Hävyttömän helpon näköistä vetelyä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo mulla oli selkä huonossa kunnossa koko viime vuoden ja puolessa välissä rupesin laihduttelemaan, mitäs sitä massaa pitää yllä jos ei voi nostaa. Nyt oon taas pystynyt treenaamaan pari kolme kuukautta ja paluukisa on puolentoista kuukauden päässä.Herranjestas! Viimeksi kävin täällä foorumilla nyt viime päiviä lukuunottamatta varmaan 1,5v sitten. Ton videon jälkeen piti kaks kertaa tarkistaa, että onko nyt varmasti sama Hautala kyseessä. Jumalauta että oot kuorinu ihraa pois! Mind = blown
Kevyttä on, mutta kyllähän se vahvoille yleensä onkin. Itse asiaan: mitä oot tykänny tosta Wahlandersin vyöstä? Oon ite miettiny vyön uusimista ja vaikuttais paperilla aika hyvältä. En oo vaan päässyt paikan päälle mihinkään koittamaan.

Todella kevyen näköistä, onnittelut enkasta! Pakko vielä kehua lisäksi teikäläisen kyykkyjä - todella nätillä tekniikalla nousee!
Oletko tykännyt STrong -polvilämppäreistä? Itse hommasin myös STrong -lämppärit ja omasta mielestä ovat parhaat lämppärit mitä olen käyttänyt, todella jämäkkään tuntuiset.
Ei kummoista sinänsä, mutta oli reilusti isoin rauta mitä kokeillut penkissä ylikuntotilan ja koko helmikuun kestäneen sairasteluputken jälkeen. Ja joo jalat näköjään vammasesti vapisee vaikka tietääkseni terve olenkin. Ei ole vielä tottunut jalat penkillä tekemään kun yleensä aina punnertanut jalat maassa. Asento oli toispuoleinen niin tanko kulki epäbalanssissa.Oli tarkoitus tehdä sarjaa 160 kilolla kyykyssä mutta ei lähtenyt joten tein 3 ykköstä. Ensimmäisessä jäi hieman vajaaksi vaikka parhaiten siihen valmistauduinkin.
Oli tarkoitus tehdä sarjaa 160 kilolla kyykyssä mutta ei lähtenyt joten tein 3 ykköstä. Ensimmäisessä jäi hieman vajaaksi vaikka parhaiten siihen valmistauduinkin.
Otin yhden lämmittelysarjan filmille tänään mutta sattui vielä niin että sähkökatko yllätti kesken kaiken ja valot sammuivat. En sitten viitsinyt laittaa sitä videon mukaan koska pimeässä ei ole paljon katselemista. :D Voin ottaa joistakin treeneistä lämmittelysarjoja videolle.Voisitko ottaa myös lämmittelysarjoja videolle, kiinnostaisi nähdä millä vauhdilla liikkuu noihin työrautoihin verrattuna? Ihan kevyitä ja sitten raskaampia sarjoja, vaikka ~80% sarjapainoista olisi mielenkiintoista nähdä jos viitsit videoida.
Uskon että päivittäisen kalorimäärän pudotuksella on osaa tähän. Ehkä myös huono päiväkin :Dedellisen videosi perusteella olisit voinut nyt ottaa ainakin kahden toiston sarjoja :D
Kertokaas näättekö paljon tekniikkavirheitä tässä? Ei oo tullut liikettä tehtyä koskaan ja nyt meinasin ottaa sen reeniin mukaan.
Painot eivät lopu vielä vähään aikaan mutta tila tangossa loppui sitäkin ennemmin :DLoppuko Tompalta painot ku on muovipussit tangossa? :D
No lanneranka täysin pyöreänä niinkuin varmaan itsekin näet?