Pakkislaisten palautusjuomat

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
onko kellään kokemusta tosta evolution phase2 palautusjuomasta?? kun itse olisin halukas ostamaa mutta sain salilla hiukan ennakkoluulosia vastauksia kun siellä kyselin mutta mitä täällä ollaan mieltä?:D

Itellä palkkari tällä hetkellä kiinteää, eli en oo hetkeen palautusjuomaa käyttänyt

Löysin (kokeilemalla) hyvänmakuisen palkkarisekoituksen:

Hera 80 suklaa 15-20g
Ykkösmaitoa 2-2,5 dl
Kaakaota 1 rkl

Protskua hippasen enemmän kuin hiilareita mutta sopii minulle.

Joskus luksustelen ja teen palkkariksi prodepirtelöä ylläolevista aineksista lisättynä vaniljajäätelöä. Hurjan hyvää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ostin juuri Reco2-jauhetta - onpas kallista.
Taidan ostaa seuraavalla kerralla Fastin heraa ja soijaa ja sekoittaa oman palkkarin niistä. :)
Oon ensimmäistä kertaa käyttämässä palkkaria, joten tyhmiä kysymyksiä luvassa. ;) Sekoittuvatko nuo helposti nesteeseen eli jos pakkaan pulloon 1 dl jauhetta ja lisäilen salilla nesteen + ravistan, niin tuleeko siitä suoraan valmis juoma?

jos pakkaan pulloon 1 dl jauhetta ja lisäilen salilla nesteen + ravistan, niin tuleeko siitä suoraan valmis juoma?

Kyllä tulee. Itsellä oli joskus suklaanmakuista ja oli hyvä maku.

N-Large suklaa/Evolution Recovery, suklaatina myös:kuola:

Nyt menee 2dl MassBlastia, 1dl heraa ja 1tl kreatiinia. Aika suuri satsi mutta tulee nautittua jo treenin aikana ja loput noin tunti treenistä.

Evolution Phase3 60g
leusiini 5g

Toi Phase3n suklaanmaku on aivan ihqu, ihan niinko kaakaota jois :kuola: ...tai sit mulla on vaan hyvä mielikuvitus :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom