Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Jarkko on hieno mies! Harvoja kehonrakentajia, joka ei "vituta" itseäni. Kyllä nää boditreenivideot vaan tuppaa jäämään voimailijoiden videoiden varjoon. Ja harrastelija voimaharjoittelijana, triathlonharrastajana ja maratonjuoksijana kehonrakentajien "treeni" näyttää usein naurettavalta, kun hierotaan yhtä lihaa oikein huolella. Tietysti se vika on itsessäni ja ahdasmielisyydessäni, mutta kyllä itteä puntilla naurattaa kun joku vetää esim. yhdenkäden smith hauiskääntöä. Niin ja kohta joku bodari haukkuu kukkakeppimaratoonariksi, mutta olen 183/93, rasvoista ei tietoja, mutta päkki paistaa. Siis en kuitenkaan halveksi bodareita tai muuta, mutta en voi sille mitään, että he joskus naurattavat kun on tottunut urheilullisempaan treeniin.

Toi bodareiden tyypillisesti tekemä, voimatreeniin nähden korkeampi volyyminen harjoittelu erikoisteeknikkoineen, on muuten yllättävän rankkaa. Näyttää kyllä naurettavalta verratuuna voimatreenissä yleensä käyettäviin isompiin painoihin, mutta helppoa se ei ole. Eri asia sitten, onko se natulle tuloksekas tapa treenata.

173.5 Penkki

[video]https://instagram.com/p/1QzBkazDIC/[/video]

Näppärähköä nopeuspenkkiä

[video]https://instagram.com/p/1LaapFzDBm/?taken-by=tthebraa[/video]

Kävin tänään kevyenä päivänä kyykyn sijasta harjoittelemassa hieman mavetusta ja punnertelua:

Sessiosta teki myös mielenkiintoisen se että painonnosto kengät olivat jääneet pois tällä kertaa. Kyllä ne vaan minulle sopivat kumpaakin näistä liikkeistä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pätkää viikonlopulta ja tältä päivää.

Ja se veto-enkkahan oli vuoden vaihteessa vielä 225kg. On siis tullut ylöspäin jonnii verran:) Olen tyytyväinen.
Op 87kg

Toi pallonheittokin on varmaan hyvää reeniä, mutta näyttää jotenkin koomiselta samassa kuvassa ton farmarikävelyn kanssa (ei siinä, ton rinnalla ihan kaikki mun reenit näyttäis koomiselta)

Toi pallonheittokin on varmaan hyvää reeniä, mutta näyttää jotenkin koomiselta samassa kuvassa ton farmarikävelyn kanssa (ei siinä, ton rinnalla ihan kaikki mun reenit näyttäis koomiselta)
Mielestäni urheilulaji ei ole arvoltaan toista huonompi, oli kyseessä mikä laji tai sen harjoite tahansa. Pääasia, että harrastaja itse tykkää. Itse asiassa ei tuolla hetkellä käynyt tuo koomisuus edes mielessä.
Vastaisesti joku voi pitää koomisena sitä että kannetaan 15m punnuksia, käännytään ja tullaan takaisin ja suoritus on siinä;)

Mielestäni urheilulaji ei ole arvoltaan toista huonompi, oli kyseessä mikä laji tai sen harjoite tahansa. Pääasia, että harrastaja itse tykkää. Itse asiassa ei tuolla hetkellä käynyt tuo koomisuus edes mielessä.
Vastaisesti joku voi pitää koomisena sitä että kannetaan 15m punnuksia, käännytään ja tullaan takaisin ja suoritus on siinä;)

Hyvin sanottu. Juuri näin se menee.
Ja itsekin siis harrastan enemmän kestävyyslajeja ja voimailu tukee niitä (ja normaalia tervettä elämää).
Eli kyllä koomisuus siis johtuu vaan kontrastista näiden treenien välillä.

Enemmän reeniä tällä kertaa! 7 päivää ennen kultsaa, viimeinen kova reeni tälle dieetille. Tuli tumppuja hakattua.

Pätkää viikonlopulta ja tältä päivää.
Ja se veto-enkkahan oli vuoden vaihteessa vielä 225kg. On siis tullut ylöspäin jonnii verran:) Olen tyytyväinen.
Op 87kg

No tuota katoppas nyt ihan rehellisesti itte tuota kuvaa ja kerro näyttääkö mielestäs hyvältä?

4ufonr.jpg

No tuota katoppas nyt ihan rehellisesti itte tuota kuvaa ja kerro näyttääkö mielestäs hyvältä?
Jaa, koetaako nää minua kouluttaa?
Joo tokalla toistolla hieman turhan pienet hapet ja tanko liikahtaa toiselta puolen ennen vetoa eteenpäin, jolloin hieman epätasapainen veto. Mutta niin... so. Jonnin verran vanhaa tukkijätkämeininkiä oli mukana, mutta alaselässä mulla on ojentajissa rojua muutenkin hieman enemmän kuin yläselässä.
Koetan ymmärtää sinun ja silmiesi tuskan, mutta silti kiitos huomautuksesta kun viitit ihan viestin siitä kirjottaa:)
E:
Hyvännäköseksi vedoksi en ole sitä väittänytkään missään vaiheessa;)

Back
Ylös Bottom