Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Perseen nouseminenki näytti, et johtuis ainaki osittain jostain paskasta asennosta/kireydestä, mut ehkä näen väärin, ku en oo penkin ylijumala.
Muutenkin tommoset ilman stoppia tehdyt ylipitkät penasarjat on vaan leikkimielistä pumppailua IMO, niin en mä nyt tiiä miks siihen formiin pitää niin hanakasti tarttua. Ei toi nyt siltä kuitenkaan näyttäny että mitään erikoista loukkaantumisriskiä ois ollu ilmassa, eikä munat käyny katossa. Jotkut keihäänheittäjien vapaapudotus-upotukset on tosi rajua katottavaa, mutta mikä minä olen mitään siihen sanomaan jos se näkyy kepin viskelyssä toivotulla tavalla.

Juu ei noissa pidemmissä sarjoissa jaksa kiinnostaa, että nouseeko perse vähän penkistä vai ei. Lyhyemmät sarjat koitan sitten pitää penkissä kiinni, mutta jos ei ole maksimikokeilu/kilpailu niin eipä tuolla niin kauheasti ole mulle väliä kun kehitystä vaan tulee.

Mitä ihmettä tuossa videon alussa oikein sanottiin? En saanut mitään selvää ensimmäisistä sekunneista :LOL:
Pitänee vähän koittaa hidastaa puhumista sitten jatkossa :D

Juu ei noissa pidemmissä sarjoissa jaksa kiinnostaa, että nouseeko perse vähän penkistä vai ei. Lyhyemmät sarjat koitan sitten pitää penkissä kiinni, mutta jos ei ole maksimikokeilu/kilpailu niin eipä tuolla niin kauheasti ole mulle väliä kun kehitystä vaan tulee.

Pitänee vähän koittaa hidastaa puhumista sitten jatkossa :D

Antonilla ollu nyt niin kovat preworkout mömmöt että puheesta ei saa selvää ja penkki on kokovartalo jotain... touhua. :LOL:
Älä ota ittees oon kattellu sun videoita tubessa ja tykkäilly niistä. (y)
Mut pistät kuitenkin aika paljon alkumatkalla oleville tutoriaalia, niin tää vähän silleen kyseenalaista esimerkkiä..?

Ei must ollenkaan kyseenalasta, ku ite ensimmäisenä myöntää penkkiin liittyvät detaljit videolla. Ihan tossa alussa, ja aika selkeesti vielä. Ja jos toi on oikeesti hillitöntä cheattia videolla, ni turhan korkeet standardit saa olla kyl. Mua muuten ärsyttää jonkin verran, et EI KISAAVAT henkilöt nussii pilkkua siitä, et onko esim. joku penkki vitun punnerrus hyväksyttävä suoritus, jossei tee pysäytyksellä. ''Noh ois menny ainaki kisois läpi PRKL!''---->''ainii kjeh kjeh, mut enhä mä ees kisaa roflmaozedong''---->''miksi ajattelen näin?''----> ''Onko missään mitään järkeä :cry:?'' :ROFLMAO:

Kyse oli enempi siitä että Anton laittanu ihan hyvää perusjuttua kanavalle miten nostaa penkkipunnerruksen tulosta, tekniikka ja work ethic ja silleen, ja sit yhtäkkiä ite vetää perse ylhäällä et sais toiston kaks enemmän, miksi?
Jos siihen on joku treenivaste juttu selitykseksi että kannattaa tehdä näin koska: .... Niin olis hyvä selittää että miksi tekee niin.
Toi kuitenkaan ei ole se formi mitä kukaan missään opettaa perustekniikkana, eikä se ole formi joka hyväksyttäisiin penkkipunnerrus kisassa.
Edelleen sitä mieltä että Antonin preworkout oli kertakaikkiaan liian voimakas, meni homma sekasin. :ROFLMAO:

Back
Ylös Bottom