Oranki
The Pink Chocobo
https://www.youtube.com/watch?v=G_3QVtD-1fg
heikko etukyykky max kokeilu, 5kg jäätiin edellisestä max
Hyvin taisteltu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
https://www.youtube.com/watch?v=G_3QVtD-1fg
heikko etukyykky max kokeilu, 5kg jäätiin edellisestä max
Laitetaas jotain tänne pitkästäaikaa näkyville. Tuossa ois salin "Crossfit vetohaaste" 200:lla toistoja se mitä menee. Kymppi tuli suht kivasti.
Tässä Kyykkyä tältä päivältä. Ilman vyötä ja lämppäreitä nyt pyritty rakentamaan voimaa. Päivän sarjat 5x5x180kg, joista kolme sarjaa ilman vyötä.
Kiitos kommentistasi. Voimailutaustaa iteltä jo jonkin verran löytyy, ja tiedän paremmin itse miten minun on parasta vetää. Räjähtävällä lähdöllä saan hyvän irrotuksen ja kun paketti muuten pysyy ok kasassa, niin eipä ole ongelmia selälle eikä muuallekkaan tullut, jos niitä ilmaantuu, niin katsotaan uudemman kerran. Toi crossfit on lähinnä läppä. Tahti on melko ripeä, eipähän kerkeä iskeä hapoille pitkissä sarjoissa. Sovitaan että minä vetelen ja sinä bodaat.voimaa löytyy jne. mutta jos tota mavee revit joka mavepäivänä samallalailla, kuin tuossa videossa niin kohta on paikat siinä kunnossa että ei tarvitse salille lähteäkkään. vähän rauhallisuutta ja kontrolloidunpia toistoja IMO. Jos toisto maksimia koitetaan, niin mikä helvetin kiire siinä on taistella aikaa vastaan? vai onko tämä taas joku crossfitin hienous jota en ymmärrä?

Kyllä ne vedot sieltä ihan nätisti tuli, ei tuossa minun silmään mitään virheitä näytä kummemmin olevan. Se vaan on tää meno täällä väärät metodit ja silleen.![]()
No kyllähän tossa nyt älytön riuhtasu on alussa selkeesti. Siinä mielessä tossa riuhtasussa ei oo mitään vikaa, että Figoh ei vedä itseään pois asennosta sillä. Sen sijaan loukkaantumisriskiä se voi vähän lisätä. Eipä sekään automaattisesti tarkoita, että loukkaantuu.

No kyllähän tossa nyt älytön riuhtasu on alussa selkeesti. Siinä mielessä tossa riuhtasussa ei oo mitään vikaa, että Figoh ei vedä itseään pois asennosta sillä. Sen sijaan loukkaantumisriskiä se voi vähän lisätä. Eipä sekään automaattisesti tarkoita, että loukkaantuu.
Saispa itekkin tollasen kaaren.
En ole itsekään aiemmin ajatellut että tuo kaari ihan noin iso olisi. Vielä kun oppisi laskemaan tangon vähän enemmän vatsalle, tuohon korkeimpaan kohtaan , niin nostomatka lyhenisi ainakin pari senttiä! Vaan kun tanko alkaa tuntua vähänkään raskaalta niin jostain syystä lasken sen liikaa kaulalle, josta se sitten nouseekin paljon huonommin.