Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Kovia vetoja! Paljonko on ikää ja omapainoa? Itekki pitäis huomenna yrittää jotain enkkasarjaa, tosin kyniksemmillä painoilla :(

Vähä erilaist jumppaa kovien punttie keskelle ! Mut tekee kyl hyvää ainaki itelle :) tavotteena yhä täs parin viikon sisää lähemmäs 190kg penkata !

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tää on kyllä jo "vanha" video (6.12.2013) mutta heitetään nyt tänne. 6x100kg mave. Vähän on vielä tekniikassa hiomista, vinkkejä otetaan vastaan ilomielin!
Ja tosiaan, tein ensimmäisen kerran maastavetoa tossa marraskuussa 2013, että siihen nähden oon ihan tyytyväinen! :D

Tää on kyllä jo "vanha" video (6.12.2013) mutta heitetään nyt tänne. 6x100kg mave. Vähän on vielä tekniikassa hiomista, vinkkejä otetaan vastaan ilomielin!
Ja tosiaan, tein ensimmäisen kerran maastavetoa tossa marraskuussa 2013, että siihen nähden oon ihan tyytyväinen! :D

Perse ampuu mun silmään vähän turhan aikaisin ylös, ja tuo pieni lantion "yliojennus" kannattanee jättää pois (vaikka ei kovin paha olekaan). Jätä jatkossa kengät pois ja vedä sukkasillaan tai vetotossut jalassa, noista ei ole ku haittaa.

Todella hyvät painot liikkuu kyllä treenitaustaan nähden!

Thanks! Tosta yliojennuksesta mulle itseasiassa on muutaman kerran huomautettukin. Sitä oon saanu onneks jo karsittua pois. Ja kengistäkin on mainittu. Mut tuolla salilla on niin saatanan jäiset lattiat näin talvella, ettei sukkasiltaan viitti tepastella :D

Täällä naisetkin tekee isommilla painoilla kuin mitä ite teen :( Sitten näin ton pturheilijan videon kuvan ja ajattelin että tuohon ehkä pystyis itekki mutta kun laitto videon pyörimään niin ei puhettakaan.. Pitänee vaihtaa foorumia johonkin missä itekkin pysyisi mukana.

Tämänpäiväistä vetoa. Ei kulkenut ihan suunnitellusti, mutta silti enkkasarja tuli:

Back
Ylös Bottom