Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Kyllä kun näitä juttuja lukee, niin tulee kyllä väkisin semmonen olo että nyt on aika rajua ylianalysointia ilmassa.

Vaginan vetoja kun kattoo, näkee jokainen että tekniikka on huono ja heikkoja kohtia löytyy. Eli lääkkeenä on vaan se että rautaa pois, tekniikat kuntoon ja samalla vahvistetaan heikkoja kohtia. Ei oo todellakaan mitään "tuntematonta elementtiä" tässä tapauksessa.

E: Tulee mieleen pakkiksen @apulus mies alotti jto:n opeilla reenaamaan niin mitä kävi vetopainoille? Ne tippui. Miksi? Että saa tekniikan kuntoon. Usko ihmettä! Ja samalla siellä kuulema hiotaan niintä heikkouksia. Usko ihmettä! Kuulostaa aika monimutkaiselle! Jäiköhän jtoltakin huomaamatta nyt joku tuntematon elementti tässä kyseisessä tapauksessa. Enpä usko. Ihan selvää pässinlihaa nää hommat kuitenkin on.

Eka mave tälle vuodelle. Ei vaan jaksanut vääntää tänään dieetti-ohjelmaa, vaan ajattelin vaan ykskaks kokeilla miten voimatasot on säilyneet mavessa. Yllätyin. Eihän niille ollut käynyt kuinkaan. Oikeastaan jopa parantuneet. Mulla on mavessa semmonen juttu, että joko se nousee ylös asti, tai sitten ei edes irtoa lattiasta. Ekaa kertaa elämässäni. stoppasi tuohon kuolonkohtaan! Olin sitten siinä ihmeissäni, että milläs tämä tästä ylös. No ei sitten millään.
Ja mä tiedän että mun alaselkä on vähän pyöreänä, siihen ei nyt tarvi takertua!
Mites kannattaisi tehdä tuossa kuolonkohdassa jatkossa? A - Vartalonytkäytys. B - Hyväksyä se, että tuo on mun limitti. C - Kanada?

View: https://www.instagram.com/p/Bf3msO5HAmb/?taken-by=_lastunen_

Ja kaupan päälle penkkailua. Penkki kuuluu dieetti-ohjelmaan. Siinäkin voimatasot ennallaan. Ihan tyttöjenpainojahan nuo ovat, mutta mutta postaillaan nyt silti.

View: https://www.instagram.com/p/Bf0wTN1HXsC/?taken-by=_lastunen_

Eka mave tälle vuodelle. Ei vaan jaksanut vääntää tänään dieetti-ohjelmaa, vaan ajattelin vaan ykskaks kokeilla miten voimatasot on säilyneet mavessa. Yllätyin. Eihän niille ollut käynyt kuinkaan. Oikeastaan jopa parantuneet. Mulla on mavessa semmonen juttu, että joko se nousee ylös asti, tai sitten ei edes irtoa lattiasta. Ekaa kertaa elämässäni. stoppasi tuohon kuolonkohtaan! Olin sitten siinä ihmeissäni, että milläs tämä tästä ylös. No ei sitten millään.
Ja mä tiedän että mun alaselkä on vähän pyöreänä, siihen ei nyt tarvi takertua!
Mites kannattaisi tehdä tuossa kuolonkohdassa jatkossa? A - Vartalonytkäytys. B - Hyväksyä se, että tuo on mun limitti. C - Kanada?

View: https://www.instagram.com/p/Bf3msO5HAmb/?taken-by=_lastunen_

Ja kaupan päälle penkkailua. Penkki kuuluu dieetti-ohjelmaan. Siinäkin voimatasot ennallaan. Ihan tyttöjenpainojahan nuo ovat, mutta mutta postaillaan nyt silti.

View: https://www.instagram.com/p/Bf0wTN1HXsC/?taken-by=_lastunen_

Muuten en kommentoi nostoa, mutta älä nyt kesken noston sivulle katso. Kannattaa katse pitää koko noston ajan edessä.

Piti oikein kattoa mitä tarkoitat. Kyllä mä noston ajan kattelen eteen / jonnekin tyhjyyteen, mutta laskussa näköjään katse kääntyy. Siinä on todnäk semmonen syy, että katon koska painot kolahtaa maahan, ettei turhaan kolistele ja paukuttele niitä :)

Vähän erilaista treenividii (oon se blondi!):

Tosi outoo sparrata itteäni lyhyemmän kanssa, joka painaa saman verran. Tottunu siihen, et kaikki 60 kiloset on vähintäänkin pari senttii pidempii, kun ei mulla tätä mittaa oo kun se 164 senttii. Täs sparris oli kyl urheiluhenki parhaimmillaan, oteltiin nimittäin toisiamme vastaan salikisois just viikkoo aikasemmin. :D

Tässä uusin video Projekti Puumalle Toyboy-sarjassa. Toyboy feat. Puuma:LOL:
Pituutta tuli reilusti, mutta sisältö on, ainakin omasta mielestäni, parasta tähän mennessä.

-Dieetti ei suju suunnitelmien mukaan.
-Harkinnassa (netti)valmentajan palveluiden ostaminen. Markku "sensei" Tikka tai Juho Murtonen.
-Alatalja, askelkyykky, hauiskäännöt, voimapyörä.
-Kuvia nykykunnosta.
-Jonkin näköistä spontaania huumoria.
-Kuuma puuma vilahtaa pariin otteeseen ruudussa.
-Olkapäät turpoavat, jalat eivät.
-Ym.

View: https://youtu.be/WHDEDuH-RN8

Iha on siistin näköistä vetoa mun mielestä. Olis tarkoitus vetää 200kg tänä vuonna, uskaltaako täl tekniikal lähtee nostamaan painoja ylöspäin?

Uskaltaa.

Semmonen vinkki että jos sarjapainoja meinaat kasvatella nii kannattaa opetella nostamaan joka toisto kuoletuksella.

Uskaltaa.

Semmonen vinkki että jos sarjapainoja meinaat kasvatella nii kannattaa opetella nostamaan joka toisto kuoletuksella.
Mikä hyöty siitä on tuohon tyyliin nähden? Grippi voi kyllä pitää paremmin, mutta kun tavoitteeni ei ole voimailussa, vaan oikeastaan vastusharjoittelu olisi se oikea sana mun jumpalle :)

Mikä hyöty siitä on tuohon tyyliin nähden? Grippi voi kyllä pitää paremmin, mutta kun tavoitteeni ei ole voimailussa, vaan oikeastaan vastusharjoittelu olisi se oikea sana mun jumpalle :)
No jos pomputtelemalla teet nii sulla ei pääse ne irrotuksessa tarvittavat lihakset vahvistumaan. Eihän se pakollista ole, mutta varmasti ainakin nopeuttaisi matkaa kohti 200 kiloa.

Itse aikoinaan pomputtelemalla vedin 19x135kg mutta ku laitettiin vain 40kg lisää tankoon nii ei tullut enää yhtään, eli kokemuksesta puhun. Kuolettamalla nykyään teen ja sillä 200 kilolla tulee nykyään 15 toistoa any day eli kannatti opetella se tapa.

No jos pomputtelemalla teet nii sulla ei pääse ne irrotuksessa tarvittavat lihakset vahvistumaan. Eihän se pakollista ole, mutta varmasti ainakin nopeuttaisi matkaa kohti 200 kiloa.

Itse aikoinaan pomputtelemalla vedin 19x135kg mutta ku laitettiin vain 40kg lisää tankoon nii ei tullut enää yhtään, eli kokemuksesta puhun. Kuolettamalla nykyään teen ja sillä 200 kilolla tulee nykyään 15 toistoa any day eli kannatti opetella se tapa.
Pitää laittaa video missä vedän 150kg x 6 kuoletuksilla. Mun mielestä mave on raskaampi liike, jos rasitus on kohdelihaksilla koko sarjan ajan.. Eikä se oo oikeastaan mielipidekysymys :whistle:

Pitää laittaa video missä vedän 150kg x 6 kuoletuksilla. Mun mielestä mave on raskaampi liike, jos rasitus on kohdelihaksilla koko sarjan ajan.. Eikä se oo oikeastaan mielipidekysymys :whistle:
Maastaveto on kuolettamalla raskaampi ku ilman, sen ymmärtää tyhmäkin.

Pomputtelemalla ku tekee nii siinä suunnan vaihdossa se rasitus on vähä muuallaki ku lihaksilla ja lisäksi tekniikka hajoaa helpommin. Jos haluat että rasitus on koko ajan lihaksilla nii pysäytä tanko ilmaan sentin päähän lattiasta ja vedä siitä.

Mitä hyötyä sinä luulet tuolla pomputtelutyylillä olevan verrattuna maastavetoon kuoletuksilla?

Maastaveto on kuolettamalla raskaampi ku ilman, sen ymmärtää tyhmäkin.

Pomputtelemalla ku tekee nii siinä suunnan vaihdossa se rasitus on vähä muuallaki ku lihaksilla ja lisäksi tekniikka hajoaa helpommin. Jos haluat että rasitus on koko ajan lihaksilla nii pysäytä tanko ilmaan sentin päähän lattiasta ja vedä siitä.

Mitä hyötyä sinä luulet tuolla pomputtelutyylillä olevan verrattuna maastavetoon kuoletuksilla?
No voihan nyt. Mehän emme ymmärrä toisiamme nyt yhtään. Levyt hipaisevat lattiaa noissa mun toistoissa, en suinkaan niitä pomputtele. Idea on jarruttaa alaspäin mennessä kovasti, niinkuin nyt bodipilding liikkeissä konsanaan. Ehkä tää mun erityishieno tekniikka ei sittenkään taltioitunut täysin nauhalle...

No voihan nyt. Mehän emme ymmärrä toisiamme nyt yhtään. Levyt hipaisevat lattiaa noissa mun toistoissa, en suinkaan niitä pomputtele. Idea on jarruttaa alaspäin mennessä kovasti, niinkuin nyt bodipilding liikkeissä konsanaan. Ehkä tää mun erityishieno tekniikka ei sittenkään taltioitunut täysin nauhalle...
Jos idea onkin bodybuilding niin miksi et tee vaikka suorin jaloin vetoa tai räkkivetoa? Mikä on se kohdelihas mille yrität maastavedon saada menemään?

Sinä kysyit kommenttia, minä sitä annoin. Mainitsit tavoitteeksesi 200kg vedon tänä vuonna, minä annoin neuvon joka itseäni auttoi samassa tavoitteessa silloin treeniurani alkutaipaleilla jolloin saman tavoitteen kanssa painin. Taisinpa tästä samasta ketjusta tuon neuvon saada joskus 2010.

Jos idea onkin bodybuilding niin miksi et tee vaikka suorin jaloin vetoa tai räkkivetoa? Mikä on se kohdelihas mille yrität maastavedon saada menemään?

Sinä kysyit kommenttia, minä sitä annoin. Mainitsit tavoitteeksesi 200kg vedon tänä vuonna, minä annoin neuvon joka itseäni auttoi samassa tavoitteessa silloin treeniurani alkutaipaleilla jolloin saman tavoitteen kanssa painin. Taisinpa tästä samasta ketjusta tuon neuvon saada joskus 2010.
Pistän videon ku nousee 200kg, kiitos! :)

Back
Ylös Bottom