Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Saat toki viimeisen sanan tässä oranki asiassa. Ei kiinnosta siitä vääntää.
Mutta toi foorumi asia on sellainen että 11v oon pakkista seuraillut ja eipä parempaa foorumia löydy valitettavasti, täällä on helvetin hyvää sisältöä kehopuolle, harmi ettei voimapuoli tuota sisältöä samalla tavalla. Lisäks sorrutaan usein kaksinaismoralismiin esim.liitto ja varusteasioissa.

Mitä tulee tähän threadiin niin minusta on ollut ilo seurata,ku nuoret jätkät alkanu kyykkäämää oikeesti syvään ja taso noussut huimasti viimeaikoina. Ei tulis mieleenkään alkaa joka videon jälkeen huutelee jotain muuten hyvä, mut ei menis läpi ipf:ssä kommentteja. Mitä väliä? Tuskin täällä ipf kisoihin kuitenkaan on menossa edes joka viideskymmenes,ei edes oranki.

Saat toki viimeisen sanan tässä oranki asiassa. Ei kiinnosta siitä vääntää.
Mutta toi foorumi asia on sellainen että 11v oon pakkista seuraillut ja eipä parempaa foorumia löydy valitettavasti, täällä on helvetin hyvää sisältöä kehopuolle, harmi ettei voimapuoli tuota sisältöä samalla tavalla. Lisäks sorrutaan usein kaksinaismoralismiin esim.liitto ja varusteasioissa.

Mitä tulee tähän threadiin niin minusta on ollut ilo seurata,ku nuoret jätkät alkanu kyykkäämää oikeesti syvään ja taso noussut huimasti viimeaikoina. Ei tulis mieleenkään alkaa joka videon jälkeen huutelee jotain muuten hyvä, mut ei menis läpi ipf:ssä kommentteja. Mitä väliä? Tuskin täällä ipf kisoihin kuitenkaan on menossa edes joka viideskymmenes,ei edes oranki.

Ajattelin ensin antaa tän sun vuodatuksen olla, mutta purraan nyt sitten. Oon tainnut kerran sanoa jonkun kyykyistä, että ei noi nyt niin älyttömän syviä ole mitä hehkutettiin, koska polvet menee rajusti eteen. Menis nippanappa kisoissa läpi. Mut se siitä, en jaksa ruveta taas vääntämään siitä mikä on kenenkin kriteeri syvyydelle.

Vissiin oon jossain sanonut jotain mikä on kolahtanut vähän arkaan paikkaan, kun pitää tulla tänne tilittämään tollasta höpöhöpöä. Mutta kaikki hyvin, sait huomiota. Kyllä se siitä.

Ajattelin ensin antaa tän sun vuodatuksen olla, mutta purraan nyt sitten. Oon tainnut kerran sanoa jonkun kyykyistä, että ei noi nyt niin älyttömän syviä ole mitä hehkutettiin, koska polvet menee rajusti eteen. Menis nippanappa kisoissa läpi. Mut se siitä, en jaksa ruveta taas vääntämään siitä mikä on kenenkin kriteeri syvyydelle.

Vissiin oon jossain sanonut jotain mikä on kolahtanut vähän arkaan paikkaan, kun pitää tulla tänne tilittämään tollasta höpöhöpöä. Mutta kaikki hyvin, sait huomiota. Kyllä se siitä.

kyllä se on oranki joka sanoo viimeisen sanan kun kyykkyjen syvyyttä määritetään!

Oranki sentään perustelee yleensä mielipiteensä, myös kyykkyjen syvyydestä puhuttaessa. Mun nähdäkseni Orangin kommentit tässäkin ketjussa on ollut aina ihan asiallisia ja jos politiikkana aletaan pitämään sitä, että mitään muuta kuin puhtaita kehuja ei saa suorituksiin sanoa, niin monta hyvää huomiota ja tekniikkavinkkiä jää saamatta.

Kyykyn syvyys on kyllä sellainen asia mistä jaksetaan aina vääntää. Video pitää olla kuvattuna suoraan sivusta, polven korkeudelta, että syvyyttä pystyy edes jotenkin tuomitsemaan. Syvyydelle on selvä sääntö, otettu suoraan IPF:n voimanostosäännöistä:

Saatuaan päätuomarin merkin, taivuttaa nostaja polviaan ja laskeutuu niin syvään kyykkyyn, että reisien yläpinta lonkkanivelen kohdalta on alempana kuin polvien yläosa.

Pointti olikin se että kaikki voimailua enemmän harrastavat tietää kyllä ton kisakriteeristön ihan täysin.
On hullua että täällä on ihmisiä jotka on kisannut esim. hammeri ja moni muu. mutta silti esim.just orangilta kysellään mielipidettä syvyys asioissa. Tää on miusta erikoista, ei mikään muu.
Kisoissa ne kyykyt menee läpi ku ne täyttää ton ylemmän kriteeristön, reeneissä osa saa jäädä vaikka hieman vajaiksi.. ihan sama.

Pointti olikin se että kaikki voimailua enemmän harrastavat tietää kyllä ton kisakriteeristön ihan täysin.
On hullua että täällä on ihmisiä jotka on kisannut esim. hammeri ja moni muu. mutta silti esim.just orangilta kysellään mielipidettä syvyys asioissa. Tää on miusta erikoista, ei mikään muu.
Kisoissa ne kyykyt menee läpi ku ne täyttää ton ylemmän kriteeristön, reeneissä osa saa jäädä vaikka hieman vajaiksi.. ihan sama.

No jos sulle tulee siitä parempi mieli niin olen muutamat kisat käynyt junnuna vuonna miekka ja kirves. Mut niinkuin sanoit niin kaikki, joilla on silmät päässä varmaan näkee sen syvyyden, jos se on oikeasta kulmasta kuvattu. Varmaan hammeri tossa mainitsi minut siksi, että olen joskus itse valokuvauksesta mitään tietämättömänä ihmetellyt täällä tota miten takaata yläviistosta näyttää kyykyt aina selvästi korkeammalta.

Kyykyn syvyys on kyllä sellainen asia mistä jaksetaan aina vääntää. Video pitää olla kuvattuna suoraan sivusta, polven korkeudelta, että syvyyttä pystyy edes jotenkin tuomitsemaan. Syvyydelle on selvä sääntö, otettu suoraan IPF:n voimanostosäännöistä:

Saatuaan päätuomarin merkin, taivuttaa nostaja polviaan ja laskeutuu niin syvään kyykkyyn, että reisien yläpinta lonkkanivelen kohdalta on alempana kuin polvien yläosa.

Täten julistan, että tänä päivänä 5.1.2014 kyykyn syvyyttä arvioitaessa tässä kyseisessä ketjussa, tulee päätuomari ja tämän merkki näkyä, jotta pystytään arvioimaan kyykyn aloitusajankohta ja syyvyyden arviointi helpottuu. Video tulee kuvata noin polven korkeudelta, sivustapäin, jotta reiden kulma pystytään erottamaan hyvin. Jos syvyys on raadin mukaan oikea, saa video tuomion; oikea syvyys. Jos taas raadin(5hlö) henkilöistä enemmistö on sitä mieltä, että kyykky ei ollut tarpeeksi syvä, saa video tuomion; kyykky liian matala

ketä olisi valmiita tulemaa pakkotoiston "pakkislaisten omia treenivideoita" -kyykkyraatiin?

Olisiko minun nyt sitten pitänyt muokata tuota sääntökirjan lainausta? Salikyykyissä ei tarvita päätuomaria, eikä päätuomarin merkkiä. Eikä niissä tarvitse edes käydä syvyydessä. Mutta edelleenkin, jos kyykyn syvyyttä haluaa videosta katsoa, video pitää kuvata polven korkeudelta, suoraan sivusta.

Muutenkin aivan täysin pölhöä, että joka ikisestä kyykystä mussutetaan. Jos joku treenaaja laittaa kyykkyvideonsa tänne, eikä hänellä ole aikomustakaan kisata, se on ihan sama käykö kyykky IPF, GPA, WPO tai edes FPO syvyydessä. Jos taas hän haluaa tietää, käydä kyykky syvyydessä, sitä voi asiasta tietävät kommentoida. Asiasta tietävä on henkilö joka osaa lukea kyseisen säännön.

Pitäiskö minun olla täällä mussuttamassa jokaisesta penkkivideosta, että ei menisi IPF:ssä läpi? No ei varmasti pitäisi. Eikä niillä salipenkeillä ole salilla mitään merkitystä. Niillä kisapenkeillä kisoissa on merkitystä.

Ja muuten, jos kyykky on liian matala, se on silloin jotain ihan muuta kuin liian korkea, eli hylätty.

Ja muuten, jos kyykky on liian matala, se on silloin jotain ihan muuta kuin liian korkea, eli hylätty.

Tai kyykkääjä on...

casual_dwarf_by_tregis-d4sm2pk.webp

Aivan. Pointtina kuitenkin se, että se ei ole mielipidekysymys onko kyykky riittävän syvä vai ei. Se joko on tai ei ole. Meillä päin puhutaan liian korkeista tai liian syvistä kyykyistä. Tuo liian matala oli ihan uusi termi.

:)

Meillä päin puhutaan liian korkeista tai liian syvistä kyykyistä. Tuo liian matala oli ihan uusi termi.

Täällä ole muuta matalaa pariin sivuun ollut kuin keskustelun taso... ;)

Jotta ei täysin off topic niin tässä video. Tuntumapumppailuboudausta tullut viime aikoina tehtyä, niin muuta ei nyt näytille ole laittaa... toistaiseksi olkapäät ihan niin kunnossa kuin ne nyt voi näillä treenivuosilla olla, vaikka paljon parjattua niskaan kiskomista olenkin hyvässä hengessä harrastanut. Mukavasti tuntuu latseihin perille menevän... enkä nyt sano, että kasvaisivat, mutta jos vaikka surkastuminen hidastuisi. Huomatkaa hc-treenimusiikki...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Alkaa Vatasella olemaan jo tuo hartialinja kohdillaan. Tosi siistin näköistä. Hauska nähdä minkälainen mörkö tuolta kuoriutuu vielä lavalle.

Back
Ylös Bottom