä on vähän heittoa, mutta en olis uskonu, että kuitenkaan noin paljon. Ties kuinka kauan oon syöny ihan täydellä annoksella. Dumb ass:wall:

Eiköhän ne annostusohjeen laatijat ole siellä :david: :ja. Jos tuotteen ovh. lähentelee sataa euroa, niin kyllä ne ohjeetkin sais olla tarkemmat, eikä jotain sinnepäin. :curs:

wbb :haart: Optimum Nutrition After Max

annos 95g sisältää:
proteiinia 40g
hiilihydraattia 40kg, josta sokeria 4g
rasvaa 4g
kreatiinia 5g
l-glutamiinia 5g
tauriinia 1g

Hinta 38€ / 1,9kg eli vähän alle 2€ / annos.

Maistuu todella hyvältä ainakin suklaan ja vanilijan makuisena. Sekoittuu hyvin eikä juurikaan vaahtoa. Toimiiko? Tuskin sen paremmin tai huonommin kuin muutkaan vastaavat sekoitukset. Suosittelen. :4:

Laitanpa minäkin korteni kekoon, kun Mike tossa kyseli kokemuksia IA:sta.

Vaihdoin IA:han miltei heti sen tultua markkinoille. Sitä ennen olin testaillut jos jonkin näköistä proteiinia ja palautusjuomia. Ensin alkuun otin 5g L-glutamiinia ennen treeniä ja treenin jälkeen 2 mittaa IA:ta, 30 min kuluttua maltoa ja kreatiinia ja 30-45min sen jälkeen Ion92 tai Cross90 1,5 mittaa + banaani. Se tuntui toimivan ihan mukavasti varsinkin kun treeniä viikossa oli paljon. Useamman juoman ottaminen ei itseä haitannut, sillä olo oli paljon parempi kuin ottamalla kaikki jauheet yhdessä juomassa kerralla tai useammassa erässä juotuna. Välillä olen kokeillut palata takaisin ns. perinteiseen edellä mainittuun palautusjuomaan, mutta olen todennut ainakin omalla kohdalla toimivammaksi tuon IA systeemin.

Otin lisäravinnearsenaaliini noin jokin aika sitten PreWorkout Chargen. Otin sitä 20g ennen treeniä ja kokeilin sen kanssa peinteistä ja kolmivaiheista palautusjuomaa. Täytyy sanoa, että TODELLA positiivinen yllätys oli monien treenivuosien jälkeen miten etenkin PreWorkout Charge - IA kolmivaihe palautussysteemillä sai tulosta aikaan natikkana.

Miten ois tämmönen satsi 90 kiloselle läskijampalle?

-Evolution Ion92 45g
-FAST Malto6 60g
-Dekstroosi 30g (makeutusta)
-Evolution Creatine 10g
-Evolution L-Glutamine 5g
-SF-Protein VitaMax 5g

protsku/hiilari 1:2.

Back
Ylös Bottom