Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Tästä on ehkä aiemminkin ollut puhetta, vaikka en muistakaan, mutta ootko koittanu vetää kyykkyjä vähemmän pommeina? Tokassa sarjassa eka toisto oli kaikkein hitain ja pysähtyikin hetkeksi heti montusta tullessa, mikä todennäkösesti johtuu tekniikan hajoamisesta. Liike pysyis paremmin kontrollissa rauhallisemmalla laskulla (eikä silti tarvitse korostuneen hitaasti laskea, pari napsua nopeutta pois). Mavessa jonkin verran selkä pyöristyy, jonka lisäksi se nousee hieman persaus edellä, mikä ei sinänsä haittaa, mutta lähtöasento voisi olla jo valmiiksi sellannen, että asento ei hakisi noston alussa. Lisäksi varsinkin vikassa toistossa alkaa mennä reisillä kannatteluksi. Tempaus on täydellinen sellaisenaan.

Tompan tempausvideo taas muistutti mua siitä miks mä tilaan hänen videonsa. :D

Mutta toi Alan Thrall ei taida enää opettaa tuolla tavoin maastavetoa. Löytynee tuoreempaakin videota.

Sexonthephone, Kiitos =)
Risee, Olen asunut suurimman osan elämästäni metsän äärellä joten mehtäläinen on osuva termi. =D
Zerro, Vaihdoin tuossa jonkin aikaa sitten High bariin low barista. Jotenkin se tuntuu luontevammalta ja
haluan kyykätä jokaisen kyykyn nykyään pohjista. Voisin kokeilla hallitumpaa alastuloa yrittäen silti saada
stretch reflexistä apua nostoon. Maastavedon tekniikkaa olen yrittänyt parannella nyt kerta kerralta,
Joka kerta vähän paremmin =)
Mies 847, Joo lähtöasentoa tulee vielä fiksata.
Vaginaattori, Olen seurannut Clarence0 kanavaa niin sen takia saattoi heittää sen aiheeseen liittyviin kanaviin =D
Kiitoksia kaikille hyvistä vinkeistä. =) tässäpä joitakin tempauksia

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pitkästä aikaa tännekki jotain..voimailusta siirrytty bodaus/kehonrakennushommiin ja tässä Muutamia lyhkäsiä klippejä viimesimmistä reeneistä..Keväällä oli kunno siistimis dietti ja nyt mennään offia..
selkää

Rintaa

Olkapäitä

Millos Hemu nähdään lavalla? :D

Kokeilin mielenkiinnosta elämäni ekaa kertaa HIIT-treeniä. Mulla on tosi paska kestävyyskunto, kun ei tule harrastettua mitään kävelyä, lenkkeilyä tai vastaavaa. Pelotti, että mitäs pumppu tykkää, mutta kyllä se ainakin toistaiseksi vielä verta kierrättää. Vaikka jumppa kestää vain neljä minuuttia, saa sillä kyllä kaikki paukut käytettyä. Aivan kaikki.

View: https://youtu.be/_Q4_CFqWcCc

Aika touhua Raid :D..meinaatko uudestaan tehä?:)
Oli kyllä joo. Se tuska, polte ja epätoivo oli jotain ihan järjetöntä, etenkin kun en ole tottunut tällaiseen. Jos ei olis ollut kamera laulamassa ja vaimo piiskaamassa, olisi leikki jäänyt kesken. Mut nyt on ilta mennyt ihan leppoisasti ja semmonen rennonletkeä fiilis. Vaimo rykäs kans saman setin ja äänet oli kuin hääyöstä... Ja aion tehdä uudestaan. Ei yhtään haittaisi, vaikka peruskunto olisi pikkusen parempi ja jospa tuo antaisi jonkinlaisen potkun läskin sulamiseen.

^Kyllä näissä vaan huomaa, että kaikki ei oo syntyny alfoiksi. Kundilla repeää huhtikuussa takareisi ja kesäkuussa sarjaa kahella huntilla. Ite ei tahdo saada noita sarjapainoja edes terveenä. Kova!

^Kyllä näissä vaan huomaa, että kaikki ei oo syntyny alfoiksi. Kundilla repeää huhtikuussa takareisi ja kesäkuussa sarjaa kahella huntilla. Ite ei tahdo saada noita sarjapainoja edes terveenä. Kova!
Jos alfan määritelmä on 200kg veto nii siihen pääsee kuka tahansa treenaamalla :) Mullaki treenitaustaa syksystä 2008 ja vasta 5v treenin jälkeen 2013 vakiintu tuo semmoseksi painoksi että nousee millon tahansa.

Penkki on kehittynyt, mutta se varsinkin nykyään jotenkin epävakaan tuntusta ainakin välillä. Joku on pielessä, mutta mikä?
Kyykky on kehittynyt selkeästi. Raudat ja tekniikka molemmat. Siitä kiittäminen on Orankia ja tubettajaa nimeltä Alan Thrall. Perskele kun ei ole turvarautoja eikä taitoa dumpata rautaa selästä turvallisesti, niin jäi tokassa videossa kahteen toistoon.

Heikko ja risa olen edelleen, mutta vähemmän kuin ennen. Kehitys kehittyy :)

View: https://www.youtube.com/watch?v=9lLwEe_i4qs

View: https://www.youtube.com/watch?v=kyecgpaDNIw

Ainakin vasen jalka on reilusti taaempana mitä oikea, sitä myöten varmaan koko ukko vähän kierteellä? Ekan videon kohdasta 2.40 huomaa selvästi

Back
Ylös Bottom