Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Jotta tekniikkani olisi väärä, niin se ei kehittäis oikeeta voimaa. Kuitenkaan näin ei ole, joten huolesi on aiheeton.

Arvostelemasi videon treenaajalla on kuitenkin tuota mystistä oikeeta voemaa pirusti enemmän kuin sinulla. Hän tekee nättejä sarjoja painoilla, joilla sinä täriset ykkösiä.

Nice try, mut ei todellakaan. Aivan liian suuri puolueellisuus valloillaan. Äänestys pystyyn, et käydään nää väännöt livenä jossain ;;;D. Pysyy touhu rehdimpänä. Aiheella ei oo ees väliä.
Tää on netis helppoo kelle tahansa, ku voi vaan näppäillä, tai vaikka kusettaa ja Googlata koko puolustuksensa xD. Lupaan et mun kaa väitellessä kasvokkain väittelyn kiihkeys nousee 5-kertaseks. Livenä kaikki on nii helppoa. Väärinymmärrykset ratkee sekunneissa, eikä vaadi 5 sivua viestejä. Väittelyn heikompi osapuoli näkyy myös jo varhain, mikä lyhentää prosessia.

Siis onhan tuo äänestys nyt kertaluokkia objektiivisempi tapa kuin antaa sinun päättää. Sinähän et näe mitään ongelmaa siinä, että lisäpainodipissä lisäpainot liikkuvat alaspäin nostovaiheessa ja keho heiluu, delfiinipotkii ja tärisee miten sattuu. Mutta eipä tuo sun jänistäminen varmaan yllätä ketään.

Uskoakseni olet palstan ainoa tyyppi, joka pitää nimimerkki Vaginaattoria jotenkin ansioituneena väittelijänä. Muutenkin koko vitut muista -asenne on haitallinen sekä fyysiselle että henkiselle kehitykselle, koska suurin osa kaikesta tiedosta on muilta opittua. Kun ego menee oppimisen tielle, niin siinä ei ole mitään hienoa.

ÄÄH! Väärä vastaus. Lue tarkemmin. Sanoin, et IHAN millä vaan säännöillä. Reiluin diili on tietenki eka teiän tyylillä, ja heti perään mun ''kusetus'' tyylillä. Jos(kun) vien kaikilla tyyleillä, ni sanoja ei vaadita. Pystysuora dippi enkka vähän alle vaakatason 50kg:lla helppo ysi. Ei etukenoa, eikä mitään ylimäärästä. Ei ergonomisin formi mulle, mut en mä kerrasta hajoo, jos täytyy toistaa uusiks. Ottaisin kaikista mieluiten sua vastaan tän skaban. Mut harmi et sul ei oo yhtäkään videoo :(. Kerro aika ja paikka. Junalipun maksan minä, ellet tuu yhä jostain Lapista. Lupaan delfiinipotkia susta luulot ulos, jos otetaan skaba ;D.

Huono väittelijä ei tappiotaan myöntäis, eikä edes tajuais. Sä voit jatkaa tätä huutelua ihan niin paljo, ku haluut. Vitut muista asenne on sun nyt esittämä karikatyyri, eikä vastaa todellisuutta ihan niin miten kuvittelet. Usko ei korvaa tietoa. Tehäänkö niin, et ei jatketa tätä kauheen montaa sivua nyt täl kertaa? Lupaan, ettet vakuuta mua yhtään mistään. Sit jos linkkaan tänne jtn kyseenalasella tekniikalla tehtyjä kyykkyjä/maveja vaikka, ni voit tulla sit huuteleen jtn itsestäänselvyyksiä taas. Oisko tää jees?
Olen vähän skeptinen sen suhteen, että hanttihommia tekevänä voisit tarjota sellaista panosta, että hommassa olisi mitään motivoivaa tekijää. Potkiva delfiini, nokkiva kana -tyyliäsi en edes viitsi opetella - mistään hinnasta. Saat olla puolestani olla tuon lajin suurmestari. Ei näitä muutenkaan voi vetää jollakin fiilispohjalla, vaan mukana olisi oltavat säännöt ja kokeneet tuomarit. Tervetuloa vaikka voimanostokisoihin.

Tässä todellisuudessa sinä jankkaat joka kerta sitä, kuinka et kaipaa muiden hyväksyntää ja kuinka laulat kaikki suohon kuin Väinämöinen aikoinaan. Ihan sama kuinka dorka asia on kyseessä, niin aina olet piikit pystyssä puolustamassa jotain U-formissa tehtyjä kyykkyjä/vetoja ja kerrot, kuinka muiden mielipiteet eivät kiinnosta ja sulla oli ihan helvetin hyvä syy tehdä typeriä asioita. Vitut muista.

Voisiko nämä "hyvin argumentoidut" väittelyt käydä vaikka yksityiskeskusteluna. Eikös tässä ketjussa ole tarkoitus postata videoita? Jokainen saa esittää videosta mielipiteensä (tai olla esittämättä), eikä mielipiteitä tarvitse alkaa sivu tolkulla ruotimaan. Olisi paljon selkeämpi viestiketju tälläisille yksinkertaisille ihmisille...kiitos

Back
Ylös Bottom