Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Moi! On näköjään tuplatreeneiltä unohtunut upata toinen episoodi tänne. Eli matkalla Kultsalle tässä mennään ja tänään olikin viimeinen tuplatreenipäivä. Enää pari suoraa reeniä, paikkoja auki ja pari pumppireeniä.

Eipä mulla muuta. Kiitos taas Nikelle loistavasta jäljestä! Hyvää keväänjatkoa kaikille!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Laitetaas nyt tänne taas kun peeärriä kerta tuli.

Sitten voiskin mennä saunaan ja sen jälkeen katsoa jeissin ja jorbenin uudet videot :thumbs:

Jarkko on hieno mies! Harvoja kehonrakentajia, joka ei "vituta" itseäni. Kyllä nää boditreenivideot vaan tuppaa jäämään voimailijoiden videoiden varjoon. Ja harrastelija voimaharjoittelijana, triathlonharrastajana ja maratonjuoksijana kehonrakentajien "treeni" näyttää usein naurettavalta, kun hierotaan yhtä lihaa oikein huolella. Tietysti se vika on itsessäni ja ahdasmielisyydessäni, mutta kyllä itteä puntilla naurattaa kun joku vetää esim. yhdenkäden smith hauiskääntöä. Niin ja kohta joku bodari haukkuu kukkakeppimaratoonariksi, mutta olen 183/93, rasvoista ei tietoja, mutta päkki paistaa. Siis en kuitenkaan halveksi bodareita tai muuta, mutta en voi sille mitään, että he joskus naurattavat kun on tottunut urheilullisempaan treeniin.

Jarkko on hieno mies! Harvoja kehonrakentajia, joka ei "vituta" itseäni. Kyllä nää boditreenivideot vaan tuppaa jäämään voimailijoiden videoiden varjoon. Ja harrastelija voimaharjoittelijana, triathlonharrastajana ja maratonjuoksijana kehonrakentajien "treeni" näyttää usein naurettavalta, kun hierotaan yhtä lihaa oikein huolella. Tietysti se vika on itsessäni ja ahdasmielisyydessäni, mutta kyllä itteä puntilla naurattaa kun joku vetää esim. yhdenkäden smith hauiskääntöä. Niin ja kohta joku bodari haukkuu kukkakeppimaratoonariksi, mutta olen 183/93, rasvoista ei tietoja, mutta päkki paistaa. Siis en kuitenkaan halveksi bodareita tai muuta, mutta en voi sille mitään, että he joskus naurattavat kun on tottunut urheilullisempaan treeniin.

Mitä vittua minä luen :D

Nonii kolmisen viikkoa kittuuteltu kipsi jalassa akillesjänteen leikkauksen tiimoilta. Yläkroppa saanu runtua 1-3 kertaa päivässä voimapainotteisesti. Voimatreeniä lähinnä että jalka ei hikoile ja haava mätäne kipsin alla.

Ylläriylläri jalkojen laiminlyönnillä aivan jäätävä vaikutus kehonpainolla touhutessa. Videolla mun ensimmäiset jonkinlaiset haara-nojavaa'at ja yhenkäden leuat. Ei millään tavalla puhtaita ja hieman vajaita mutta alku se on tämäkin. Paino tippunu kolmessa viikossa about 3 kg. Eli jaloista lähteny todennäkösesti 4 kg ja yläkroppaan pakkautunu 1 kg :D

penkissä näyttäs oikea käsi jätättävän ja kiertävän,pieni asennon korjaus saattas parantaa asian,muuten tekemisen meininkiä ja asenne kohdillaan ,kun tuollaisissa olosuhteissa treenaa

pitkästä aikaa tuli kuvattua penkkireeni..

Nostot on niin nopeita että piti kelata taaksepäin katsomaan että onko kuva nopeutettu :)
Hiukan hutera asento, tanko keikkuu puolelta toiselle, siihen nähden että muuten näyttää tosi vahvalta ja osaavalta homma, johtuuko jostain sääntöjen vaatimasta asennosta mitä treeneissä ei yleensä käytetä vai mistä.

Joo nuo kiertämiseen ja asennon epävakauteen on selvä syy en pysty vetää kroppaa tiukkaan täysin tällä hetkellä oikean kylkilihkasen revähtymän takia. tällä hetkellä kiertää myös kyykyt.. mutta paranemaanpäin onneksi on ku kesti jo vyö ottaa penkkiin ja kaartaki hakee.. alkuviikosta ei kestäny ees kaarta ottaa ku joha tuntu ku puuukko ois lyöty kylestä sisää..

Hienoa tekemistä Tompalta! Videoissa on lisäksi aina oma ainutlaatuinen tunnelmansa :thumbs:

Sama. Mun mielestä tomppa vois kuvata jokaisen treenin, sen verran kovaa meininkiä havaittavissa noissa videoissa. Lisäksi mielenkiintoa lisää jos tomppa jättää kertometta etukäteen monta toistoa ottaa :D:D

Back
Ylös Bottom