Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Tänään olikin taas mavepäivä :) Joka toisto vieläkin vähän erilainen. Satkun toistot tuntui paskimmilta mut videolla sit ainakin kaks ekaa näytti parhaimmilta noista:eek: Koitin jättää remmit täl kertaa pois ja vikassahan tanko pääs sit tippumaan. Muutenkin toistot jäi vajaiksi ja selkä vähän pyöreenä. Tiedä sit pitäiskö höllätä painoja vai puskee läpi ku selkä on nyt kuitenki tuntunu paremmalta ku ikinä.

^
Ei jestas, katoin jo satkun kohdalla että toivottavasti ei tuu grammaakaan tankoon enään. Oot kyllä sitkee sissi, en ikinä uskaltais ottaa tuon näköisiä kyykkyjä, vaikka itseäni pidänkin melko kuolemattomana. Kova rautahan tuo varmasti on, sitä en kiellä, mutta tuntuu että tuossa on menty jo vähän sillä mentaliteetillä että nostetaan keinolla millä hyvänsä, aivan riskirajoilla.

Tais varmistajallakin valahtaa housuun pelontunteesta.

Toivottavasti pysyt ehjänä, keep going! :)

2 tän vuoden tavotetta tehty

Mikä sun pointti noissa tavoitteissas on..? Tai niinku reenaamisessa ylipäätään? Tuntuu jotenkin tosi.. idioottimaiselta tappaa kroppa tommosilla ihme venkoiluilla, jotka mun mielestä on tarkotettu korkeentaan avustaviksi. Varsinkin ku ne näyttää menevän täysin egopainojen puolelle..

Vastaus kysymykseen riippuu siitä, et mihin viittaat tarkalleen?

Nosiis.. Tota kyykkyä nyt pääosin tarkotin ja sillä pointilla et miksi tehdä avustava liike niin maksimilla et tekniikasta ei oo enää tietookaan.

Riskirajoilla tietyl tapaa, mut ois tohon 10-15kg lisää viel saanu.

Vitun pelottavaa tekstiä ton videolla nähdyn suorituksen jälkeen.

Eikös tuo formin totaalihajoaminen ole just sen kehon viesti että nyt ois aika tehdä korjauksia? Vai pitääkö oikeesti eka välilevyn pullahtaa / lihaksen revähtää tai katketa ennen kun se tulkitaan kehon viestiksi tehdä korjauksia.

E: se on kyllä lisättävä että tavallaan pakko nostaa hattua vaginaattorillle. Hyvin jaksaa kyllä puolustella / selitellä / analysoida paskaa tekniikkaa. Ite jos laittasin kissanselkä maven ja esim jto sanos että nyt nyt poika, tekniikka kuntoon, niin ite vastaisin vaan että joo nyt meni kyllä överiks, pitää parantaa, enkä lähtis kirjoittelee monen viestin romaaneja :)

Viimeksi muokattu:
Oli kyllä hirvittävän näköistä. Aiemmant videot useat on kans musta ollu aika huonon näköstä tekemistä, itse en noilla tekniikoilla treenaisi.

Yleensä ei jaksa tänne kirjoitella, mutta pakko kans toseta, että hirveää tekemistä.

Jos vaikka auttais, kun 100 ihmistä asiasta sanoo

Ei kuulu tyyliin kirjottaa lyhyesti, ni romaanit pakollisia sillon. Varsinki, jos useempi asia, mihin vastata. Oon myös omalla tavallani tossa kyllä jo sanonut, että ''joo nyt meni överiks''. Tai en ainakaan oo kieltäny mitään. Ei oo tapana itkeä vaan menneitä. Tehty, mikä tehty, ni ei jaksa heitellä mitään kliseitä ilmoille jälkiviisaana. ''Selittely'' kuulostaa myös kauheen negatiiviselta asialta, vaik todellisuudessa on melkeen välttämätöntä, jos jtn sanottavaa on. Vastasin mielestäni jälleen kristallin kirkkaasti, kaikkiin kritiikkeihin, ja esitin useemman pointin, mihin ei pitäis löytyy vasta-argumentteja(esim. ne useemmat kohat, missä selkeesti toin ilmi, että tekeminen ei ollu 10/10).

Toi paska tuli videolle, ni mähän sen tänne Saatana linkkasin :D. Koska miksei? Ainaki herätti keskustelua, mitä en kykene näkeen huonona asiana. Fakta: Jos joku kovempi jätkä nostais 240kg samalla tyylillä, ni suurin osa ei sanois yhtään mitään ;).

Oikea fakta: Paska tekniikka on aina paska tekniikka.

Mä myös tiedän, miltä oikeeoppinen tekniikka näyttää, ja osaan hyvin pitkälti sitä toteuttaa.

No ei kyllä pidä paikkaansa sitten alkuunkaan.

Tämä on kerran kuukaudessa toistuva setti, vaginaattori julkaisee videon missä tekee jotain aivan ehtoja höpöhöpötreenejä aivan vitun karmealla tekniikalla ja sitten jopa ihan ammattilaiset kertovat että nyt vois hiukan jarrutella ja katsella edes jollain tapaa noita tekniikoita kuntoon mutta vitut, vastauksena aivan liikaa tekstiä jonka sisältö on kaikkineen pelkkää omaa mutuilua sivukaupalla. Se nyt on aivan se ja sama mitä siellä salilla tekee mutta jos pääasia on olla mahdollisimman erikoisjäbä välittämättä vitunvertaa tekniikasta niin onhan se vähän tyhmää.

Vähän tyhjä arpa julkaista videoita ja odotella jotain kommenttia asiasta kun jokaisesta päin vittua tehdystä liikkeestä huomauttaminen / neuvominen on kun puhuisi metsässä yksin kivelle, tosin kivi ei kävele perässä ja jankuta täysin absurdia paskaa koko kotiintulomatkaa

Miksi et Vaginaattori vain keskity siihen hyvällä tekniikalla tekemiseen? Mikä siinä on niin perkeleen vaikeaa, että pitää selitellä täällä ja sitten väkisin runnoa vaarallisella tekniikalla kuukaudesta toiseen.

E:
Jukka Rahikainen sanoi:
on kun puhuisi metsässä yksin kivelle, tosin kivi ei kävele perässä ja jankuta täysin absurdia paskaa koko kotiintulomatkaa
:LOL:

Eipä juuri, ku tiesin jo ite asian laidan

Miten kukaan voi antaa tietoisesti koko kropan romahtaa liikkeessä? Ja silti jatkaa levyjen lisäämistä ajatellen et tää on ihan fine, ei ennenkään oo käyny mitään vaik oon tehny paljon tyhmempääkin.

Onnee vaan tolle polulle. Toivottavast sä olet se uniikki tyyppi joka ei päädy rollaattorin kans kulkemaan sitä.

Tää pitää viel lisätä, ku editointi raja meni jo. Tuol salilla missä käyn, on ihan täält Pakkikseltaki useempi ihminen nähny mun nostoja, ja useempi kommentoinukki jtn, jos oon kysyny, tai ovat itse tulleet ihastelemaan/vihastelemaan syystä X. Sitä en osaa sanoa, onko nää henkilöt tunnistanu mua vai ei, mut mä olen kyllä vähintäänki heidät. Ei oo kyl kellään ollu ikinä mitään negatiivista kritisoitavaa, vaan korkeintaan positiivista. SITÄKÄÄN en voi 100% varmuudella mennä vannoon, että kuinka tekopyhiä ihmiset voi olla. Mut kyl mä nyt haluun uskoo, ettei kukaan tuu mun mavettelua kehumaan, vaikka oikeesti mielessään kiroaa mua alimpaan helvettiin. Saa olla aika paska jätkä, jos tollasia maa päällään kantaa :D.

Kävihän @jtoki tuolla vähän aikaa sitte, eikä sanojensa mukaan nähny mitään kotiin kirjotettavaa, mankulla sotkemisen lisäks. Tuskin nyt haukan silmällä seuras, mut silti.
En silti viitannut nyt edes häneen ''useemmilla ihmisillä''.
Koetko että näissä meidän täällä foorumilla antamissa kommenteissa ei sit ole mitään perää, ku ei samanlaista palautetta ole kasvokkain tullut? Että vittuillaksemme täällä räkytetään?

Ite ku meen salille, meen sinne treenaamaan enkä neuvomaan muita ellei joku itse neuvoa kysy. Mutta tämän ketjun pointtihan on se rakentavan palautteen antaminen. Sitä on sulle annettu, mutta se ei mene perille vaan vastaukseksi tulee aina 500 sanan romaani millä puolustelet suorastaan vaarallisen näköistä suoritustekniikkaa.

Työelämässä oon huomannut että jotku (kuten minä itse) ovat sellaisia että rakentava palaute ja pään silittely eivät toimi. Sinäkin olet selkeästi sellainen ihminen että kaipaat suoraa puhetta (joka sekään ei tunnu perille menevän) ja avokämmentä. Lopeta nyt perkele tuommonen omille voimillesi aivan liian raskaiden painojen kanssa sekoilu hyvän sään aikana, se ei tarvi ku vähä huonoa tuuria nii joku paikka on rikki, sinäkään et oo adamantiumista tehty.

vaikka joku tekis ton 300 kg:lla, antaisin saman palautteen. toki kukaan ei tekis, ku siinä ei oo järkeä. pisimmät runot sä tänne aina kirjotat ja selittelyähän se nimenomaisesti ja käsitteellisesti on, muttei siinä mitään pahaa ole, koska jengi mussuttaa sun tekemisistä. tosin joskus ihan ansiosta. pieni tiivistys ei kuitenkaan ois pahasta, että noita viittis lukea.

zercher-kyykyssä ei oo mitään kriteerejä tekemiselle, jos absoluuttisesti ajatellaan. kunhan on tanko kyynärtaipeissa ja sit vaan ylös by any means necessary, jos kisasta ois kyse. siinä mielessä siis "ok" ja enkkaa hait, joten mitäpä siitä pulisemaan. alaselkäkin pysy aisoissa suht hyvin. tää siis ns. periaatteellisena ajatuksena.

lähinnä se oma teksti liitty siihen, että tollasella tekemisellä ei kuitenkaan oo oikein relevanttiutta treenin kannalta tai tulosten mittaasenkaan kannalta. enkä mä puhu nyt kehonrakennuksesta ja ultramääritellyistä liikeradoista. kukin tekee kuitenki taloonsa niin leveet räystäät ku haluaa, joten se siitä.

jatkan vielä, niin mätsää tekstimäärät. olis toki jossain määrin kiinnostavaa nähä videoita niistä isommista raudoista vaikka ihan perusliikkeissä kohtuuasiallisella tekniikalla. usein kun sanot, että varaa olis niin ja niin paljon. silti ite suoritus videolla näyttää, ettei kiloakaan lisää enää tulisi.

ei niistä lämppäraudoista sanomista olekaan, kuten ei siellä hyvinkäällä sillon. en sen tarkemmin katellu, ku oli ladyn treenit mielessä :) mieluusti mä autan, jos paikalle osun, mutta niinku itekin olen sulle maininnut, et juuri oo kauheen vastaanottavainen. saa mulle puhumaan tulla. ite en vaan tunnistanu.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom