Pakkislaisten palautusjuomat

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Onko nämä omat sekoitukset parempi vai huonompi kuin esim kaupasta ostettu g-mass tai american mass blast tms? Halvempia kaiketi? Minkälaiset aineet sopivat ja millä suhteella, jotta ajaisi saman asian, eli mahdollisimman hyvö lihaskasvu?

Tietenki oma sekotus on aina parempi, kuin mikään kaupasta ostettu valmis "sekoitus", koska saat itse annostella ja jossain kohtaa huomaat varmasti, että esim. massanlisääjissä ravinteet jokseenkin väärissä suhteissa jne.

Tietenki oma sekotus on aina parempi, kuin mikään kaupasta ostettu valmis "sekoitus", koska saat itse annostella ja jossain kohtaa huomaat varmasti, että esim. massanlisääjissä ravinteet jokseenkin väärissä suhteissa jne.

Noita suhteita olen ihmetellyt juuri. Esim Leaderin G-Mass proteiini- hiilihydraattisuhde 1:2. Salilla kuulin sitten taas kauan treenanneelta, sali asiasta tietävältä vanhemmalta mieheltä, että palkkari olis hyvä olla suhteessa 1:3. Tässä foorumilla selaillessa on tunnuttu käyttävän paljon 1:1. Eli mikä tarkoitus näillä eroilla on?

Ja jos itse mixailee, onko eroa käyttääkö hieman kalliimpaa vai halvempaa prodea/hiilaria?

kauheet inspiraatiot tuli palautusjuomiista, että vois jopa ruveta juomaan niitä :D
kertokaapas mielipiteenne tästä.

UFS whey 30gr
UFS malto 40gr

olisko mitää hyötyä? aika halpa compinaatio kun molemmat materiaalit maksaa yhteensä 20€ :D ja näin opiskelijana ei oikeen oo ylimääräästä rahaa :itku:

kauheet inspiraatiot tuli palautusjuomiista, että vois jopa ruveta juomaan niitä :D
kertokaapas mielipiteenne tästä.

UFS whey 30gr
UFS malto 40gr

olisko mitää hyötyä? aika halpa compinaatio kun molemmat materiaalit maksaa yhteensä 20€ :D ja näin opiskelijana ei oikeen oo ylimääräästä rahaa :itku:
Tuollainen on ihan toimiva vaihtoehto.

meneekö tuo american blast tjsp. palautus juomana? siis se iso tynnyri jossa taitaa olla amerikan lipun kuva. not sure. Oliko se nyt sitten massanlisäys jöötiä:david:

Omatekoinen protskupirtelö

Löysin netistä tämmösen massankasvatus-proteiinipirtelön.
Joku jätkä kehitti tän 80-luvulla, kun halus lisää massaa.
Eli:

1 cup of Quacker Oats -> 1 kuppi jotain kaurahiutaleita
2 cups of milk -> 2 kuppia maitoa
1 overripe banana -> 1 ylikypsä banaani(jos oikein ymmärsin)
1 raw egg* optional -> 1 raaka kananmuna* vaihtoehtoinen
dash of cinnamon* optional -> en tiedä, jotain kanelijuttua, mutta vaihtoehtoinen

Kaikki aineet tehosekoittimeen.
Itse laitoin hieman kaakaojauhetta.

Itse käytin muita aineita paitsi tota dash of cinnamon.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
dash of cinnamon* optional -> en tiedä, jotain kanelijuttua, mutta vaihtoehtoinen
:offtopic:Toi dash of cinnamon on hyppysellinen kanelia

Miks mun lisäproteiini (UFS Whey) alkaa sillee kiehumaan ku siihe lisää kylmää vettä? Tulee semmost outoo ääntä jonka selvästi kuulee ku sekotan shakeriin vettä.

Miks mun lisäproteiini (UFS Whey) alkaa sillee kiehumaan ku siihe lisää kylmää vettä? Tulee semmost outoo ääntä jonka selvästi kuulee ku sekotan shakeriin vettä.
Se varmaan vaan vaahtoaa ja se ääni tulee siitä kun ne kuplat hajoilee ja ilma vapautuu sieltä, vähän kun olisi hiilihappoa. Tuskin se kuitenkaan kiehuu jos kylmää vettä sinne laitat. :)

No huh huh^^:D Mulla 1dl halvinta heraa ja saman verran maltoa ja päälle ruokalusikallinen kaakaota.

Mahdollisimman maustamatonta, ei nykyisin pysty vain vetämään mitään yli-imelää paskaa.

Aloitin joskus aikanaan viime kesänä gainomaxeilla (:david:), josta siirryin fastin reco2, josta siirryin saman lafkan muscle+.

Nykyisin sekoittelen itse noista ufs:n jauhoista oman 1:1 + kreatiinit palkkarin. Eipähän maistu imelälle.

En keksi mitään paskempaa kuin piippuun vedetyn treenin jälkeen pitäis alkaa imemään jotain keinotekoisesti mansikanmakuista skeidaa :urjo:

Mitä jauhoja ostat ja blandaat keskenään? Kiinnostaa, taitaa tulla halvemmaks jos tekee itse omat jauhot tjn...

Pakkisstoresta löytyy noi UFS Whey, UFS Malto ja UFS Creatine. Siitä sitte säkki maltoa, säkki heraa ja puolipussia kreatiinia niin tulee arvoiksi noin 45%p, 50%hh ja 5% kreaa massaprosentteina.

Suositut

Back
Ylös Bottom