Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Tosin ainakin itsellä ottaa etuolkapäät kovasti rasitusta tuollaisista käännöistä ja tästä seuraa taas olkapäille liikaa rasitusta, kun pitäisi punnerrellakkin... Itse olen sitä mieltä, että lihas ei tee yhtään enempää työtä laittaa siihen sitten sen sarjapainomaksimin esim. 20kg tai sitten ääriesimerkkinä 40kg. Makuasioita kai sitten... Oikeastaan ei, mutta ei lähdetä riitaa haastamaan ;)

Mulla tulee näistä heijarikäännöistä aina mieleen Jouko Aholan treenivideo, missä se mainitsee tekevänsä Atlas-kivien apuliikkeeksi hauiskääntöä neutraalilla otteella 60 kilon käsipainolla. Eiköhän noillekin oo paikkansa, vaikka Donalla onkin varmaan vähän eri hommat mielessä.

Ja taas samaan aikaan kun toisaalla nauretaan ja lollitellaan. Voi toiset vain ihailla tota hauiksen kokoa.

Tää on täällä tosiaan aina sama homma kun jollain jannulla on keskivertoa selvästi kovemmat raudat niin heti on joku paljon heikompi kateuksissaan narisemassa jostain "väärästä" liikeradasta tms. tyhjänpäiväistä. Näkeehän sen jokainen persesilmälläkin noista Donan tumpuista että on treenattu oikein. Ihan karu fakta josta on ennenkin puhuttu on myös se että ne ketkä runnoo säännöllisesti ei niin nätillä tekniikalla mutta isoilla raudoilla kehittyy parhaiten. Näkeehän sen tuolla saleillakin ketkä kehittyy vuodesta toiseen silminnähtävästi ja toiset taas jauhaa ikuisesti niitä kevyitä kivoja mukavia treenejä 6 kertaa viikossa siprupainoilla siten että hyvä jos paita edes hieman kastuu.

^Hyvä tekniikka. Siitä mielenkiintoinen kyykkyvariaatio, että painopiste on paljon edempänä kuin tavallisessa takakyykyssä. Muista myös käskeä vastusta kasvattamaan painoaan nopeasti, ettei progressio pyssää.
Kotitreenaajalle ihan varteenotettava syy hankkia partneri.

Iltajumppailua...

Tää video loppui ennen aikojaan. :( Oishan se ollu mukava tietää mitä tapahtui tuon sängylle mätkähtämisen jälkeen, mut ei mitään! Kyl ne videot löytyy muualtakin. Ois vaan nii näppärää kun kaikki mahdollinen löytyis yhdellä nettisivulta, pakkikselta. :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tää video loppui ennen aikojaan. :( Oishan se ollu mukava tietää mitä tapahtui tuon sängylle mätkähtämisen jälkeen, mut ei mitään! Kyl ne videot löytyy muualtakin. Ois vaan nii näppärää kun kaikki mahdollinen löytyis yhdellä nettisivulta, pakkikselta. :)

Noita painoja ei vissiin kehtaa paiskoa lattialle sarjan jälkeen? ;)

Morjens! Nyt on jäänyt seurailut ja päivittelyt vähälle, kun sattu pikkusairastuminen osumaan kohilleen. Pari viikkoa tuli taukoa umpilisäkkeen kuolioitumisesta ja leikkauksesta johtuen, joten nyt on pitänyt ottaa selvästi takapakkia.

Mutta se ei haittaa, motivoi vaan jatkamaan eteenpäin ja tällä vilunkilla ollaan aika nopeesti taas parempia kuin aiemmin! Tässä pitkästä aikaa pätkää. Kaikkea nyt ei tarvii tosissaan ottaa, kuten ei tätä touhuakaan. Pahoittelut jo etukäteen niille, ketkä kyykkyräkkihauiksesta herneet vetäsee nenuun - sali oli tyhjä. ;) Summa summarum: Ystävä on ystävä ja Kvarnari on ystävä. VL.

Aattelikkos voimannostos kisata? Ittekkin oon -95 vuosimallia ja oon alkanu painonnostos kisaileen. Voimanostossa tekis kans mieli kilpailla :)
Joo oon sua YouTubessa seurannut ja hirveitä tuloksia äijä paukuttelee :D

Ekat kisat kävin 14.6. kokeilemassa.
Ensimmäiset viralliset kisat tuli kisattua lauantaina. Kisat onnistui loistavasti vaikka ei ihan täydessä kunnossa ollutkaan revähtäneen selän takia :)

Back
Ylös Bottom