Pakkislaisten palautusjuomat

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tällä hetkellä löytyy kaapista 3kg "Top-2h - Hiilihydraatti" (maissimaltodekstriini), 6kg "Prot-Tec 77 - Proteiini" (heraproteiinkonsentraattiijauhe), 1kg "Fast Maito90" (maitoproteiini, 80%kaseiinia ja loput heraa) ja 300g kreatiinimonohydraattia. Jäljellä myös 1kg "Prot-Massa - Proteiinia"..

Palautusjuomana sitten näistä sekoituksena heraa ja maltoa. (Samoin myös ennen treeniä) Treenin jälkeen myös kreatiinit, jos ollaan kuurilla..

Mulla menee tälleen:

100g Prot-Topin Top 2H Hiilaria
50g Prot-Topin Prot-Tec 75 Protskua
5g UFS kreatiinia
5g UFS glutamiinia
Ruokalusikallinen rypsiöljyä.

Onko yhtään hyvännäkönen drinksu?:david:

Ainakin on tuhti annos jos ei muuta :D Vähemmälläkin pärjää mutta kyllä tuo on hyvä kombo, itsellä samanlainen, merkit vaan hieman erillaiset.

Kuinkas suuri apu näistä palautusjuomista on? Itse pelaan jalkapalloa n. 5 kertaa viikossa. Näistä viidestä yks punttitreeni ja loput pallotreenejä. Välillä kovina treeniviikkoina saattaa olla aikas puhki, ja sillä olenkin miettiny tota palautusjuomien käyttöä. Eli onko todellista apua vai riittääkö et syö, juo ja venyttelee kunnolla treenien jälkeen. Ja vaikkei aiheeseen liity niin kuinkas suuri vaikutus unen määrällä on palautumiseen?

Evolution Mass + Evolution Creatine

Piti ostaa taas jotain massanlisääjää palkkariksi kun rahat on vähän lopussa... Maistuu todella makealle, voi olla että tuo on pelkkää kusetusta ja jotain halppisnopeasokerimaltoa ovat siihen laittaneet. :down:. Hiilareita 48g, Proteiinia 36g, maistuu niin iljettävän makealle että on todellisia vaikeuksia saada 0,8 litraa tuota alas.

Sisältää aspartaamia.
http://www.p-store.fi/product_info.php?cPath=63_73&products_id=178

Vedän sanani takaisin. Nimenomaan ei halppis hiilareita. Suosittelen.

Ainakin on tuhti annos jos ei muuta :D Vähemmälläkin pärjää mutta kyllä tuo on hyvä kombo, itsellä samanlainen, merkit vaan hieman erillaiset.

Minkäslainen olis noilla ravinteilla sopiva annos?

Täs ku oon vasta salilla käymisen kunnolla alottanu niin aika pitkälti kavereitten neuvoilla menny :P

Minkäslainen olis noilla ravinteilla sopiva annos?

Täs ku oon vasta salilla käymisen kunnolla alottanu niin aika pitkälti kavereitten neuvoilla menny :P

No siis nuita hiilareita ja protua ei tarviis olla nuin paljoa joku 40/40 ois hyvä, ja tuo öljy on imo ihan turha palkkarissa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla menee tälleen:

100g Prot-Topin Top 2H Hiilaria
50g Prot-Topin Prot-Tec 75 Protskua
5g UFS kreatiinia
5g UFS glutamiinia
Ruokalusikallinen rypsiöljyä.

Onko yhtään hyvännäkönen drinksu?:david:

Mitä järkeä tuossa rypsiöljyssä? Rasvahan hidastajaa juuri tuota palautumista?

Ne, jotka käyttää hera80:iä, niin mitähän makua suosittelette vai meneekö ihan maustamattomanakin alas?

Minttusuklaa :kuola:

Tällanen on ollut nyt viikon käytössä:

50g fastin minttusuklaa hera80
50g malto
5g kreatiini
5g glutamiini

Noiden loputtua varmasti palaan takaisin mass blastin suloisen maun pariin .. ehkä sieltäkin hairahdan minttusuklaan makuun.

1dl (n. 30g) maustamatonta heraa
2dl (n. 50g) maltoa
n. 1rkl mustaherukkajauhetta, maun ja kenties joidenkin sen sisältämien vitamiinien vuoksi, värikin on kiva

Mistä löytyy mustaherukkajauhetta, jostain luontaistuotekaupoista varmaan? Kuulostas ihan kokeilemisen arvoselle, tosin jotenkin veikkaan, että hintakin saattaa olla aika kiva..

Mistä löytyy mustaherukkajauhetta, jostain luontaistuotekaupoista varmaan? Kuulostas ihan kokeilemisen arvoselle, tosin jotenkin veikkaan, että hintakin saattaa olla aika kiva..

Itte asiassa en tiedä, koska ei ollut mun ostos. Varmaan saa luontaistuotekaupoista juu, ja kuulemma tuo mun 200:n gramman pussi taisi olla reippaasti alle 5e. Maku on oikein hyvä, ja varmaan siinä saattaa olla joitain vitamiinejakin ja muuta sellaista.

40g Elite Whey banaanin makuinen (hyi saatana)
30g Malto

ja erikseen 5g Cubed kreatiini suolaa

Suositut

Back
Ylös Bottom