Itse oon tottunut vetämään aika tuhdin palautusjuoman. Otan aina 100g Mass Blast + 50g Hera + 30g Malto + 5g kreatiini. Ton ravintoarvot on n. 700kcal, n. 60g prot., 100g hiilihyd., 7g rasvaa. Lienee 60 kiloiselle kepille melko kova setti, mutta useamman vuoden oon tota jo vetänyt.
Ongelma on nyt se, että tosta tulee täysi sheikkerillinen aika paksua juomaa, jota ei treenin jälkeen noin vaan huitastakaan nassuun, en ainakaan itse ole pystynyt. Joten olen juonut tuon aina sen reilun tunnin treenin aikana. Se vie aika paljon tehoa treenistä kun pitää tuollaista saada alas kurkusta ja yleensä treenin lopulla alkaa jo oksettaakin ja 2-3 tuntia treenin jälkeen jaksaa hädin tuskin liikua saati syödä mitään. Olen nyt päättänyt luopua tuosta, että on edes vähän mukavampi treenata salilla. Kevennän juomaa enkä juo sitä enää treenin aikana vaan heti sen jälkeen. En vaan tiedä miten tuota olisi fiksuinta keventää, pitäisikö jättää pelkästään se 100g mass blastia vai sekoittaa vaan herat ja maltot. Ehdotuksia?