Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Joo tolleen ihan samalla tavalla just. Pidin eka nilkasta kiinni ja siit ei tullu yhtään mitään, mut tollee jalkapöydästä ku pitää kiinnni ni menee ihan hyvin. Tosiaan just niin pystyssä oon, et kantapää pysyy vielä maassa. Mulla pakostakin nousis kantapää ylös jos ihan suorassa haluais olla. Tai luulis, et kaikilla nousee.

@beginner tos on nyt ainaki vähän boksihyppyjä, ku kerranki muistin loikkia. Korkeutta en tiiä, mut kaikki(jtn 12 noita tos) boksit käytössä. 170cm oon ite vertailuks.

Kiitokset, arvostan. Nyt kun kuitenkin puhut kovasti perustelun, todistamisen yms. puolesta niin eipä tuosta kyllä oikein mitään näe. Sen verran alaviistosta on kuvattu ja lähellä boksia, etten kyllä saa mitään selvää vaikka suht korkea ilmeisesti onkin. Jos et omista rullamittaa, niin en tätä varten sitä pyydä hommaamaan, mutta se ja oikein aseteltu kamera on kaikki mitä tarvitaan. Muistetaan kuitenkin se mistä väitteestä homma lähti, niin vaikka siinä hieman heti tulitkin takaisin niin olisi kiva nähdä kuinka kaukana oikeasti ollaan.

Lupaan yrittää, koska kiinnostaa itteeki. Lähiaikoina joku kerta. Leuka tangon päällä on helpompaa, ku voi lepuuttaa leukaa siinä :D. Leuka vähän tangon alla, ni enemmän järkee. Ei ees läppä

Käytän 45-50kg tossa, sit ku koitan. Ylempänä sanoin ''maksimi painoilla''. Tarkotin ''maksimaalisilla'', uskoit tai et. Heikompi maksimi täl hetkel, ja toi 55kg lienee 100% hyvänä päivänä.

Ihan sama mulle onko 40 tai 45 mut ois kyl tosi kova pito.

40kg lupasin, jos tarkkoja ollaan. Ja huom. nimenomaan ylhäällä. Ei esim. 90 asteessa, mikä on paljo v-mäisempää. Pakko kysyä btw: nää jutut mitä oon väittäny(en mitenkään elvistellekseni, vaan tyyliin ihan vaan innokkuutta uhkuen tai jtn ;D), ni pitääkö joku näitä ees ok suorituksina? Ei merkitystä sinällään, koska jos jtn väittää, ni voi todistaaki imo. Jos ei onnistukkaan, ni ei siihenkää maailma kaadu. Kiinnostaa silti. Esim. puuhun kiipeemis juttua vaikee henk. koht ymmärtää, miks porukka piti tota mitenkään ihmeellisenä. Kai tohon nyt pystyy about jokainen, jos aseella uhataan? Tai onko vaikka 120cm boksihyppy mistään kotosin? Mulla ei oo mitään vertailupohjaa tolle suoritukselle. Erittäin korkeisiin puihin kiipesin silti jo vesselinä, ni aika fail olis, jossen siihen enää kykenis mielestäni. Muut lapset ei seurannu peräs, mut suurin osa ihmisist onki ihan nössöjä ;).

Siis ei kai nuo nyt mitään ällistyttäviä juttuja ole (kai?), mutta tässä siun tapauksessa on varmaan se tyypeillä enempi juttuna, kun niistä täällä huutelet, sitten joku pyytää videota, osa ihan kiinnostuksesta, osa varmaan vittuillakseen, mutta sitten kirjotat taas jonkun romaanin ilman videota näistä siun suorituksista, niin porukka herkkään alkaa vähän takasin kuittailee. Tuosta beginnerin(?) pyytämästä boxi hypystäkin on vissiin ihan hyvä tovi jo ja sitäkin koskevia viestejä on tässä ketjussa jo useampi, joten sekin olisi kuitattu kun oisit vaan loikannu siihen boxille :D Eikä se kuluta yhtään mitään, eikä sotke suunniteltuja reenejä.

40kg lupasin, jos tarkkoja ollaan. Ja huom. nimenomaan ylhäällä. Ei esim. 90 asteessa, mikä on paljo v-mäisempää. Pakko kysyä btw: nää jutut mitä oon väittäny(en mitenkään elvistellekseni, vaan tyyliin ihan vaan innokkuutta uhkuen tai jtn ;D), ni pitääkö joku näitä ees ok suorituksina? Ei merkitystä sinällään, koska jos jtn väittää, ni voi todistaaki imo. Jos ei onnistukkaan, ni ei siihenkää maailma kaadu. Kiinnostaa silti. Esim. puuhun kiipeemis juttua vaikee henk. koht ymmärtää, miks porukka piti tota mitenkään ihmeellisenä. Kai tohon nyt pystyy about jokainen, jos aseella uhataan? Tai onko vaikka 120cm boksihyppy mistään kotosin? Mulla ei oo mitään vertailupohjaa tolle suoritukselle. Erittäin korkeisiin puihin kiipesin silti jo vesselinä, ni aika fail olis, jossen siihen enää kykenis mielestäni. Muut lapset ei seurannu peräs, mut suurin osa ihmisist onki ihan nössöjä ;).
Jonkun verran olen boxille hyppinyt nyrkkeily treeneissä. Jos oikein ymmärrän eikös siinä ole salaisuus kuinka nopeasti saat vedettyä polvet syliin? Ei niinkään kuinka kovaa ponnistaa. Itsellä on todella heikko ponnistusvoima,mutta korkeat boxit onnistuu hyvin.

Ei yllätä ettet donkkaa ja se ei itsessään kerro heikosta ponnistusvoimasta. 170-senttisen donkki vaatii poikkeuksellisen pompun kun korirengas on jo 305cm. Semmosia on todella harvassa minkään lajin edustajista (ihan huippu-urheilijoista). Puhumattakaan peruspunttaajista.

Osaako joku viisaampi sanoa kun koitan liittää videon tähän tulee herja että lähetetty tiedosto ei ole sallittu
Sama ongelma. Joku sano että video pitäs laittaa ensin you tubeen. Outoa. En kyllä sinne viitsi videoitani ladata. Luulis että ne saa tänne muullakin tapaa.

Sama ongelma. Joku sano että video pitäs laittaa ensin you tubeen. Outoa. En kyllä sinne viitsi videoitani ladata. Luulis että ne saa tänne muullakin tapaa.
Video pitää ladata johonkin toistopalveluun, kuten youtube tai instagram. Ei oikein kukaan tämänkaltaisen palvelun tuottaja halua tänä päivänä ottaa video-tiedostoja omaan tallennus-infraan, helposti räjähtää kapasiteetin tarve jos aikoo pitää videon käytettävissä pidempään ellei samalla tee hiton montaa muuta teknistä rakennetta niiden käsittelyyn.

Lisäksi kyllä sinulle jää paljon parempi kontrolli videoon kun lataat tunnettuun toistopalveluun, kuin jos uploadaat videon tiedostona "jonnekin". Loppujen lopuksi, ihan sama miten aineiston laitat nettiin, tavallaan aina aukeaa koko maailmalle.

Youtubeen ilman tägejä niin eipä niitä katselukertoja paljon tule. Rohkeesti vaan sinne ja linkittää sitten tänne.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom