Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Nyt vasta ruvennut treeneissä huomaamaan eron muutaman viikon miinuksilla olon jälkeen. Ykösiä ja kakosia, 2x140, 1x150, 1x160. Oli tarkoitus nousta korkeammalle mutta ei pystynyt.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
LPG Classic järjestettiin taas eli 3rd annual contest. Salikisaa siis hyvässä hengessä. Älkää ottako niin vakavasti. Tänä vuonna penkattiin sotilaana. Upea meininki taas. :thumbs:

LPG Classic järjestettiin taas eli 3rd annual contest. Salikisaa siis hyvässä hengessä. Älkää ottako niin vakavasti. Tänä vuonna penkattiin sotilaana. Upea meininki taas. :thumbs:

Päivä jona ei nähty yhtään leukaa. Mikä helvetti siinä on että aikuiset miehet ei osaa vetää edes leukoja enää nykyään?

Laitetaas nyt tännekkin... Muuten oman silmään ihan siedettävän näkönen, mutta tohon valmistautumiseen täytyy keksiä joku rutiini, aina menee turhaks epäröinniks ennätyksiä kiskoessa... Keväällä 220.

Laitetaas nyt tännekkin... Muuten oman silmään ihan siedettävän näkönen, mutta tohon valmistautumiseen täytyy keksiä joku rutiini, aina menee turhaks epäröinniks ennätyksiä kiskoessa... Keväällä 220.
tee kuten minä alle maksimin olevissa raudoissa ;) tätä voi soveltaa myös maksimeihin jos siltä tuntuu. Tekniikasta en sitten sano mitään, varmaan ihan päin mäntyä itselläni mutta vetoon valmistautuminen olikin pointti.

tee kuten minä alle maksimin olevissa raudoissa ;) tätä voi soveltaa myös maksimeihin jos siltä tuntuu. Tekniikasta en sitten sano mitään, varmaan ihan päin mäntyä itselläni mutta vetoon valmistautuminen olikin pointti.

Aika eleettömästi :D

Veikeesti jää vasen jalka tosi koukkuun ja kantapää irtoaa lattiasta.

Käännyhän toisin päin ja pistä leuka rintaan kun vedät. Pahan näköinen tuo pään asento kun se on jo alussa ihan päin nevadaa. Kääntymällä toisin päin estät sen että katselet sen vedon lähdön jälkeen sinne peiliin.

Veikeesti jää vasen jalka tosi koukkuun ja kantapää irtoaa lattiasta.

Joo, tosiaan hassu! En kiinnittäny itekkään huomiota ennen ku sanoit! Mun mielestä mä sain ton lukittua ihan hyvin, ehkä löysät housut hämää hieman? Tuntu kyllä että hieman lähti kaatumaan eteenpäin, ehkä siitä johtuu tuo kantapään irtoaminen...

Onko tolla pään asennolla sitten suurtakin merkitystä?

Joo, tosiaan hassu! En kiinnittäny itekkään huomiota ennen ku sanoit! Mun mielestä mä sain ton lukittua ihan hyvin, ehkä löysät housut hämää hieman? Tuntu kyllä että hieman lähti kaatumaan eteenpäin, ehkä siitä johtuu tuo kantapään irtoaminen...

Onko tolla pään asennolla sitten suurtakin merkitystä?

Selkäranka olisi tarkoitus pitää suorassa linjassa ja pää on osa sitä. Itse ainakin huomaan puskevani paljon enemmän jaloilla kun pidän leuan alhaalla. Jos taas pää on pystyssä ja katse edessä niin perse ampuu ylös. Aivan kuten tuossa videolla.

Edittiä sen verran että takapuoli on aika ylhäällä jo valmiiksi.

Selkäranka olisi tarkoitus pitää suorassa linjassa ja pää on osa sitä. Itse ainakin huomaan puskevani paljon enemmän jaloilla kun pidän leuan alhaalla. Jos taas pää on pystyssä ja katse edessä niin perse ampuu ylös. Aivan kuten tuossa videolla.

Tämäpä juuri, paitsi että pää ei ole osa selkärankaa, niska on. ;) Neutraali kaularanka auttaa pitämään myös muun selän kurissa ja voi ehkä auttaa just siinä, ettei lantio nouse heti ylös. Eikä semmonen niska mutkalla oleminen ole edes mukavaa. Jossain määrin siinä voi olla myös "siirtovaikutusta" normaalielämään: jos niska on hirveässä hyperekstensiossa kaikissa liikkeissä, voi se johtaa jopa ryhdin huononemiseen. Hermoratojakin käytetään joskus perusteluna niskan asennolle. Ne kun kaikki kulkevat kuitenkin niskassa. Miksi niitä pitäisi vääntää ja ehkä puristaa turhaan?

Joskus päätä voi hieman tuoda taaksepäin, joka saattaa auttaa pitämään rinnan ylhäällä tai esimerkiksi vähentämään jullettamista kyykyssä. Sillonkaan sitä ei kuitenkaan pitäis tehdä tommosena hirveän näköisenä liikkeenä, jossa tuo kaula tavallaan työntyy eteen, vaan enemmänkin pitäisi ajatella ehkä takaraivon taaksepäin tuomista tms.

Vähän keskittymistä vaan niin hyvä siitä tulee. Toisen jalan varpaat tossa vähän nousee samalla, joten kyllä tuohon kannattaa huomiota kiinnittää. Ei tossa vaiheessa pitäis muutenkaan enää kaatua eteen.

Ne lenkkarit helvettiin ku vedetään maasta. Tulee ihan turhaan nostomatkaa ja tossa näkee miten muljuu jalka pehmeän pohjan takia, kantapää irtoaa jne.

Päivä jona ei nähty yhtään leukaa. Mikä helvetti siinä on että aikuiset miehet ei osaa vetää edes leukoja enää nykyään?

Kyseessä oli päivä jona käytiin salikisat ja leuanvedon sääntönä leuankärjen tarkoitus nousta tangon tasalle. Helvetti. Paskat kisat, kun ei noudateta leuanvedon sm-kisojen sääntöjä. Saatana.

Kyllä mavessa voi myös nostaa katsetta reippaasti ylös, monet nostajat sitä tekee ja laskee katseen vasta loppuojennuksessa. Toisinsanoen täysin mieltymyskysymys. Itsekkin saan jokseenkin paremmin noston lähtemään kantapäillä tällä tavalla.

Kyllä mavessa voi myös nostaa katsetta reippaasti ylös, monet nostajat sitä tekee ja laskee katseen vasta loppuojennuksessa. Toisinsanoen täysin mieltymyskysymys. Itsekkin saan jokseenkin paremmin noston lähtemään kantapäillä tällä tavalla.

Aivan. Tässä tulee taas sitten kaikkien välitykset kyseeseen, jotkut vetävät pystymmässä asennossa jolloin niska, pää ja katse ovat luonnollisesti eri kohdassa kuin nostajalla joka vetää melkein vaakatasossa. Mutta, kuten sanoit, nämä on täysin makuasioita.

Pyrkisin siihen, että ranka on täysin suora. Mielestäni tuossa alaselässä on pieni kumpu ja juuri tuo katse on turhaan ylhäällä. Optimaalisin asento on se, kun laitetaan keppi persevaosta päähän asti ja keppi osuisi mahdollisimman paljon nostajaan. Itse saan vedettyä siten, että se osuu koko matkalta.

Sain väsättyy ihan kätevän taljanki autotalliin :D pari muutakin sarjaa reeneistä tullu kuvattua. Kyykyt ja tukka on edellee kauhee näköisiä. Musiikkina on geneerinen rock-kappale youtuben omista valinnoista jällee. :)
[video=youtube_share;2DTLdF0i60E]http://youtu.be/2DTLdF0i60E[/video]

Back
Ylös Bottom