Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Kiitti. Nyt on lähtenyt veto kulkemaan, tai ainakin silleen, että on kiva nostella, kun ei tarvi keskittää kaikkea energiaa selän asentoon. Vaihdoin siis joku aika sitten sumoon. Sopii mun välityksille erittäin hyvin. Sen kun ottaa tangosta kiinni ja vetää.

Kätevät muuten tuommoset metallikoukut. Vähän kuin versat mutta toisiaan metallia. Se vaan arveluttaa, että mitäs jos vedon aikana jotain sattuu ja yrittää päästää otetta irti, niin eipäs muuten irtoakaan. Mut ei nuo ole aina käytössä.

Eiks tunnu yhtään vetää toi tanko paljaalla iholla? Ite kiroon aina, jos huppari unohtunu himaan.
Nii tai no, kipuahan se vaan on... (y). Huppari ku unohtunu himaan, ni omat kyynärtaipeet ainaki näyttää lopulta, ku oisin paininu valkohain kaa.
Mulla on tangossa aina fat gripzit, kun teen zercheriä. Ennen tein huppari + kyynärlämmittimet-kombolla, mutta en tosiaan käytä pitkähihaisia paitoja juuri koskaan joten varsinkin ihan kaupalliselle salille mennessä se unohtuu aina, eikä vanhat lämppäritkään mahdu enää käsiin.

Oon kyllä ollu huomaavinani, että räkkiasento on fat gripzeillä hivenen kiikkerämpi vrt. ilman. Tanko on kuitenkin kauempana kropasta sen parin sentin verran, minkä kyllä huomaa varsinkin isommilla painoilla. Pitäis varmaan hommata uudet lämppärit ja opetella pukeutumaan, mutta ei millään jaksais.

Kyl. Paljaalla iholla, ku oikeen tunkee sen siihen kyynärtaipeeseen pysyy kyl parhaiten. Fatgripziä en oo kokeillu, mut ainaki se pehmuste(homorulla?) tekee tost ihan mahotonta, ku ei pysy ollenkaan paikoillaan. Mitä koitin pelkkiä muutaman sekunnin pitoja 200kg asti, tos vähän aikaa sit, ni kipu oli muuten jo aikas kova, ja jäljet varsinki. Omat sarjapainot enintään 120kg luokkaa, ni kivun kestää hyvin viel. Joskus vuosien, vuosien päästä, jos kirin itse Zercher miestä(sinä :D), ni helvettiä tulee oleen. Mul on huppari messissä ihan vaan tätä varten. Emmä kesäl muuten hupparis pysty.
Eihän toi Zercher millään muotoa mukavalta tunnu taipeissa, vaikka millä nynnyjen apuvälineillä tekis. Ehkä ollaan vaan #heikkoja.

Kivasti sai Zercheriin kerrointa kun kokeili Andersson-tyyppisesti pohjasta pinnoilta. Pieni pujottelu oli alkuasentoon, tosin osasyynä on toki kun teen epäortodoksisesti kyynärpäät levällään.

(homorulla?)
:ROFLMAO:
Itsellä on käytössä (vanhoilta kunnon amis ajoilta jääneet) kankaiset turvavyöntoppaukset. :david: Pehmustaa tarpeeksi, mutta ei ole liian paksut, kuten toi "pussy pad" rulla. Sama turvavyön toppauskikka on käytössä mulla myös etarissa. Olen sen verran kuikelo +korkeat solisluut, että tanko on luun päällä normi painonnosto-otteella etaria tehdessä.

Eiku nii pussypad. Oli sille joku lempinimi kuitenki. Toi on keksintönä varsin söpö, mut todellisuudessa toi mun mielest pilaa jokaikisen liikkeen, ja tekee niist ihan epäluonnollisia.
Noi on yleensä viel överi paksuja.

Toimii lantionnostoissa hyvin. Ei muuta juurikaan liikettä ja tekee liikkeestä mukavemman tuntuisen.

Vahvoja vetoja!

En tykkää olla se kaveri, joka maalailee piruja seinille, mutta pisti silmään remmien käyttö. Riski on toki pieni (ja raakarivessä vielä pienempi), mutta toisaalta voi olla konkreettisesti kerrasta poikki -tyyppinen juttu, jos jotain sattuu. Painonnostopiireissä liikkuu aika ikäviä tarinoita siitä, mitä käy kun tulee pieni lipsahdus eikä remmi irtoakaan kädestä...

Vahvoja vetoja!

En tykkää olla se kaveri, joka maalailee piruja seinille, mutta pisti silmään remmien käyttö. Riski on toki pieni (ja raakarivessä vielä pienempi), mutta toisaalta voi olla konkreettisesti kerrasta poikki -tyyppinen juttu, jos jotain sattuu. Painonnostopiireissä liikkuu aika ikäviä tarinoita siitä, mitä käy kun tulee pieni lipsahdus eikä remmi irtoakaan kädestä...

Iso riski, iso palkinto :D

Tässä ketjussa joka äijällä on reidet kuin tukit. Laitetaas väliin yks video, missä reidet muistuttaa enemmän tikkuja kuin reisiä. Minkäs sille voi, jos on saanut geeneissä kurjenkoivet? Voi joko tyytyä niihin, tai sitten yrittää saada niistä ihmisjalkojen näköiset:LOL: Kyllä niihin vuosien mittaan vähän voimaa on tullut, mutta liha ei vaan tartu. Katotaas nyt alkaako tarttumaan, kun reenaan Sensein metodein. Kyllä mä ainakin yritän. Katotaan miten käy.

Videolla kestoa reilu 3min.

View: https://youtu.be/iCkuGqyaDRQ

Back
Ylös Bottom