Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Juu vajaita on jonki verra, mutta tosta syvemmälle kun meen, niin selkä menee kauheen mutkal ja enemmänki alkaa muistuttaa jullea, yläkroppa vaan taipuu eteepäin, eikä tule sellasta oikeaa lisäsyvyyttä siihen. En tavallaan pääse yläkroppa pystyasennossa paljoa alemmas

Muutama kuukausi on nyt tiukasti kyykkäilty ja aika siirtyä vetämään!
Katsotaan mitä parin kk kuluessa tapahtuu :)
Jakson ensimmäinen reeni tehtynä, junnun elopaino 84 kiloa

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Muutama kuukausi on nyt tiukasti kyykkäilty ja aika siirtyä vetämään!
Katsotaan mitä parin kk kuluessa tapahtuu :)
Jakson ensimmäinen reeni tehtynä, junnun elopaino 84 kiloa

Jos saa antaa kritiikkiä niin näyttäisi kuin lanneranka ois pyöreenä ihan alhaalta ja kädet hieman koukussa? Voi olla, että näen omiani, en oo 100% varma kummastakaan.

Jos saa antaa kritiikkiä niin näyttäisi kuin lanneranka ois pyöreenä ihan alhaalta ja kädet hieman koukussa? Voi olla, että näen omiani, en oo 100% varma kummastakaan.
Minulla on ollut tuon pyöristymisen kanssa ongelmaa. Voi olla hieman kyllä. Alavatsan heikkoutta kenties? Sen osa-alueen vahvistamisella olen sitä lääkinnyt ja on siihen myös auttanut.
Kädet on sen verran jännityksessä mitä tangon kiinni pitämiseen vaaditaan. Tuo "koukku" tulee luonnostaan.
Sompi

Tuo on ihailtavaa, miten korkealle lyhytkätiset ihmiset nostavat maastavedossa.
Kiitän

Mitäh täh. Tarkotan sitä, että en yritä mitään hauiskääntöä sillä tangolla. Pidän vaan kiinni.

Veikkaanpa että melkolailla kaikilla ihmisillä koukistuu kädet kun tarpeeksi kovaa puristaa. Itelle neuvo aikoinaan lajin konkari, että tuo liika puristaminen on nimenomaan yks yleisimmistä virheistä. Se kiertää olka- ja kyynärpäitä epäedullisempaan asentoon ja kohdistaa turhaa painetta niskan seutuville. Eli sen ohje oli että mahollisimman rento puristus ja tanko tuohon viimeisten sormipäiden tyville. Ite vaihdoin tuohon ja kyllä se kaikinpuolin paremmalta tuntuu. Painojen puolesta mulla ei oo varaa sanoa mitään. Paljon vahvempia nostoja jengillä kun mulla tulee ikinä olemaan :)

Ite olen nähnyt kun 275 kilon vedossa hauis katkeaa eikä ollut mukavaa. Siinä nostettiin siis kädet koukus.

Mutta aiheeseen, tässä olis oma penkki 6 viikon peruskuntokauden jälkeen jota ennen kuukauden totaalitauko, nyt piikkaus ja 160kg tulemaan :rock: omapaino 89kg ja ikä on 21v.

[video=youtube_share;J5pw-B_hQ8I]http://youtu.be/J5pw-B_hQ8I[/video]

Vähän rautoihin kolisi kun piti mennä niin syvälle.

Eilinen etureisitreeni..
Videolla on siis Annalan Timo, itse vain kuvasin ja editoin videon (jos on editointiin/kuvakulmiin parannusehdotuksia niin antaa tulla vaan)

https://www.youtube.com/watch?v=eyDOEtDri8Q

Voin muuten sanoo että nyt on jalat hajalla

- - - Updated - - -

Eilinen etureisitreeni..
Videolla on siis Annalan Timo, itse vain kuvasin ja editoin videon (jos on editointiin/kuvakulmiin parannusehdotuksia niin antaa tulla vaan)

https://www.youtube.com/watch?v=eyDOEtDri8Q

Voin muuten sanoo että nyt on jalat hajalla

Noni nyt lupaan, että on viimeinen kerta vähään aikaan kun postaan videoita tänne, mutta tässä on nyt se kuuluisa, paheksuntaa herättänyt tapa tehdä sivuolkapäitä vauva-painoilla. Omistettu vaikka powerhousulle sitten. :D

Noni nyt lupaan, että on viimeinen kerta vähään aikaan kun postaan videoita tänne, mutta tässä on nyt se kuuluisa, paheksuntaa herättänyt tapa tehdä sivuolkapäitä vauva-painoilla. Omistettu vaikka powerhousulle sitten. :D

Ei helvetti kun meni hirnumiseksi, sun video + tämä video ehdotuksena sen perään:

Kuvaillaan videolle mun ja meidän talouden kauniimman osapuolen yhteisreenejä, tästä olkapäät ja hanskat!

Ja muuten, Rehell kävi kuvaamassa wolffilla torstaina ku painettiin olkapäät bullin ja juuson kans. Tulossa bull's year osa 2 pihalle siis ihan näillä näppäimillä!! :rock:

Back
Ylös Bottom