Pakkislaisten palautusjuomat

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
1-1,5dl evolution whey mixiä
0,8dl-1dl UFS malto
5-10g UFS kreatiini
mietin että jos ottaisin vielä glutamiinin käyttöön, vai kannattaako sitä mielestänne lisätä vielä tohon?

Tällä hetkellä:

0,5dl dextroa
0,5dl maltoa
1dl maustamatonta heraa
reilu 1dl Fast Reco2
10g glutamiinia
2tl Finnmax 3-tehomagnesiumia

lisäksi erikseen otettuna 5g BCAA:ta

jees, tiedetään, että mukana on ripaus hifistelyä;)

Tuli kaivettua kaapista aikoinaan ostettu 6kg G-Massa maultaan ANANAS :urjo:
Sen takia sinne kaappiin jäänyt koska maku on TOSI paha, mutta kilolla oboyta senkin sai siedettäväksi.

En suosittele tuota makua kenellekkään !

Reco2+leusiini

Nyt dieetillä menee;
65g UFS Whey
30g UFS Malto
10g Evolution Creatine
10g UFS L-Glutamine
500mg C-vitamiinia
200mg E-vitamiinia

Sitten kun nuo loppuu niin kaapissa odottaa jo paremmat setit;

60g Manninen Nutraceuticals Whey Overdrive - The Ultimate Whey Protein Mix
30g Manninen Nutraceuticals OsmoPure - Advanced Glycogen Loader
10g Manninen Nutraceuticals CMPure kreatiinia
10g Manninen Nutraceuticals GLNPure glutamiinia
500mg C-vitamiinia
200mg E-vitamiinia

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Setti: 1 skuuppi maltoa, 2 skuuppia rotea, 2 teelusikallista kreaa. Hankin tässä lähiaikoina pussillisen lutaa ni saapi sitäki kyytiin.

Offilla kun olen, niin pyrin ottamaan hyvin kaloreita ja palautumisen kannalta olen omaksunut itselleni toimivaksi kunnon hiilarilatankkauksen treenin jälkeen. En sitten osaa sanoa onko se kuinka kirjoissa painotetun järkevää, mutta enpä ole niin paperitietoon pohjautunut, vaan siihen miten oma keho toimii.

Olen myös ottanut proteiinia tuon mainitsemasi 60-70g ja otan silloin tällöin vieläkin. Tosin nyt olen pienentänyt sen tuohon 40-50g, voi olla että sipaisen sen kymmenen grammaa vielä lisää.

Itse oon tottunut vetämään aika tuhdin palautusjuoman. Otan aina 100g Mass Blast + 50g Hera + 30g Malto + 5g kreatiini. Ton ravintoarvot on n. 700kcal, n. 60g prot., 100g hiilihyd., 7g rasvaa. Lienee 60 kiloiselle kepille melko kova setti, mutta useamman vuoden oon tota jo vetänyt.

Ongelma on nyt se, että tosta tulee täysi sheikkerillinen aika paksua juomaa, jota ei treenin jälkeen noin vaan huitastakaan nassuun, en ainakaan itse ole pystynyt. Joten olen juonut tuon aina sen reilun tunnin treenin aikana. Se vie aika paljon tehoa treenistä kun pitää tuollaista saada alas kurkusta ja yleensä treenin lopulla alkaa jo oksettaakin ja 2-3 tuntia treenin jälkeen jaksaa hädin tuskin liikua saati syödä mitään. Olen nyt päättänyt luopua tuosta, että on edes vähän mukavampi treenata salilla. Kevennän juomaa enkä juo sitä enää treenin aikana vaan heti sen jälkeen. En vaan tiedä miten tuota olisi fiksuinta keventää, pitäisikö jättää pelkästään se 100g mass blastia vai sekoittaa vaan herat ja maltot. Ehdotuksia?

Paljonhan olis suunnilleen sopiva määrä palkkariks tuota Fast:n muscle+:aa, olen 186cm pitkä ja painan 85kg.

Oon nyt ottanut treenipäivänä ennen treeniä 1dl ja treenin jälkeen 1dl. Vapaapäivänä yhden kerran 1dl.

Ja haittaako maitoon sekoittaminen?

sori :david:

Onko nämä omat sekoitukset parempi vai huonompi kuin esim kaupasta ostettu g-mass tai american mass blast tms? Halvempia kaiketi? Minkälaiset aineet sopivat ja millä suhteella, jotta ajaisi saman asian, eli mahdollisimman hyvö lihaskasvu?

Suositut

Back
Ylös Bottom