Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Kokeilin vähä jtn uutta, ku salitreeni jäi niin hitsin lyhkäseks. Pistooleja paussilla vaikeimmassa kohtaa.
Ei välttämät polville terveellisin juttu(ainakaan tälleen painoilla) pidemmän päälle, mut njöö. Tommonen vaaraelementti ainaki motivoi tekeen oikeesti maltilla.
Omapaino-20.5kg tossa kokeilussa käytössä. Näennäisesti ehkä vähän korkeita noi pidot, mut johtunee tosta dorsifleksion määrästä vaan. Hasistaginocalves.

Mäkin tein yhden (1) pistoolikyykyn!

Penkkiohjelma vedetty läpi. Maksimiin tuli 7,5 kiloa josta olen ihan tyytyväinen. :)

Oot kyllä kova jätkä korvien välistä. Lähtee nyt maksimia yksin tekemään ilman varmistajaa tai varmistustukia tietäen että tekee loppuun asti! Kuitenkin hienolla kontrollilla selvisit viimesen yrityksen. Suosittelisin kuitenkin rakentamaan vaikka puusta siirrettävät pukit. Tuota tahtia kun tulokset nousee niin kohta ei naurata enää tiputtaa tankoa itsensä päälle :D

Oon mäkin 120 yksin feilannu (enkä varmasti ole ainoa) eikä ollut ongelmaa kaataa painoja sivuille, mutta tuosta kun tompan tahti paranee niin ei tykkää sisuskalut tuosta paineesta.

Oot kyllä kova jätkä korvien välistä. Lähtee nyt maksimia yksin tekemään ilman varmistajaa tai varmistustukia tietäen että tekee loppuun asti! Kuitenkin hienolla kontrollilla selvisit viimesen yrityksen. Suosittelisin kuitenkin rakentamaan vaikka puusta siirrettävät pukit. Tuota tahtia kun tulokset nousee niin kohta ei naurata enää tiputtaa tankoa itsensä päälle :D
On pitänyt rakentaa jonkinlaiset turvaraudat jo kauan aikaa sitten mutta aina oon joko unohtanut koko asian tai sitten vaan laiskuus iskenyt, vaikka treenaaminen onkin mukavaa. Siinä vaiheessa viimeistään rakennan ne kun 120 kiloa saan nostettua, sitten teen ne vaikka kuinka kehtuuttais. :D

Back
Ylös Bottom