Deleted member 133729
250x3 Bodailu treeneillä. Meinasi eka toisto kaatua eteen...
Onko tuo kuopiosta? Mikä sali...Ja hyvältä näyttää kyykyt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
250x3 Bodailu treeneillä. Meinasi eka toisto kaatua eteen...
Joo Kuopiosta. Old school gym Petosella.Onko tuo kuopiosta? Mikä sali...Ja hyvältä näyttää kyykyt.
Kevyttä jumppaa ennen viikonlopun kisaa. Kävästiin vähän alle aloituspainoissa penkissä ja kyykyssä.
View: https://youtu.be/fa0l8j8IUH4
Hyvä opetuspätkä polvisiteiden sitomiseenkinSidotko ite myös kisanostoihin?
Tsempit viikonloppuun!
Penkissä uusi enkka. Jospa 200kg tänä vuonna rikki.

Eiköhä se voima saada tähänki tarttumaan, kun bodyleiri järjestyy ;)Alfa-Sonni! Se "tasan 2" on kohta kevyttä paskaa. Kunhan ehdin tulla sparraamaan.
Juu, ihan perus salipenaa.Miksi? Koska ei sisällä tunnin stoppia, ja perse nousee ehkä pari senttiä? Aika perus salipenkki. Näkisit mitä mä oon nähny, ku perse on kirjaimellisesti jtn puol metrii ilmassa ;D. Lantion ojennus, penkki, valitse yksi.
Muutenkin tommoset ilman stoppia tehdyt ylipitkät penasarjat on vaan leikkimielistä pumppailua IMO, niin en mä nyt tiiä miks siihen formiin pitää niin hanakasti tarttua. Ei toi nyt siltä kuitenkaan näyttäny että mitään erikoista loukkaantumisriskiä ois ollu ilmassa, eikä munat käyny katossa. Jotkut keihäänheittäjien vapaapudotus-upotukset on tosi rajua katottavaa, mutta mikä minä olen mitään siihen sanomaan jos se näkyy kepin viskelyssä toivotulla tavalla.Perseen nouseminenki näytti, et johtuis ainaki osittain jostain paskasta asennosta/kireydestä, mut ehkä näen väärin, ku en oo penkin ylijumala.
Pitänee vähän koittaa hidastaa puhumista sitten jatkossa :DMitä ihmettä tuossa videon alussa oikein sanottiin? En saanut mitään selvää ensimmäisistä sekunneista![]()
Juu ei noissa pidemmissä sarjoissa jaksa kiinnostaa, että nouseeko perse vähän penkistä vai ei. Lyhyemmät sarjat koitan sitten pitää penkissä kiinni, mutta jos ei ole maksimikokeilu/kilpailu niin eipä tuolla niin kauheasti ole mulle väliä kun kehitystä vaan tulee.
Pitänee vähän koittaa hidastaa puhumista sitten jatkossa :D
Ei must ollenkaan kyseenalasta, ku ite ensimmäisenä myöntää penkkiin liittyvät detaljit videolla. Ihan tossa alussa, ja aika selkeesti vielä. Ja jos toi on oikeesti hillitöntä cheattia videolla, ni turhan korkeet standardit saa olla kyl. Mua muuten ärsyttää jonkin verran, et EI KISAAVAT henkilöt nussii pilkkua siitä, et onko esim. joku penkki vitun punnerrus hyväksyttävä suoritus, jossei tee pysäytyksellä. ''Noh ois menny ainaki kisois läpi PRKL!''---->''ainii kjeh kjeh, mut enhä mä ees kisaa roflmaozedong''---->''miksi ajattelen näin?''----> ''Onko missään mitään järkeä?''
![]()