Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Jos tämä taisteluksi menee, niin taitaa tämä kynäniska jäädä toiseksi. :D Onneksi tuo Porvoon virkaveli on sen verran mukava kaveri ettei tässä taistella välttämättä tarvitse. :)

Ekaa kertaa kun salkuissa enemmän kuin 100kg rojua.
Tästä syystä en siis lähtenyt suoraan noston jälkeen askeltamaan ;) Sisäänajot menossa

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kokeilin windows moviemakeria vissiinki ekaa kertaa. Vika klippi meni kallelleen enkä tiedä miks. Musiikiksi heitin nopeesti bodomia. Ei mulla muuta.

Sulla taitaa vieläkin olla ne kädet ja tanko tossa edessä väärin. Jos et käsies perään pelkää, niin kannattaa korjata toi homma ihan sen takia, ettet sää loputtomiin jaksa sitä tankoa käsillä kannatella, kun kyykkypainot nousee tarpeeksi isoiksi.

Sulla taitaa vieläkin olla ne kädet ja tanko tossa edessä väärin. Jos et käsies perään pelkää, niin kannattaa korjata toi homma ihan sen takia, ettet sää loputtomiin jaksa sitä tankoa käsillä kannatella, kun kyykkypainot nousee tarpeeksi isoiksi.
Se ei ollut käsien varassa, laitoin sen lähelle kaulaa olkapäitten varaan. :D

Tänään oli ihan mukava nostella :)

Oli tosi hyvännäköisiä etykyykkyjä! Olen vähän kateellinen, itse en saa tankoa pysymään paikallaan painonnosto-otteella. Ranteet menee poikki. Pystäri näytti vähän hankalalta, tuleeko tossa katto vastaan, ennenkuin kädet saa suoriksi?

Se ei ollut käsien varassa, laitoin sen lähelle kaulaa olkapäitten varaan. :D
Yritin katsoa monta kertaa tosta videosta, mutta en saa kyllä sitä tankoa millään sun olkapäille. Sää nostat sen käsillä siitä räkistä, ja siihen se tanko jää, kun alat kyykkäämään. Huono kuvakulma kyllä asian katsomiseen.

Mutta jos tangon paikka on sentään tiedostettu, niin hyvä alku jo sekin.

Oli tosi hyvännäköisiä etykyykkyjä! Olen vähän kateellinen, itse en saa tankoa pysymään paikallaan painonnosto-otteella. Ranteet menee poikki. Pystäri näytti vähän hankalalta, tuleeko tossa katto vastaan, ennenkuin kädet saa suoriksi?

Kiitos :) joo, katto on matala hieman niin ihan viimeinen osa nostosta tökkää siihen

kannattaa tomppa myös vähän miettiä tuota lannerangan asentoa pystypunnerrusta tehdessä, pettää aikas pahasti keskikroppa. jätä vyö pois, pudota painoja ja keskity siihen, ettet ala nojaamaan taaksepäin :)

Hauska tuo etukyykys, ku ottaa painot nii nopeesti ja heti paikallee kyykkimää. Mulla sama et hirveel vauhdil tanko rinnuksille. Liekkö nii :urjo:-liike että keho sanoo, et pidä kiirettä.

paitsi edestä kuvatun jos katsoit, niin polvet ei saisi tehdä tuota sivuttaissuunnassa tapahtuvaa "pihtausta". muuten näyttivät hyviltä kyykyiltä!

Oli kyllä mun mielestä tosi vähän polvien hakemista sivusuunnassa siihen nähden mitä voi usein olla. Jos levittää polvia alas mennessä niin onhan ne jossain vaiheessa tuotava takasin lantion leveydelle. On siis hyvä jos se tapahtuu noin yhdellä "loivalla" liikkeellä eikä siten että yhtäkkiä menee polvet sisään tai mitä monilla on että koko ajan hakee polvet sivusuunnassa edes takas.

Back
Ylös Bottom