Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

täsmä nosta katsetta/päätä vähän ylöspäin, helpottaa vähän tuota kyykkimistä.

Kunnan sali never dies!!

On niillä polvisiteillä ja puvuillakin pelleilty.

Huikee valmentaja ja ehkä jopa vähän lahjoja sekä pirusti reeniä.

No pitäähän tohon olla aivan perkeleen lahjakas, irtiottokyky ihan huippua. Oon vielä kuvitellut että olisit lyhempi kuin 175cm, ihan käsittämättömiä tuloksia kohtuullisen hoikalle kaverille.

Mukava huomata, ettei ainakaan videoiden perusteella kunnansali ole muuttunut reilussa kymmenessä vuodessa yhtään mihinkään :D

Kunnansali never dies!

Kiva laittaa keisarin jälkeen puolet läskimpänä ja heikompana videoo tänne. Kokeillaan kuitenkin mitä tuomaristo sanoo. Päivän teema oli penkki sekä "nopeus"kyykky.

https://www.youtube.com/watch?v=3zIaX9kMQFU&feature=youtu.be

180cm ja aamulla 85,2kg

Nosta täsmä päätä/katsetta vähän ylemmäs, saattaa vähän helpottaa tota kyykkimistä.

Hyvän näköistä kyykkäystä, komee rauta ja noin nuori kaveri..eikä mitään kyykkysidepelleilyjä..

On niillä polvisiteillä ja puvuillakin pelleilty.

Miten toi kyykky on edes mahdollista? Melkoinen David Copperfield.

Huikee valmentaja ja ehkä jopa vähän lahjoja. Ja lajitaustaakin on jo jonkin verran. Reeniä ja lissee levyjä!

- - - Updated - - -

No pitäähän tohon olla aivan perkeleen lahjakas, irtiottokyky ihan huippua. Oon vielä kuvitellut että olisit lyhempi kuin 175cm, ihan käsittämättömiä tuloksia kohtuullisen hoikalle kaverille.

Joo aika pitkä oon 77 kiloseksi. Anni Vuohijoki a.k.a valmentajani välillä vähän kuittailee siitä. :D Joskus mieki oon vielä iso ja vahva.

Vataselta hyvä pätkä! :)

Tässäpä mun penkkailua tän päivän treenistä. Tangossa rautaa 92,5kg.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom