Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Ensimmäiset viralliset kisat tuli kisattua lauantaina. Kisat onnistui loistavasti vaikka ei ihan täydessä kunnossa ollutkaan revähtäneen selän takia :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ensimmäiset viralliset kisat tuli kisattua lauantaina. Kisat onnistui loistavasti vaikka ei ihan täydessä kunnossa ollutkaan revähtäneen selän takia :)

Revähtäneestä selästä huolimatta vitun hyvin vedetty.:hyvä: Jatka vaan samaa rataa.

Tuon vedon kulma on vaan aivan erilainen. Sitä en kyllä ymmärrä, että miten tossa voi käyttää minkäänlaisia painoja ilman, että itse nousee ilmaan.

Tuon vedon kulma on vaan aivan erilainen. Sitä en kyllä ymmärrä, että miten tossa voi käyttää minkäänlaisia painoja ilman, että itse nousee ilmaan.
Vedon kulman takia ainaki omalla kohdalla tuo tuntuu helvetin paljon paremmalta ku tavallinen ylätalja.

Vähän erilainen bodailuliike selälle:

Niin siis,

Tän liikkeenhän on tarkoitus olla Overhead Lat Pullover ja varsinkin sen laitteen "jäljennös".
Hyvä viimeistelyliike latseille kun viimeisiä tiristellään pois taikka jos tehdään parina jonkun toisen liikkeen kanssa.
Liike joka tehdään tuntumalla ja jossa käytetään pienempiä painoja sekä tehdään pidempää sarjaa.

Tässä on nyt vaan tehty legendaariset ja lyöty liikaa rautaa taljaan, joten sarja jää lyhyeksi sekä venytys ja varsinkin supistus lopussa jää kokonaan pois. ;)

Mun tekemänähän tuon ei ole tarkoitus olla pulloverin variaatio, vaan nimenomaan ylätaljan variaatio. Selkää treenaan pääasiassa maastavedolla
mutta joskus myös teen muutakin, kuten tuota ylätaljan variaatiota.

Back
Ylös Bottom