Vähä penkkiä roodoksella..
Sairaan kovat punnerrusvoimat!

Onko tuossa 210kg?
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vähä penkkiä roodoksella..

Sairaan kovat punnerrusvoimat!
Onko tuossa 210kg?
Jerry ossi pumppaa tässä samalla salilla. Muistan kun tosta jotain puhuttiin ja painot oli tosiaan pienemmät kun mitä alkuun kaikki luuli. Oisko tossa jerryllä 130 kg?
Jerry ossi pumppaa tässä samalla salilla. Muistan kun tosta jotain puhuttiin ja painot oli tosiaan pienemmät kun mitä alkuun kaikki luuli. Oisko tossa jerryllä 130 kg?

[video=youtube_share;aap04mcfzOw]http://youtu.be/aap04mcfzOw[/video]
Leuanveto sujuu ihan jees mutta kyllä noi siimat pistää kyl hymyilyttää :D 90kg salipaino nois vermeissä
Miten pärjäsit kisoissa? Otevoimaa on ainakin jonnin verran kun vetoenkat menee vielä myötäotteella. Itse joudun vaihtamaan ristiotteeseen tai remmeihin siinä 150kg paikkeilla.Ekat kisat takana.
Miten pärjäsit kisoissa? Otevoimaa on ainakin jonnin verran kun vetoenkat menee vielä myötäotteella. Itse joudun vaihtamaan ristiotteeseen tai remmeihin siinä 150kg paikkeilla.
Sormilukosta tiedän kyllä, olen kokeillutkin mutta en kai sitten vain osannut käyttää kun ei itsellä tuonut paljoa lisää pitoa