Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Testasin Lihastohtorin sivuilta löytyvän Markku Tikan jalkojenkasvatusohjelmaa. Oli tosi rankka tämmöselle vässykälle miinuskaloreilla, mutta varmasti pätevä ohjelma plussalla, lihaksen kasvatukseen. Jos, et halua katsoa ja kuunnella alun alustusta: Itkua, kitinää ja ruikutusta, niin hyppää suoraan noin 3min kohtaan. Ruikutusta ja valitusta riittää kyllä enemmän kuin tarpeeksi ite reenissäkin :X3: Takareisireeni löytyy osasta 19.

-Kyykky
-Smithkyykky
-Prässi
-Reiden ojennus
-Pohkeet

Videon alussa asialinjalla, mutta lopussa menee jo levottomaksi. Tullut viimeaikoina kuvailtua ja julkaistua videoita aika kovalla tahdilla, en ole niitä viittinyt tähän ketjuun linkata. Etenkin kun täällä on 200 etukyykkääjiä ja muita wäkewiä suorituksia, miehiä joilla on oikeasti voimaa ja lihaa ... Seuraava video tulee olemaan se, kun haastan kaksi kansallisen tason voimamiestä kisaamaan mua vastaan voimailulajeissa =) . Sitten pitää jo rauhoittua ja keskittyä reenaamaan eikä filmailemaan.

View: https://youtu.be/qucwZmwL7Qs

Täs jonkun sortin himakokeilu alakropalle. Salilla tehty jalkoja jo aiemmin samana päivänä kans of course. Täytyy sanoo, et hiki lens ihan simona, ja oli aika tuskaa, vaikkei tos miljoonii toistoi tullu. Tos on myös salee täysin uus liike, minkä keksin ;D. Kehon painon hack kyykky vähän niinku. Koitin tubesta ettii, ni ei muka ollu kukaa hokannu tollasta viel :O? Todella raskas liike kyl, vaikken nyt käytännöllisyydestä tietty mee vannoon. Kuhan kokeilin. Kokeilu on kivaa. Tube ei antanu laittaa kuvaukseen, mitä videolla on, ni pistin tohon videon kommentteihin timestampit sisällöstä. Aika pitkä video nääs.

Onko sulla ruumisarkku olohuoneessa?

Voimaa on rajusti, mutta oo varovainen ton alaselän kanssa.
Heh joo, kyllähän se liikaa elää kovissa seteissä. Tiedostetulla riskillä mennään.

Arviolta keskimäärin ~75% treeneistä teen pienemmillä kuormilla ja siistillä tekniikalla, mut ajoittaiset repimiset näyttää sitten tolta. Tässä blokissa on ollu yli satku tangossa kaks kertaa, pystäritreenejä yhteensä 12 kpl.

Viimeksi muokattu:
Täs jonkun sortin himakokeilu alakropalle. Salilla tehty jalkoja jo aiemmin samana päivänä kans of course. Täytyy sanoo, et hiki lens ihan simona, ja oli aika tuskaa, vaikkei tos miljoonii toistoi tullu. Tos on myös salee täysin uus liike, minkä keksin ;D. Kehon painon hack kyykky vähän niinku. Koitin tubesta ettii, ni ei muka ollu kukaa hokannu tollasta viel :O?

On nähty ei tosin tommosta lakanaa käyttäen vaan rullalautaa

Muutenki vaikee liike hengittämisen kannalta.
On kyllä ja korostuu varsinkin pitkissä sarjoissa.

Tässä referenssinä oma 150 kilon kasi:

Setti on aika huoleton ja lepposa ulospäin, mutta kaheksannen toiston jälkeen oli pakko heittää tanko telineisiin kun ilma vaan yksinkertasesti loppu. Voimain puolesta ois varmasti saanu tehtyä kympin, mutta kun happi jää rintakehään eikä mee keskivartaloon tangon runnoessa palleaa, niin paha siinä on paineita otella.

Kova! Sii oli mun vuoden tavote tälle liikkeelle. Tai 2xomapaino tarkalleen siis eli +-140kg. Saan kyl ykkösen tolla nyt jo, eli tavote sinällään alakanttiin heitetty. Mul tulee tota etukenoa vaan, ni pitäis varmaan panostaa toistojen pystysuuntasuuteen enemmän. Ihan sikski, ku oon etukyykyn lähes kokonaan korvannu Zercherillä. Tos julletukses ei sinällään mitää VÄÄRÄÄ mun mielest välttämät ole, ku selkä pysyy kuitenki suorana mulla.

Muutenki tanko tos edes tuntuu tosi luonnolliselta, ja alaselälle paljo turvallisemmalta. En osaa sanoo miks noin, mut takakyykyssä keskeytän yleensä sarjan, jos alkaa alaselkä hyytyyn. Paljo sul on btw etukyykky-takakyykky-Zercher suhdanne? Mul alkaa meinaan Zercheri oleen koht yli takakyykky maksimin, minkä miellän erikoiseks. Muuttujia toki mm. se, että kyykkään vaan syvältä, enkä vedä takakyykkyä ikinä julletukseen asti, saati failureen. Zercherissä ei pelottais laittaa vaikka 100% maksimia tankoon.
Kyl mullakin satunnaista jullettelua tulee kovissa sarjoissa, vaikka tietysti sitä kannattaa välttää jo senkin takia, ettei siinä sivussa ikäänkuin opettele huonoa tekniikkaa. Ei se mullakaan kipiää oo tosin käyny. ku pysyy kans toi ranka neutraalina vaikka vähän eteen kaatuiskin.

Takakyykyn suhteista en osaa sanoa mitään, kun en takakyykkää nykyään enää ollenkaan. Etukyykystä oon ottanu 185 kg kylmiltään (ylitreenanneena ja ilman mitään piikkauksia) ja tyypillisesti zercher on ollu kymmenen-viistoista kiloa etkyä edellä. 1x170 kg zercherin otin jollain 5x130 kg sarjakunnolla eli aika jyrkkä kurvi tos ainakin omalla kohdalla on, joten pari markkaa vois hyvin tulla jos ekana liikkeenä tekis. Vois joskus testata, jos @jto antaa luvan. :whistle:

Laitoin tästä jo tuonne aloittelijoiden puolelle mutta linkataan vielä tännekin jos saavuttaa lisää yleisöä.
Tuli opeteltua etukyykkyä, omaan silmään näyttäisi kaatuvan pikkasen liikaa etukenoon. Mistä lähetään parantamaan suoritusta?
Saa ja pitää esittää omia näkemyksiään!

Laitoin tästä jo tuonne aloittelijoiden puolelle mutta linkataan vielä tännekin jos saavuttaa lisää yleisöä.
Tuli opeteltua etukyykkyä, omaan silmään näyttäisi kaatuvan pikkasen liikaa etukenoon. Mistä lähetään parantamaan suoritusta?
Saa ja pitää esittää omia näkemyksiään!

Ei näy tuo video ainakaan minulle.,

Back
Ylös Bottom