Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Mutta Thomppa ei penkkaile 15 pakkasessa niin ei voi verrata ;)
Ei ehkä :) mutta siltikin, Välillä tuntuu siltä muitten videoita katsellessa että miksi minä edes jatkan tätä lajia :D No saanpahan vähän liikuntaa. Seuraavan kerran taidan laittaa videota kun saan oikeasti jonkun uuden ennätyksen. Siihen asti tsemppiä jokaisen reeneihin :)
Älä poika hyvä hajota itteäs. 20kg pois. Aivan kauhean näköstä vaikka ykkösiä tekisit.
Mitä tarkoitat, Vauhtipunnerruksia vai maastavetoa? Vauhtipunnerrukset näyttää pahalta jopa itse katsottuna mutta maastavetojen luulis olevan siedettävän näköisiä. Maveakaan en jaksa kuvata ennen kuin seuraavan kerran saan PR sarjan.

Kyllä nuo vauhtipunnerrukset tosiaan näyttää siltä että ihmettelen miten mies on noin vanhaksi elänyt :D Vedot kuitenkin ihan ok.

Kyllä nuo vauhtipunnerrukset tosiaan näyttää siltä että ihmettelen miten mies on noin vanhaksi elänyt :D Vedot kuitenkin ihan ok.
Joo vauhtipunnerrukset tarvitsevat nyt järkevän ohjelmoinnin järkevillä prosenteilla ja tekniikalla :D

Joo vauhtipunnerrukset tarvitsevat nyt järkevän ohjelmoinnin järkevillä prosenteilla ja tekniikalla :D

Tanko solisluille, samaan paikkaan missä sen pitäis olla etukyykyssä. Vauhtivaiheessa keskity pitämään paino pois käsiltä ja työnnä vasta kun irtoaa. Dippi sais olla hieman lyhyempi ja terävämpi, lantio saa liikkua vain pystysuunnassa, t.s. polvia eteen ja selkä suorana. Polvien ojennuksen aikana paino kantapäillä ja lopussa pikku nousu päkiöille.

Ei ehkä :) mutta siltikin, Välillä tuntuu siltä muitten videoita katsellessa että miksi minä edes jatkan tätä lajia :D No saanpahan vähän liikuntaa. Seuraavan kerran taidan laittaa videota kun saan oikeasti jonkun uuden ennätyksen. Siihen asti tsemppiä jokaisen reeneihin :)

Mitä tarkoitat, Vauhtipunnerruksia vai maastavetoa? Vauhtipunnerrukset näyttää pahalta jopa itse katsottuna mutta maastavetojen luulis olevan siedettävän näköisiä. Maveakaan en jaksa kuvata ennen kuin seuraavan kerran saan PR sarjan.

160kg:n maven osalta ymmärrän, että voit nähdä ne ihan ok-nostoina. Kolmas veto oli niistä paras. Muut lähti alusta lähtien vahvalla selällä. Opettele käyttämään reisiä paremmin lähdössä. 190kg:n nostoissa kaikki vaan kertaantui enkä näe tuolla tekniikalla järkeä jatkaa. Lähtöasentoa pitäis saada pystymmäksi.

Pystypunnerrus taas oli kaikin puolin kauheaa katseltavaa, mutta siinä hajotat vain olkapäät, kun mavessa hajotat jossain vaiheessa vähintään selän.

Vahva selkä sulla on, mutta jossain se raja tulee vastaan.

View: https://www.instagram.com/p/BfA9X5inkU7/?taken-by=pullupmastery

Olen nyt kokeillut eri metodeja parantaa näitä yhen käden leukoja, mutta kaikki metodit vaan huononsivat tuloksia. Näillä mä alkuperäisesti vuosi/pari sitten voimat rakensin ja näyttää siltä, että tää on ainakin mulle paras tapa treenata.
Muilla metodeilla voimat ja toistot putosivat kovaa vauhtia ja viikko sitten meni tällä tyylillä treenisarjassa vaan max 5 toistoa ekassa sarjassa. Nyt lihasmuistin ja ansiosta menee taas just 10.

Back
Ylös Bottom